האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

אדמה נדירה יכולה לשפר ביעילות את קשיחות הפלדה היצוקה

אדמה נדירה יכולה לשפר ביעילות את קשיחות הפלדה היצוקה

כידוע, להוספת כמות מתאימה של אלמנטים של אדמה נדירה לחומרי פלדה תהיה השפעה משמעותית על מבנה החומר וביצועיו. בדרך כלל מוסיפים את יסודות האדמה הנדירים בפלדה ב -0.05% ~ 0.20%. מכיוון שהיחס בין רדיוס האטום של אדמה נדירה לברזל עולה בהרבה על 15%, וההבדל בין אלקטרגטיביות בין אדמה נדירה וברזל הוא גדול מאוד, אלה אינם תורמים להיווצרות פתרון מוצק, ולכן המסיסות של אדמה נדירה בפלדה מאוד נמוך. רוב יסודות האדמה הנדירים בפלדה קיימים בצורה של תרכובות אדמה נדירות, בעיקר תחמוצות אדמה נדירות וגופרי אדמה נדירים.

המכללה המקצועית והטכנית לאווירונאוט של שיאן ביצעה מחקר על ההשפעה של הוספת אלמנטים של אדמה נדירה ליציקת פלדה על מבנה וביצועיה. הם השתמשו בפלדה יצוקה ZG35CrMnSi כחומר הבדיקה, ותוסף האדמה הנדיר שהיה בשימוש היה אדמה נדירה מעורבת. בהתחשב בכך שחומר הבדיקה מכיל כמות מסוימת של גופרית וההפסד בעת הוספת אלמנטים של אדמה נדירה, טווח תוספת האדמה הנדירה הוא 0.23% ~ 0.38%, תוספת זו מתייחסת לכמות האדמה הנדירה שנוספה לפלדה מותכת במהלך ההתכה. השווה את המבנה והביצועים של שתי קבוצות הדגימות עם ובלי אלמנטים נדירים של כדור הארץ. יציקת פלדה מותכת בתנור אינדוקציה לתדרים ביניים, והיציקה מוכנה על ידי יציקת השקעות. לאחר מכן מחממים את חתיכת הבדיקה ל- 900 ° C + 670 ° C לקירור אוויר, ואז מחממים אותה ל- 890 ° C לצורך מרווה בשמן; ואז אש 570 ~ 630 מעלות צלזיוס.

אדמה נדירה יכולה לשפר ביעילות את קשיחות הפלדה היצוקה

תוצאות הבדיקה ההשוואתיות מראות כי לכדור הארץ הנדיר השפעה מועטה על חוזק הפלדה היצוקה, אך יש לה השפעה משמעותית על קשיחותה של הפלדה היצוקה. קשיחות ההשפעה גדלה ב -43% ושיעור ההתארכות גדל ב -13.3%. מבדיקת מיקרו-מבנים עולה כי הסורביט הממוזג של מבנה הפלדה היצוקה ללא אלמנטים של אדמה נדירה הוא יחסית גס, וגודל גרגיריו הוא כ -5; ביניהם, הגושים האפורים הם תכלילי MnS, שאינם מופצים על פני השטח שנבדק. באופן כללי, המורפולוגיה של MnS היא בעיקר זוויתית. מבנה הדגימה של הפלדה היצוקה עם אלמנטים נדירים של אדמה הוא סורביט אחיד ועדין, וגודל הדגן הוא בערך 8-9. זה מראה כי ניתן לעדן את מבנה הפלדה היצוקה לאחר הוספת אלמנטים נדירים של כדור הארץ.

בנוסף, לאחר הוספת אלמנטים נדירים של כדור הארץ, השפעת הסילוף של פלדה אינה ברורה, אך יש לה השפעה רבה יותר על המורפולוגיה של MnS. כאשר לא מוסיפים אלמנטים של אדמה נדירה, ה- MnS בפלדה הוא בצורת רצועות או בלוקים עם קצוות ופינות; לאחר הוספת יסודות האדמה הנדירה, הסולפיד הוא כדורית בערך, וההתפלגות מפוזרת יחסית לדגימה ללא יסודות האדמה הנדירה, אך רק בכמה מקומות ניתן לראות תכלילים של רצועות או חסימה. על שבר המדגם ללא יסודות אדמה נדירים, MnS מרוכז ודנדריט. השבר של אזור הכללת MnS הוא בעיקר שבר בין-גרעיני, וניתן לראות סדקים משניים בין-גרעיניים באופן מקומי.

בדגימות עם אלמנטים נדירים של האדמה, השבר הוא שבר טרנס-גרעני רקיע. גם באזור בו מתרכזים סולפידים, מתכת המטריצה ​​היא עדיין שבר טרנס-גרנולרי. פלדה יצוקה שנוספה עם אלמנטים של אדמה נדירה מבטלת סולפידים דנדריטים ומשנה אותם למוטות כדוריים או לא זוויתיים ולגופרי אדמה נדירים מאסיביים, דבר המועיל לשיפור הקשיחות.

מחקרים הראו כי העיקרון של חידוד יסודות אדמה נדירה עשוי לנבוע מהסיבות הבאות:

(1) תכלילים של סולפידים ותחמוצות הנוצרים על ידי הוספת יסודות אדמה נדירים לפלדה יכולים להפוך לגרעיני גבישים שאינם ספונטניים של פלדה, אשר יכולים לעדן גבישים בעלי שווי משווה ולקצר אזורי גבישים עמודים.

(2) המסיסות של יסודות אדמה נדירים בשלב המוצק קטנה מאוד. לאחר שהתמצקה של הפלדה המותכת, האדמות הנדירות מועשרות בשלב הנוזלי בקדמת הגבישים הצומחים, ומונעות מהגבישים לצמוח ובכך הופכים את הגרגירים לעדנים.

(3) אלמנטים נדירים של אדמה נוטים להצטבר בגבולות התבואה, להפחית את מתח השטח של הסגסוגת ולהפחית את הכוח המניע לצמיחת התבואה, ובכך לעכב את צמיחתם של גרגרי אוסטניט. בהתאמה, גם מרטנסיט הקלפי שנוצר על ידי מרווה קטן יותר. .


אנא שמור את המקור והכתובת של מאמר זה לצורך הדפסה מחודשת: אדמה נדירה יכולה לשפר ביעילות את קשיחות הפלדה היצוקה


מינגה חברת הליהוק למות מוקדשים לייצור ולספק חלקי יציקה איכותיים וביצועים גבוהים (חלקי חלקי יציקת מתכת כוללים בעיקר יציקה למות דקים,ליהוק קאמר חם,יציקה למות קאמרית קרהשירות עגול (שירות ליהוק למות,עיבוד שבבי Cnc,ייצור עובש, טיפול פני שטח) .כל יציקת אלומיניום מותאמת אישית, מגנזיום או זאמאק / אבץ למות יציקה ודרישות יציקה אחרות מוזמנים לפנות אלינו.

אדמה נדירה יכולה לשפר ביעילות את קשיחות הפלדה היצוקה

תחת השליטה של ​​ISO9001 ו- TS 16949, כל התהליכים מתבצעים באמצעות מאות מכונות יציקה מתקדמות, מכונות בעלות 5 צירים ומתקנים אחרים, החל מפוצצים ועד מכונות כביסה אולטרה סוניק. לא רק יש לה ציוד מתקדם אלא גם בעל מקצוע מקצועי. צוות מהנדסים, מפעילים ופקחים מנוסים כדי להגשים את עיצוב הלקוח.

אדמה נדירה יכולה לשפר ביעילות את קשיחות הפלדה היצוקה

יצרן חוזה של יציקות למות. היכולות כוללות חלקי יציקת אלומיניום בתא קר מ 0.15 ק”ג. עד 6 ק”ג, הגדרת שינוי מהיר ועיבוד שבבי. שירותי ערך מוסף כוללים ליטוש, רטט, ליטוש, פיצוץ זריקה, צביעה, ציפוי, ציפוי, הרכבה, וכלים. החומרים שעובדים איתם כוללים סגסוגות כגון 360, 380, 383 ו- 413.

אדמה נדירה יכולה לשפר ביעילות את קשיחות הפלדה היצוקה

סיוע בעיצוב הליהוק למות אבץ / שירותי הנדסה במקביל. יצרן מותאם אישית של יציקות אבץ מדויקות. ניתן לייצר יציקות מיניאטורות, יציקות למות בלחץ גבוה, יציקות עובש מרובות-שקופיות, יציקות עובש קונבנציונאליות, תבניות יחידות ויציקות עצמאיות ויציקות אטומות חלל. יציקות יכולות להיות מיוצרות באורכים ורוחבים עד 24 אינץ ‘בסובלנות של +/- 0.0005 אינץ’.  

אדמה נדירה יכולה לשפר ביעילות את קשיחות הפלדה היצוקה

יצרן מוסמך ISO 9001: 2015 של מגנזיום יצוק. היכולות כוללות יציקת מגנזיום בלחץ גבוה עד 200 טון תא חם & 3000 טון תא קר, עיצוב כלים, ליטוש, יציקה, עיבוד שבבי, צביעה באבקה ונוזל, QA מלא עם יכולות CMM , הרכבה, אריזה ומשלוח.

אדמה נדירה יכולה לשפר ביעילות את קשיחות הפלדה היצוקה

מוסמך ITAF16949. כולל שירות ליהוק נוסף – יציקת השקעות,יציקת חול,ליהוק כוח משיכה, ליהוק קצף אבוד,יציקה צנטריפוגלית,יציקת ואקום,יציקת עובש קבועההיכולות כוללות EDI, סיוע הנדסי, דוגמנות מוצקה ועיבוד משני.

אדמה נדירה יכולה לשפר ביעילות את קשיחות הפלדה היצוקה

תעשיות יציקה חלקי תיאור מקרים של: מכוניות, אופניים, כלי טיס, כלי נגינה, כלי שיט, מכשירים אופטיים, חיישנים, דגמים, מכשירים אלקטרוניים, מארזים, שעונים, מכונות, מנועים, רהיטים, תכשיטים, ג’יג’ים, טלקום, תאורה, מכשירים רפואיים, מכשירי צילום, רובוטים, פסלים, ציוד סאונד, ציוד ספורט, כלי עבודה, צעצועים ועוד. 


מה נוכל לעזור לך לעשות בהמשך?

עבור לדף הבית של למות ליהוק סין

חלקי יציקהגלה מה עשינו.

→ טיפים קשורים לגבי שירותי הליהוק למות


By יצרנית יציקת המינגים מינגה קטגוריות: מאמרים מועילים |חוֹמֶר תגיות: , , , , , ,יציקת ארד,ליהוק וידאו,ההיסטוריה של חברה,יציקות אלומיניום תגובות כבויות