האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

אנו מספקים שירותי עיבוד שבבי CNC מהיר מקצועי

אנו מספקים שירותי עיבוד שבבי CNC מהיר מקצועי

אנו מספקים עיבוד CNC וסיבוב של חלקי אב טיפוס מהירים וחלקי ייצור מהירים של CNC בנפח נמוך. דיוק שאין שני לו לייצור חלקי מתכת ופלסטיק. אנו משתמשים בציוד מתקדם כדי להציע לך מגוון שירותי עיבוד שבבי CNC כולל כרסום, סיבוב. אנו גאים לספק שירותי עיבוד CNC מתקדמים עבור כספות בנק, קיוסקים, טנקים, מדפי רכיבים אלקטרוניים, מדפי אחסון בהתאמה אישית ועוד.

אנו מספקים עיבוד CNC שירותים בסין המושלמים עבור חלקי מתכת וחלק פלסטי. מרכזי המחרטה והמחרטות CNC המרובים שלנו מאוישים על ידי מומחים מפונים מנוסים מאוד. מכונות CNC מודרניות שלנו יכולות להתמודד עם חיתוכי רדיוס קטנים ולשמור על רמת איכות גבוהה בין אם אתה רוצה חתיכה או מאה, אנו מציעים לך מגוון של עיבוד שבבי CNC שירותים כולל חלקי כרסום CNC, חלקי סיבוב CNC, EDM וחוט EDM, השחזת משטח ועוד.https://lasercutting-service.com

אנו מספקים שירותי עיבוד שבבי CNC מהיר מקצועי

PTJ שבסיסה בסין, היא מובילה בתעשייה בעיבוד CNC מהיר, הלקוחות יכולים לקבל אב טיפוס CNC במכונה במהירות של 3 יום. אם אתם מחפשים שירותי עיבוד CNC בסין בכל חלקי אלומיניום או פלסטיק שעובדים במכונה, PTJ יכול להיות הפיתרון הטוב ביותר שלכם. אנו מבינים שאולי אתה זקוק רק לרכיב בודד או למספר חלקים שעובדים במכונה, אנו יכולים לעזור. שירותי העיבוד של אב הטיפוס שלנו מציעים אלומיניום, נחושת, פליז, חלקי נירוסטה באיכות מעולה או ABS, POM, פלסטיק. אין לנו מערכת הצעת מחיר מיידית מקוונת, אולם הצעות מחיר זמינות תוך שעות, חלקים נשלחים עד 3 יום. יש לנו את היכולת לשנות את כל פרויקטי המוצרים שלך החל מאב טיפוס לכמויות ייצור ללא מאמץ.

אם אתם מחפשים עיבוד שבבי CNC, PTJ מוכנה לתת לכם אותם! אצלנו תהיה לכם ההזדמנות להפוך את חלקי ה- CNC המותאמים אישית שלכם, חלקי מתכת CNC, אלומיניום במכונה, ייצור אב-טיפוס לקלים ופחות טרחה. אם ברצונך להיעזר בשירות שלנו, התקשר אלינו עכשיו וקבל הצעת מחיר לעיבוד שבבי CNC!