האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

חדשנות טכנולוגית לשיפור ההומוגניות של הרכב ההיתוך של ממירים

חדשנות טכנולוגית לשיפור ההומוגניות של הרכב ההיתוך של ממירים

בתהליך ייצור הפלדה, לאחר השלמת התכת הממיר, הפלדה המותכת נשפכת לתוך המצקת דרך ברז הממיר;

יש להוסיף חומרי סגסוגת שונים במהלך תהליך ההקשה כדי להשיג התאמה מדויקת של הרכב הפלדה המותכת; חומרי הסגסוגת מוצגים בדרך כלל מהמצנרת המסתובבת אל המצקת כאשר נפח ההקשה של הממיר מגיע ל -20%-30%, ונפח ההברקה מתווסף כאשר הוא מגיע ל -70%-80%;

במהלך תהליך ההקשה, על מנת לגרום לחומר הסגסוגת להימס בזמן ולהבטיח את אחידות הרכב סגסוגת הפלדה המותכת, יש ליישר את מרכז ההדפסה של המצנח המסתובב עם מרכז הזרקת הפלדה המותכת.

על מנת להשיג מטרה זו, מכשירי המצנח הסיבוביים של מפעל הפלדה הנוכחי מאמצים פקקים קבועים לשליטה על מיקום ההתרופפות של גוף המצנח הסיבובי. מכשיר המצנרת הסיבובית כולל גוף מצנרת סיבובית, מעטפת, לוחית הילוך מסתובבת, בלם הגבלה ומגביל מיקום פריקה ומגביל עמדות חניה, בלם הגבול קבוע על לוח ההילוכים המסתובב, מגביל מיקום הפריקה והחניה מגביל המיקום קבוע על הקליפה.

חדשנות טכנולוגית לשיפור ההומוגניות של הרכב ההיתוך של ממירים

מערכת הבקרה החשמלית ומערכת הבקרה PLC מותקנים בחדר הפעולה של הקשה על ממיר כדי לממש את סיבוב לוחית ההילוכים המסתובבת ולהניע את סיבוב המצנח המסתובב. כאשר בלם הגבול מסתובב ממיקום הפקק של עמדת עצירה למיקום הפקק של מצב הפריקה, הוא מסתובב צלחת ההילוכים נעצרת אוטומטית. בשלב זה, יש ליישר את מיקום ההתרופפות של המצנח המסתובב עם מרכז הזרקת הפלדה המותכת להשלמת הוספת חומרי סגסוגת.

בתהליך הייצור בפועל, זה קורה לעתים קרובות שאחרי שהמצנרת המסתובבת מגיעה למיקום הפריקה, מרכז ההדפסה ומרכז הזרקת הפלדה המותכת אינם מיושרים, מה שגורם לחומר הסגסוגת לא להיות מסוגל להמיס בזמן לאחר הוספתו לצקת, והרכב סגסוגת הפלדה המותכת אינו אחיד, וסגסוגת הפלדה המותכת שיעור הפגיעה בהרכב נמוך, במיוחד כאשר מוסיפים חומר סגסוגת יותר, חוסר האחידות של הרכב סגסוגת הפלדה המותכת בולט במיוחד.

2 פתרון

חומר סגסוגת הממיר החדש שפותח על ידי הנדן ברזל ופלדה מתווסף למכשיר המצנח המסתובב, אשר יכול לשלוט במהירות ובמדויק על מיקום כיסוי המצנח המסתובב, ויכול לממש את ההתאמה המתאימה בזמן של עמדת ריקון המצנח המסתובבת, כך שהריקון ניתן להתאים את המיקום אוטומטית למרכז הזרקת הפלדה המותכת. מיושר.

סוג זה של סגסוגת ממיר מתווסף למכשיר המצנרת המסתובבת, הכולל את גוף המצנח המסתובב, המעטפת, לוחית ההילוכים המסתובבת, בלם הגבול, מגביל עמדות הפריקה ומגביל מיקום החניה. בלם הגבול קבוע בלוח ההילוכים המסתובב, השיפור הוא: הוא כולל גם רכיב בקרת מגביל הקבוע על הבית, רכיב הבקרה של המגביל מצויד במזנח, ומגביל מיקום הפריקה ומגביל מצב החניה מותקנים על רכיב השליטה במגביל במערך. מגביל מיקום החניה קבוע בקצה אחד של המצנח של חלק הבקרה המגביל, ומגביל עמדת הפריקה נמצא בחיבור הזזה עם המצנח של חלק הבקרה המגביל.

רכיב השליטה במגביל הוא פלטה בצורת קשת עם מצנח. עקמומיות הלוח בצורת קשת זהה לזו של הקליפה. רוחב המצנח גדול בין 2-5 מ”מ מרוחב מגביל עמדות הפריקה, והאורך גדול או שווה למעגל. 1/4 מהיקף הקליפה.

תהליך העבודה של הוספת סוג זה של סגסוגת ממיר למכשיר המצנרת המסתובב הוא כדלקמן: לחץ על כפתור “מיקום פריקה” לפני הקשה, וגוף המצנח המסתובב יתחיל להסתובב מתחת להנע של גלגל השיניים המסתובב. כאשר בלם הגבול על גלגל השיניים המסתובב מסתובב כאשר מגיעים למיקום מגביל עמדת הפריקה, לוחית ההילוכים המסתובבת נעצרת אוטומטית, ומרכז מיקום ההתרופפות של גוף המצנח המסתובב מיושר מראש למרכז הזרקת הפלדה המותכת. כאשר נמצא כי הוא אינו מיושר בצורה לא נכונה, מגביל מיקום הפריקה מועבר יישר את המיקום במזלר; כאשר הממיר מוטה כלפי מטה לזווית שיפוע של 20% -30% מנפח ההקשה, לחץ על כפתור “רמת פריקה”, ממגשית הסגסוגת תיפתח אוטומטית ותשתחרר דרך המצנח המסתובב. במהלך התהליך, מרכז ההתרופפות של המצנח יהיה תמיד מיושר עם מרכז הזרקת הפלדה המותכת על מנת להבטיח שחומר הסגסוגת ייפול באזור ההשפעה של הזרקת הפלדה המותכת.

3 אפקט שימוש

המכשיר מבין את התנועה בזמן של מגביל מיקום הפריקה במזרק על ידי הוספת לוח בקרה מגביל. כאשר מתגלה שמרכז ההתרופפות של המצנח המסתובב ומרכז הזרקת הפלדה המותכת אינם נמצאים באותו המיקום ואינם יכולים להיות מרוכזים, מיקום הפריקה מותאם ידנית. מגביל רמת החומר יכול להבטיח את מרכז הריכוז של המצנח המסתובב ומרכז הזרקת הפלדה המותכת, אשר פותר את הבעיות של מהירות התכה של סגסוגת איטית, התכה לא אחידה ותנודות הרכב גדולות במהלך תהליך האכלת הסגסוגת, ומשפר את הרכב סגסוגת הפלדה המותכת. שיעור הפגיעות. המכשיר בעל מבנה פשוט ואפקטים משמעותיים, והוא מתאים לפופולריות ויישום במפעלי ברזל ופלדה שונים.

4 הטבות כלכליות וחברתיות

4.1 הטבות כלכליות

1) עבור מוצרים המיוצרים על ידי הטכנולוגיה החדשה, ממוצע מוצרי הגרוטאות החודשי המונעים תנודות הרכב והפרדת הרכב הם כ -200 טון, 600 טון מוצרים משודרגים, מחירם של מוצרים מהשורה הראשונה הוא 3000 יואן/טון, והמחיר של פלדת גרוטאות היא 1000 יואן/טון. לאחר הורדת המוצר מהשורה הראשונה המחיר יורד ב -150 יואן לטון, וההפסד החודשי הממוצע יופחת: 200 טון × 2,000 יואן/טון + 600 טון × 150 יואן/טון = 490,000 יואן, שנתי הטבה של 490,000 יואן/חודש × דצמבר = 588 עשרת אלפים יואן.

2) באמצעות שימוש בסוג חדש של מכשיר סליל מסתובב חומרי סגסוגת ממיר, הרמה הטכנולוגית הכוללת של קו הייצור של הממיר שופרה. לאחר איכות המוצר יציבה, התפוקה הממוצעת החודשית תגדל ב -1,000 טון, ותיצור הטבה נוספת של כ -150 יואן לטון, וההטבה החברתית השנתית: 1,000 טון / חודש × דצמבר × 150 יואן / טון = 1.8 מיליון יואן.

3) צמצם את צריכת הציוד ואת עלויות התחזוקה ב- 29,000 יואן/חודש, והפחית את העלויות השנתיות ב -29,000 יואן/חודש × 12 חודשים = 348,000 יואן.

סך שלושת הפריטים: 588+180+34.8 = 8.028 מיליון יואן לשנה.

4.2 הטבות סוציאליות

היישום המוצלח של חומר הסגסוגת הממיר החדש שנוסף למכשיר המצנח הסיבובי שפותח על ידי הנדאן מילא את החסר בתחום הטכני של בקרת שיטת תוספת חומר ממסר סגסוגת ממיר מקומי, שיפר את מהירות ההיתוך של סגסוגת ואחידות במהלך תהליך הזנת הסגסוגת, ויכול לשפר באופן יציב את אחידות הרכב ההיתוך של הממיר ביצועים, ובכך לשפר את קצב הפגיעה של רכיבי סגסוגת פלדה מותכת ולהגדיל את הרווחיות.


אנא שמור את המקור והכתובת של מאמר זה לצורך הדפסה מחודשת: חדשנות טכנולוגית לשיפור ההומוגניות של הרכב ההיתוך של ממירים


מינגה חברת הליהוק למות מוקדשים לייצור ולספק חלקי יציקה איכותיים וביצועים גבוהים (חלקי חלקי יציקת מתכת כוללים בעיקר יציקה למות דקים,ליהוק קאמר חם,יציקה למות קאמרית קרהשירות עגול (שירות ליהוק למות,עיבוד שבבי Cnc,ייצור עובש, טיפול פני שטח) .כל יציקת אלומיניום מותאמת אישית, מגנזיום או זאמאק / אבץ למות יציקה ודרישות יציקה אחרות מוזמנים לפנות אלינו.

חדשנות טכנולוגית לשיפור ההומוגניות של הרכב ההיתוך של ממירים

תחת השליטה של ​​ISO9001 ו- TS 16949, כל התהליכים מתבצעים באמצעות מאות מכונות יציקה מתקדמות, מכונות בעלות 5 צירים ומתקנים אחרים, החל מפוצצים ועד מכונות כביסה אולטרה סוניק. לא רק יש לה ציוד מתקדם אלא גם בעל מקצוע מקצועי. צוות מהנדסים, מפעילים ופקחים מנוסים כדי להגשים את עיצוב הלקוח.

חדשנות טכנולוגית לשיפור ההומוגניות של הרכב ההיתוך של ממירים

יצרן חוזה של יציקות למות. היכולות כוללות חלקי יציקת אלומיניום בתא קר מ 0.15 ק”ג. עד 6 ק”ג, הגדרת שינוי מהיר ועיבוד שבבי. שירותי ערך מוסף כוללים ליטוש, רטט, ליטוש, פיצוץ זריקה, צביעה, ציפוי, ציפוי, הרכבה, וכלים. החומרים שעובדים איתם כוללים סגסוגות כגון 360, 380, 383 ו- 413.

חדשנות טכנולוגית לשיפור ההומוגניות של הרכב ההיתוך של ממירים

סיוע בעיצוב הליהוק למות אבץ / שירותי הנדסה במקביל. יצרן מותאם אישית של יציקות אבץ מדויקות. ניתן לייצר יציקות מיניאטורות, יציקות למות בלחץ גבוה, יציקות עובש מרובות-שקופיות, יציקות עובש קונבנציונאליות, תבניות יחידות ויציקות עצמאיות ויציקות אטומות חלל. יציקות יכולות להיות מיוצרות באורכים ורוחבים עד 24 אינץ ‘בסובלנות של +/- 0.0005 אינץ’.  

חדשנות טכנולוגית לשיפור ההומוגניות של הרכב ההיתוך של ממירים

יצרן מוסמך ISO 9001: 2015 של מגנזיום יצוק. היכולות כוללות יציקת מגנזיום בלחץ גבוה עד 200 טון תא חם & 3000 טון תא קר, עיצוב כלים, ליטוש, יציקה, עיבוד שבבי, צביעה באבקה ונוזל, QA מלא עם יכולות CMM , הרכבה, אריזה ומשלוח.

חדשנות טכנולוגית לשיפור ההומוגניות של הרכב ההיתוך של ממירים

מוסמך ITAF16949. כולל שירות ליהוק נוסף – יציקת השקעות,יציקת חול,ליהוק כוח משיכה, ליהוק קצף אבוד,יציקה צנטריפוגלית,יציקת ואקום,יציקת עובש קבועההיכולות כוללות EDI, סיוע הנדסי, דוגמנות מוצקה ועיבוד משני.

חדשנות טכנולוגית לשיפור ההומוגניות של הרכב ההיתוך של ממירים

תעשיות יציקה חלקי תיאור מקרים של: מכוניות, אופניים, כלי טיס, כלי נגינה, כלי שיט, מכשירים אופטיים, חיישנים, דגמים, מכשירים אלקטרוניים, מארזים, שעונים, מכונות, מנועים, רהיטים, תכשיטים, ג’יג’ים, טלקום, תאורה, מכשירים רפואיים, מכשירי צילום, רובוטים, פסלים, ציוד סאונד, ציוד ספורט, כלי עבודה, צעצועים ועוד. 


מה נוכל לעזור לך לעשות בהמשך?

עבור לדף הבית של למות ליהוק סין

חלקי יציקהגלה מה עשינו.

→ טיפים קשורים לגבי שירותי הליהוק למות


By יצרנית יציקת המינגים מינגה קטגוריות: מאמרים מועילים |חוֹמֶר תגיות: , , , , , ,יציקת ארד,ליהוק וידאו,ההיסטוריה של חברה,יציקות אלומיניום תגובות כבויות