האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

ניתוח Wavelet של חיתוך יתר במשטחי צורה חופשית עיבוד CNC

ניתוח Wavelet של חיתוך יתר במשטחי צורה חופשית עיבוד CNC

מספר רב של ציוד כגון מכונות CNC ומרכזי עיבוד שבבי משמשים לייצור עובש. מחזור הייצור ארוך. מפעילים מועדים לעייפות. ברגע שמתרחש כישלון, לעתים קרובות לוקח כמה שניות מתפיסת האדם לנקוט באמצעים מתאימים, מה שעלול להוביל לגרוטאות מוצרים ולגרום להפסדים כלכליים חמורים. ישנם דוחות מחקר רבים מקומיים וזרים על שבירת כלים ואבחון תקלות עיבוד שבבי בעיבוד חלקים כללי. רובם מרוכזים בפליטה אקוסטית, בכוח חיתוך או ניטור רטט וכו ‘, והושגה התקדמות רבה. עם זאת, העיבוד מסובך. תבניות ועבודות עבודה אחרות בעלות מאפייני שטח חופשיים עדיין חסרות טכנולוגיית ניטור יעילה. הסיבה היא שאת האות הקיצוץ קשה לזהות. אחרת היא לספק אמצעים יעילים לניטור בזמן אמת. מאמר זה משתמש בכלי עיבוד אותות עכשווי – ניתוח גלי. סריקה “ממוקדת” מתבצעת על פרקי הזמן השונים ועל רצועות התדרים של האות המקורי כדי לחלץ במדויק את האות שנחתך יתר על המידה ממרחב תדרי הזמן. 1 תפיסת ניתוח גלגלים ניתוח גלגלים הוא פיתוח ניתוח פורייה. הוא משתמש ב- Xu Shuxin et al.: שליטה מספרית על פני שטח בצורה חופשית ניתוח גלי הגל של חיתוך יתר בעיבוד פונקציית בסיס הגלים האלסטית kb (t) משמשת כפונקציית הטרנספורמציה האינטגרלית. עבור תדרים שונים, חלון הזמן משתנה אוטומטית כאשר מאפייני התדרים הגבוהים מנותחים ומתגלים על פי התרחבות והתכווצות פרמטר הסולם a (a מצטמצם) בעת ניתוח ואיתור מאפיינים בתדר נמוך (a עולה), חלון הזמן מורחב באופן אוטומטי, וחלון התדרים מצטמצם אוטומטית, מה שמממש את השינוי ההסתגלותי של חלון תדר הזמן לפרקי זמן שונים. ניתן לשנות את פונקציית הבסיס. החלק לאורך ציר הזמן, כך שתוכל לנתח את כל פרטי האות בכל עת.

ניתוח Wavelet של חיתוך יתר במשטחי צורה חופשית עיבוד CNC

2 עקרון ניתוח גלי גל של אות חיתוך בעיבוד שטח חופשי. בעיבוד CNC, צומת פני קצה הכלי ומשטח החומר נקרא חיתוך יתר. זה שייך לחיתוך לא תקין. כאשר חותכים את משטח הצורה החופשית של היצירה, כוח החיתוך משתנה לפתע וכתוצאה מכך כוח החיתוך משתנה, וגם זרם המנוע המניע את הכלי ישתנה בהתאם. לכן, מעקב אחר שינוי זרם המנוע בכוח החיתוך יכול לעקוב בעקיפין אחר מצב הכלים ולהוציא את האות הנוכחי ממנוע הציר. השיטה הפשוטה ביותר היא לבצע I/ עם התנגדות סדרתית. המרת U, פלט בצורת מתח, אך תוספת התנגדות משנה את מאפייני העומס של המנוע עצמו, מה שמפחית את דיוק המדידה. בנוסף, יש לשנות באופן שווה מכשירים אחרים המחוברים בשני קצות הנגד כדי להשעות את הפוטנציאל שלו, מה שללא ספק מגדיל את מורכבות מערכת המדידה. לאור זאת, מאמר זה משתמש בחיישן זרם הול ​​של איזון מגנטי. החיישן עצמו מחובר לספק כוח DC. בתוך אלמנט הול נוצר שדה מגנטי. כאשר מסוף הקלט הנוכחי של המנוע מחובר לחיישן, נוצר זרם במסוף הפלט שלו. הוא מייצר שדה מגנטי מאוזן בתוך אלמנט הול. אם זרם המנוע ישתנה, השדה המגנטי המאוזן יושפע. על מנת להשיג איזון חדש, יש לשנות את זרם הפלט בהתאם. מכיוון שלאלמנט הול יש קשר לינארי טוב בין קלט לפלט, התנודה של אות הפלט שלו יכולה לשקף בעקיפין את שינוי זרם המנוע. הגדר את אות הפלט Is f (t), ואז ניתן להגדיר את הטרנספורמציה הגללית הרציפה של f (t) כקירוב ברזולוציה מרובה של המוצר הפנימי של f (t) ו-,) (, פונקציית הסולם המתאימה 1, אז פונקציית הבסיס של V/space צריכה להיות ממוקמת גם בחלל V/+i, על כן ניתן להשתמש בבסיס האורתוגונלי הקנוני של מרחב V/+i כדי לבטא את הקירובים של 1 ו- 2 בהתאמה בהקרנה האורתוגונלית של V / + i ו- V /. על פי משפט ההקרנה, הרזולוציה אות הפרט של 2 צריך להיות ההקרנה האורתוגונלית של האות המקורי על המרחב המשלים האורתוגונלי של V / בערך V + 1. תן למרחב המשלים האורתוגונלי הזה להיות W /, כלומר, פונקציית הבסיס של W / space 2 / (x -2 / n) צריכה להיות ממוקמת גם במרחב V / + i, כך שנוסחת הבסיס האורתוגונלית הקנונית (5) ב ניתן להשתמש במרחב V + 1 גם כדי להביע את האות / (t) GV + 1, ואז הנוסחה שלעיל מראה שניתן להשיג את f (את הקירוב הנפרד Af של t) מהקירוב הדיסקרטי ברמה הגבוהה יותר Ad + i / לעבור מסנן. ניתן להשיג את אות הפירוט D / f של f (t) מהקירוב הדיסקרטי ברמה הגבוהה יותר Ad + i / לעבור מסנן אחר. המסנן h (n) g (n) מוגדר על ידי המוצר הפנימי של פונקציית קנה המידה h (t) ופונקציית הגלים ⑴.

עבור האות הדיגיטלי שנדגם על ידי המחשב, האות הדיאדי הוא חתך קטן. כלי עבודה 2 של כלי עבודה נוטים להתרחש. על מנת לפשט את תהליך הבדיקה תוך התחשבות במאפיינים הבסיסיים של חיתוך יתר, מאמר זה ביצע את בדיקת סימולציית החיתוך כפי שמוצג. תדר הדגימה הוא 1 קילוהרץ 3.1 תנאי הבדיקה לבדיקת חיתוך יתר הם כדלקמן: קוטר חותך הטחינה הוא 8 מ”מ, עומק החיתוך הוא 1 מ”מ, מהירות הציר היא n = 500r / min, מהירות ההזנה היא v = 150mm / דקה, עומק החיתוך הוא Hg = 0.05 מ”מ, חומר היצירה הוא פלדת A3 וחומר הכלי הוא פלדה מהירה. האות הנמדד הוא כפי שמוצג ב- S באות האות-חתך ופירוק הגל. ניתן לראות כי האות של תחום הזמן מורכב יותר, ואין שום תכונה ברורה של חיתוך מוגזם. לדוגמא, כאשר נצפה בתחום התדרים, לא ניתן להשיג ניטור בזמן אמת בגלל היעדר מיקום בתחום הזמן. המטרה של. לכן, האות הנמדד המקורי נתון לפירוק גלי, ותוצאות הטרנספורמציה מפורטות בתוצאות הטרנספורמציה. ניתן לראות מתוצאות הטרנספורמציה שכאשר חיתוך החיתוך מתרחש, ההשתקפות בקנה מידה קטן (בתדירות גבוהה) אינה ברורה, אך תכונת החיתוך ברורה בסולם הרביעי. זה מראה שבמעקב בפועל ניתן לקבוע סף בסולם זה לזיהוי מצב החיתוך, ונקודת החיתוך שלו ממוקמת במדויק בשני כיווני תדר הזמן בגרף טרנספורמציית הגל, וזה נוח לניטור בזמן אמת. . 3.2 מבחן חיתוך צולב שני תנאי בדיקה: קוטר הטחינה הוא 10 מ”מ, עומק החיתוך = 0.5 מ”מ, מהירות הציר n = 500r / min, מהירות ההזנה v = 150mm / min, עומק חיתוך Q1mm, חומר היצירה הוא גאות, חומר הכלי הוא פלדה במהירות גבוהה ניתן לראות מהאיור את האות הנמדד ופירוק הגל שלו. ניתן לראות מהאיור כי נקודת חיתוך היתר אינה ברורה בתחום התדרים הגבוהים. גם בסולם הרביעי, תכונת חיתוך היתר מוצגת בבירור. 4 מסקנה גלי גל הופך למיקוד תדר הזמן של האות מספק בסיס מתמטי, מאמץ שיטת ניתוח גלי, יכול לנתח את האות מתחום הזמן ומתחום התדרים בו זמנית, ולבצע מיקום מדויק של תדרי הזמן של הנקודות. של עניין. בעיבוד NC של משטח הצורה החופשית של החומר, חיתוך יתר הוא סוג נפוץ של כשל. נקודת הכניסה מכילה מידע על תדרים עשירים, אך קשה להשיג מידע רלוונטי אודות חיתוך היתר רק מתצפית תחום הזמן. ניתוח גלי הגלים יכול לצפות באות בזמנים ובמקטעים שונים, ויכול לחלץ במדויק מידע שונה אודות נקודת המוטציה בתדירות. זה מראה שבזמן החלל משתמש בסריקה “ממוקדת” כדי להתבונן במידע החיתוך. למרות שההשתקפות אינה ברורה בחלק מרצועות התדרים, ברצועות תדרים אחרות, ברור שמקור מקדם הגל הוא בולט, שיכול לזהות ביעילות את מצב החיתוך של הכלי בזמן אמת.


אנא שמור את המקור והכתובת של מאמר זה לצורך הדפסה מחודשת: ניתוח Wavelet של חיתוך יתר במשטחי צורה חופשית עיבוד CNC


מינגה חברת הליהוק למות מוקדשים לייצור ולספק חלקי יציקה איכותיים וביצועים גבוהים (חלקי חלקי יציקת מתכת כוללים בעיקר יציקה למות דקים,ליהוק קאמר חם,יציקה למות קאמרית קרהשירות עגול (שירות ליהוק למות,עיבוד שבבי Cnc,ייצור עובש, טיפול פני שטח) .כל יציקת אלומיניום מותאמת אישית, מגנזיום או זאמאק / אבץ למות יציקה ודרישות יציקה אחרות מוזמנים לפנות אלינו.

ניתוח Wavelet של חיתוך יתר במשטחי צורה חופשית עיבוד CNC

תחת השליטה של ​​ISO9001 ו- TS 16949, כל התהליכים מתבצעים באמצעות מאות מכונות יציקה מתקדמות, מכונות בעלות 5 צירים ומתקנים אחרים, החל מפוצצים ועד מכונות כביסה אולטרה סוניק. לא רק יש לה ציוד מתקדם אלא גם בעל מקצוע מקצועי. צוות מהנדסים, מפעילים ופקחים מנוסים כדי להגשים את עיצוב הלקוח.

ניתוח Wavelet של חיתוך יתר במשטחי צורה חופשית עיבוד CNC

יצרן חוזה של יציקות למות. היכולות כוללות חלקי יציקת אלומיניום בתא קר מ 0.15 ק”ג. עד 6 ק”ג, הגדרת שינוי מהיר ועיבוד שבבי. שירותי ערך מוסף כוללים ליטוש, רטט, ליטוש, פיצוץ זריקה, צביעה, ציפוי, ציפוי, הרכבה, וכלים. החומרים שעובדים איתם כוללים סגסוגות כגון 360, 380, 383 ו- 413.

ניתוח Wavelet של חיתוך יתר במשטחי צורה חופשית עיבוד CNC

סיוע בעיצוב הליהוק למות אבץ / שירותי הנדסה במקביל. יצרן מותאם אישית של יציקות אבץ מדויקות. ניתן לייצר יציקות מיניאטורות, יציקות למות בלחץ גבוה, יציקות עובש מרובות-שקופיות, יציקות עובש קונבנציונאליות, תבניות יחידות ויציקות עצמאיות ויציקות אטומות חלל. יציקות יכולות להיות מיוצרות באורכים ורוחבים עד 24 אינץ ‘בסובלנות של +/- 0.0005 אינץ’.  

ניתוח Wavelet של חיתוך יתר במשטחי צורה חופשית עיבוד CNC

יצרן מוסמך ISO 9001: 2015 של מגנזיום יצוק. היכולות כוללות יציקת מגנזיום בלחץ גבוה עד 200 טון תא חם & 3000 טון תא קר, עיצוב כלים, ליטוש, יציקה, עיבוד שבבי, צביעה באבקה ונוזל, QA מלא עם יכולות CMM , הרכבה, אריזה ומשלוח.

ניתוח Wavelet של חיתוך יתר במשטחי צורה חופשית עיבוד CNC

מוסמך ITAF16949. כולל שירות ליהוק נוסף – יציקת השקעות,יציקת חול,ליהוק כוח משיכה, ליהוק קצף אבוד,יציקה צנטריפוגלית,יציקת ואקום,יציקת עובש קבועההיכולות כוללות EDI, סיוע הנדסי, דוגמנות מוצקה ועיבוד משני.

ניתוח Wavelet של חיתוך יתר במשטחי צורה חופשית עיבוד CNC

תעשיות יציקה חלקי תיאור מקרים של: מכוניות, אופניים, כלי טיס, כלי נגינה, כלי שיט, מכשירים אופטיים, חיישנים, דגמים, מכשירים אלקטרוניים, מארזים, שעונים, מכונות, מנועים, רהיטים, תכשיטים, ג’יג’ים, טלקום, תאורה, מכשירים רפואיים, מכשירי צילום, רובוטים, פסלים, ציוד סאונד, ציוד ספורט, כלי עבודה, צעצועים ועוד. 


מה נוכל לעזור לך לעשות בהמשך?

עבור לדף הבית של למות ליהוק סין

חלקי יציקהגלה מה עשינו.

→ טיפים קשורים לגבי שירותי הליהוק למות


By יצרנית יציקת המינגים מינגה קטגוריות: מאמרים מועילים |חוֹמֶר תגיות: , , , , , ,יציקת ארד,ליהוק וידאו,ההיסטוריה של חברה,יציקות אלומיניום תגובות כבויות