האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

עיבוד שבבי CNC שירותי CNC אב טיפוס עיבוד שבבי בהתאמה אישית

עיבוד שבבי CNC שירותי CNC אב טיפוס עיבוד שבבי בהתאמה אישית

אנו מייצרים חלקים מהשרטוטים שלך על ידי עיבוד שבבי CNC ואנחנו מחויבים לשמור ולהתעלות על ציפיות הלקוחות שלנו על ידי שאיפה להיות הטובים ביותר באיכות, במשלוח ובתמורה. אנו מקדישים את עצמנו להיות הספק הטוב ביותר עבור שירות עיבוד שבבי CNC.

היתרונות של עיבוד שבבי CNC מדויק

עיבוד שבבי CNC מסוגל לייצר צורות מדויקות ומורכבות – דבר שלא ניתן להשיג על ידי תהליכי עיבוד אחרים כגון עיבוד ידני. התהליך עצמו מדויק יותר ומסוגל גם לחזור על עצמו בדיוק, ומספק את אותו המוצר עם אותם מפרט פעם אחר פעם.

PTJ נוסדה בשנת 2007, היא מפעל מקצועי בייצור עיבוד שבבי CNC חלקי סין, חלקי מכונות CNC וחלקי דיוק אוטומציה, חלקי מתקן. אנו מספקים שירותי עצירת עיבוד CNC חד פעמיים בסין עבור חלקים מותאמים אישית במכונה CNC, אב טיפוס מהיר. אנו מתאימים אישית כל מיני חלקי עיבוד על פי ציור או דוגמאות. בהיותנו ספקי שירותי עיבוד דיוק CNC בסין עבור פרקטיקות שונות בתעשיות רבות, אנו מציעים שירותי עיבוד דיוק בהתאמה אישית.https://cncmachining.jp

עיבוד שבבי CNC שירותי CNC אב טיפוס עיבוד שבבי בהתאמה אישית

15 שנות ניסיון בתעשייה.

• רפואי • אנרגיה • עיבוד מזון

• אלקטרוניקה / מוליכים למחצה

• טלקומוניקציה

• ייצור כללי

הפילוסופיה העסקית שלנו.

אספקת ערך יוצא דופן פעם אחר פעם היא המפתח לבניית קשרים ארוכים עם לקוחות

שירות מקצועי

100% בדיקה למוצר