האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

תחום התפקיד והיישום של מעטפת הטלסקופ הצילינדר

תחום התפקיד והיישום של מעטפת הטלסקופ הצילינדר

מעטפת הטלסקופ הצילינדר היא רכיב מגן המותקן על גליל השמן, הצילינדר, הגליל ההידראולי וכו ‘, ואז מתרחב ומתכווץ איתו. יש לו את המאפיינים של עמיד למים, עמיד בפני אבק, עמיד בפני קורוזיה, עמידות בטמפרטורות גבוהות וכו ‘, והוא נמצא בשימוש נרחב בתחום ההגנה על גלילים שונים. כעת אסביר את המאפיינים החומריים של נדן הטלסקופ הצילינדר, על מנת להקל על הבחירה והניתוח היומי של משתמשים.

תחום התפקיד והיישום של מעטפת הטלסקופ הצילינדר

  1. צבעי הבד בעל שלוש ההוכחות הם שחור, ירוק וצהוב; טווח הטמפרטורות הוא – ℃ – ℃, והמאפיינים עמידים למים, חסינים לשמן, עמידים בפני אבק ועמידים בפני קורוזיה; הוא משמש בעיקר להגנה על גלילי בורג ומערכות פיר שונות, איסוף אבק ואוורור פליטה וכו ‘.
  2. צבע בד הניילון המחוזק הוא שחור, כסף, אפור, לבן וירוק; טווח הטמפרטורות הוא – ℃ – ℃; המאפיינים עמידים במים, עמידים בפני שמן, עמידים בפני אבק ועמידים בפני קורוזיה; הוא משמש בעיקר בתחומים כמו אוויר פליטה ואיסוף אבק.
  3. צבע הבד בטמפרטורה גבוהה הוא ירוק צבאי. על פי הטמפרטורה של הסביבה, יש שכבה אחת ושכבה כפולה; טווח עמידות בטמפרטורה – ℃ – ℃, מאפיין עמיד למים, עמיד בפני אבק וטמפרטורה גבוהה; משמש בעיקר לחיבור הרך של נמל צינור ויציאת צינור וציוד צמחים איסוף אבק צינורות פליטת אבק ושדות אחרים.
  4. צבע בד סיבי הג’ל הוא אפור ואדום; טווח עמידות בטמפרטורה -℃ -℃; על פי סביבת הטמפרטורה, יש שכבות בודדות וכפולות; מאפיינים של מעכב בעירה, עמידות באש, טמפרטורה גבוהה, עמידות במים, עמידות בשמן ועמידות בפני קורוזיה; משמש בעיקר לחיבור רך של צינור הפה בטמפרטורה גבוהה.
  5. צבע בד סיבי הזכוכית המצופה בגומי סיליקון הוא אפור כסוף; טווח הטמפרטורות הוא – ℃ – ℃; המאפיינים עמידים לטמפרטורה גבוהה, חסינים באש ומעכבי בעירה; הוא משמש בעיקר לחיבור הרך של פה צינור האוויר בטמפרטורה גבוהה ופה.

אנא שמור את המקור והכתובת של מאמר זה לצורך הדפסה מחודשת: תחום התפקיד והיישום של מעטפת הטלסקופ הצילינדר


מינגה חברת הליהוק למות מוקדשים לייצור ולספק חלקי יציקה איכותיים וביצועים גבוהים (חלקי חלקי יציקת מתכת כוללים בעיקר יציקה למות דקים,ליהוק קאמר חם,יציקה למות קאמרית קרהשירות עגול (שירות ליהוק למות,עיבוד שבבי Cnc,ייצור עובש, טיפול פני שטח) .כל יציקת אלומיניום מותאמת אישית, מגנזיום או זאמאק / אבץ למות יציקה ודרישות יציקה אחרות מוזמנים לפנות אלינו.

תחום התפקיד והיישום של מעטפת הטלסקופ הצילינדר

תחת השליטה של ​​ISO9001 ו- TS 16949, כל התהליכים מתבצעים באמצעות מאות מכונות יציקה מתקדמות, מכונות בעלות 5 צירים ומתקנים אחרים, החל מפוצצים ועד מכונות כביסה אולטרה סוניק. לא רק יש לה ציוד מתקדם אלא גם בעל מקצוע מקצועי. צוות מהנדסים, מפעילים ופקחים מנוסים כדי להגשים את עיצוב הלקוח.

תחום התפקיד והיישום של מעטפת הטלסקופ הצילינדר

יצרן חוזה של יציקות למות. היכולות כוללות חלקי יציקת אלומיניום בתא קר מ 0.15 ק”ג. עד 6 ק”ג, הגדרת שינוי מהיר ועיבוד שבבי. שירותי ערך מוסף כוללים ליטוש, רטט, ליטוש, פיצוץ זריקה, צביעה, ציפוי, ציפוי, הרכבה, וכלים. החומרים שעובדים איתם כוללים סגסוגות כגון 360, 380, 383 ו- 413.

תחום התפקיד והיישום של מעטפת הטלסקופ הצילינדר

סיוע בעיצוב הליהוק למות אבץ / שירותי הנדסה במקביל. יצרן מותאם אישית של יציקות אבץ מדויקות. ניתן לייצר יציקות מיניאטורות, יציקות למות בלחץ גבוה, יציקות עובש מרובות-שקופיות, יציקות עובש קונבנציונאליות, תבניות יחידות ויציקות עצמאיות ויציקות אטומות חלל. יציקות יכולות להיות מיוצרות באורכים ורוחבים עד 24 אינץ ‘בסובלנות של +/- 0.0005 אינץ’.  

תחום התפקיד והיישום של מעטפת הטלסקופ הצילינדר

יצרן מוסמך ISO 9001: 2015 של מגנזיום יצוק. היכולות כוללות יציקת מגנזיום בלחץ גבוה עד 200 טון תא חם & 3000 טון תא קר, עיצוב כלים, ליטוש, יציקה, עיבוד שבבי, צביעה באבקה ונוזל, QA מלא עם יכולות CMM , הרכבה, אריזה ומשלוח.

תחום התפקיד והיישום של מעטפת הטלסקופ הצילינדר

מוסמך ITAF16949. כולל שירות ליהוק נוסף – יציקת השקעות,יציקת חול,ליהוק כוח משיכה, ליהוק קצף אבוד,יציקה צנטריפוגלית,יציקת ואקום,יציקת עובש קבועההיכולות כוללות EDI, סיוע הנדסי, דוגמנות מוצקה ועיבוד משני.

תחום התפקיד והיישום של מעטפת הטלסקופ הצילינדר

תעשיות יציקה חלקי תיאור מקרים של: מכוניות, אופניים, כלי טיס, כלי נגינה, כלי שיט, מכשירים אופטיים, חיישנים, דגמים, מכשירים אלקטרוניים, מארזים, שעונים, מכונות, מנועים, רהיטים, תכשיטים, ג’יג’ים, טלקום, תאורה, מכשירים רפואיים, מכשירי צילום, רובוטים, פסלים, ציוד סאונד, ציוד ספורט, כלי עבודה, צעצועים ועוד. 


מה נוכל לעזור לך לעשות בהמשך?

עבור לדף הבית של למות ליהוק סין

חלקי יציקהגלה מה עשינו.

→ טיפים קשורים לגבי שירותי הליהוק למות


By יצרנית יציקת המינגים מינגה קטגוריות: מאמרים מועילים |חוֹמֶר תגיות: , , , , , ,יציקת ארד,ליהוק וידאו,ההיסטוריה של חברה,יציקות אלומיניום תגובות כבויות