האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

התזת חול ופיצוץ זריקות משטח

התזת חול ופיצוץ זריקות משטח
התזת חול היא אחד מטיפולי השטח הנפוצים למוצרי חומרה ופלסטיק. זה משפר את הניקיון והחספוס, ומגביר את ההידבקות והעמידות בין המוצר לציפוי. לכן, טיפולי שטח רבים בוחרים בהתזת חול כטיפול פני השטח. הטיפול המקדים כולל: פיצוץ חול + אנודייזינג, פיצוץ חול + גלוון, פיצוץ חול + אלקטרופורזה, פיצוץ חול + פיצוץ אבקה, פיצוץ חול + צבע אפייה, פיצוץ חול + פסיבציה. לחומרי התזת חול יש דגמי עובי שונים, כגון: 80 #, 100 #, 120 #, 220 #, 280 # וכו ‘. ככל שמספר הדגם גדול יותר, כך אפקט התזת החול טוב יותר. התזת חול מתאימה ל: מוצרים אלקטרוניים, מוצרים דיגיטליים, מוצרי חשמל, מוצרי רובוטיקה, חלקי תאורה, חלקים מכניים, חלקי רכב, חלקי אופנוע, חלקי ציוד רפואי, חלקי מקלט אותות, ציוד הדמיה, ציוד ספורט וכו ‘, דיוק PTJ על פי לקוחות אנו יכולים להתאים אישית את עובי התזת החול ולשלב עם טיפולי שטח אחרים כדי להפוך את המוצרים שלך לאטרקטיביים יותר. אם אתה זקוק לאב טיפוס של התזת חול ופרויקטים של חלקים מדויקים,
פיצוץ יריות:
פיצוץ יריות הוא זריקת קליעים בקוטר של כ- 0.2 ~ 3.0 מ”מ על פני שטח החומר. כאשר מסלקים את הלחץ, משטח היצירה מגיע לחספוס מסוים, וגם עקביות המשטח משופרת. על ידי שיפור חספוס פני השטח של היצירה. זה גם משפר את הידבקות החומר לעבודה להסרת אבק או לאפייה שלאחר מכן. הזרקת שוטים נמצאת בשימוש נרחב בתחומי תעשייה, כגון חלקי ספינות, חלקי רכב, חלקי אופנוע, חלקי מטוסים, צינורות נפט, מערכות בקרת גז, חומרת תאורה וכו ‘, ומשמש בדרך כלל לעיבוד לאחר תהליכי יציקה.

ההבדל בין התזת חול להתפוצצות זריקות
>> התזת חול יכולה לשנות את פני החלק. התזת חול אינה רק שינוי פני השטח, אלא גם השפעה על הפגת מתחים.
>> פיצוץ חול מתאים לחומרה ולחומרים פלסטיים, והתזת זריקה מתאימה רק לחומרי חומרה.
>> החומר המשמש להתזת חול הוא אמרי, וכדורי הפלדה הקטנים המשמשים להתזת חול עגולים.
מדוע לבחור ב- Zhuanxin Precision עבור התזת חול והתזת זריקה?
ל- PTJ Precision ניסיון של יותר מעשר שנים באב-טיפוס וייצור אצווה קטן של חלקים מדויקים. התזת חול והתזת זריקה הם טיפולי שטח שלרוב לקוחותינו מציינים. למהנדסי טיפול פני השטח שלנו יש גם ניסיון עשיר בטיפול פני השטח שלאחר מכן, כגון: אנודייז, ריסוס אבקה, צביעה, גלוון, פסיבציה, ליטוש, ציור תיל, הדפסת מסך, חריטת לייזר, אלקטרופורזה, דפוס תקליטורים, תחריט, הוספת מואר, תחריט, אם למוצר החדש שלך יש דרישות לטיפול במשטח, אתה יכול לפנות אלינו. אנו יכולים לספק לך הצעות התייחסות או דוגמאות בחינם.

Categories:

 
מוצרים קשורים
 
צחצוח טיפול פנים
צחצוח טיפול פנים
יציקת אלומיניום
יציקת אלומיניום
דיוק חלקי אלומיניום טחונים
דיוק חלקי אלומיניום טחונים