האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

חלקים בהתאמה אישית עם אנודייז

אבי טיפוס בהתאמה אישית של ציפוי אנודיזציה ושירותי ייצור אצווה קטנים
טיפולי שטח משטח אנודיים הנפוצים בעיבוד אבות טיפוס וחלקי ייצור אצווה קטנים מחולקים ל: אנודיזציה רגילה, ציפוי מברשות, אנודיזציה קשה, אנודיזציה של סרט עבה, חמצון מיקרו קשת וכו ‘ החומרים הניתנים לאנודציה הם: סגסוגת אלומיניום, סגסוגת מגנזיום, סגסוגת טיטניום וכן הלאה. אנוניזציה יכולה ליצור סרט מגן על פני המוצר, מה שמקשה על החמצון וההחלדה, ובכך מאריך את תוחלת החיים ומקבל מראה של צבעים שונים. אם יש לך תבנית צבע אנודייז, אנו יכולים גם להתאים את אותו הצבע עבורך, כגון: אדום, כחול, זהב, ירוק, אפור, סגול, צבע טבעי, שחור, מבריק מחולק ל: מט, שטוח, מבריק גבוה, ניתן להשתמש בטיפול מקדים בשילוב: התזת חול, צחצוח, ליטוש וכו ‘. אתה יכול גם לבחור את הצבע הרצוי מ- PTJ Precision. יש לנו הרבה כרטיסי צבע אנודיים.

אנודיזציה רגילה
אנוניזציה היא תהליך חמצון אלקטרוליטי הממיר את פני החומר לסרט תחמוצת בעל עמידות בפני מגן, דקורטיבי, קורוזיה, עמידות בפני בלאי ותכונות פונקציונליות אחרות. השפעת האנודיזציה קשורה לעמידות בפני קורוזיה של חומרי סגסוגת אלומיניום. לסדרה 1 האלומיניום הטהור יש את עמידות הקורוזיה הטובה ביותר, סדרה 5 מצוינת, ואחריה סדרות 3 וסדרות 6, סדרות 2 וסדרות 7, אשר ניתן לשפוט כסדרה 1 וסדרה 5. סדרה 3 יש אפקט אנודייז וסדרת 6 טובה יותר מסדרה 2 וסדרה 7 טובה יותר. חומר האנודה המומלץ שלנו הוא AL6061. לקבלת זנים נוספים של סגסוגת אלומיניום ושימושים אופייניים, אנא עיין ב”סוגים ושימושים אופייניים בסגסוגות אלומיניום מזויפות “או פנה אלינו ישירות.
אנודיזציה קשה
כאשר המוצר שלך זקוק לקשיות חומרית וקשיות פני השטח, אתה יכול לבחור אלומיניום קשיח AL7075, המשטח קשה באנלדיזציה, הסרט האנדיזציה הקשה הוא בדרך כלל 25 ~ 150um, הקשיות היא בערך HV300 ~ HV350 ומעלה, סגסוגת אלומיניום הקשיות של המוצר אינו משתנה לאחר חמצון קשה. התקשות היא רק סרט התחמוצת על המשטח החיצוני של האלומיניום, אשר ממלא תפקיד בעמידות ללבוש, עמידות בפני קורוזיה ועמידות בפני מזג אוויר.

סרט עבה אנודיזציה:
חמצון אנודי של סרט עבה יעבה את הסרט המוצמד לפני השטח של המוצר. אנוניזציה של סרט עבה דורשת בדרך כלל עובי של 50 ~ 250um. סרט התחמוצת האנודיזציה העבה סרט גדל עם עליית הזרם, והזרם עולה כדי לקדם את התעבות סרט התחמוצת. שכבה עבה על פני השטח כדי להשיג את ההשפעות של עמידות בפני בלאי, עמידות בפני קורוזיה, בידוד חום ועמידות בפני קורוזיה, ולכן נעשה שימוש נרחב בתעשיית ייצור החלקים המכניים, כגון: בוכנות, פקקי אדים, צילינדרים, מיסבים, שמירת מים ציוד, גלגלי קיטור, ציוד.

חמצון קשת מיקרו:
חמצון מיקרו-קשת מתאים לסגסוגות מגנזיום וסגסוגות אלומיניום, אך ניתן להשתמש בסגסוגות מגנזיום רק לחמצון מיקרו-קשת. חומרי סגסוגת מגנזיום הנפוצים הם AZ31B, AZ91D, AZ61, AM60B, AZ80 וכו ‘. חמצון מיקרו-קשת היא טכנולוגיית טיפול פני שטח בצבע ירוק וידידותית לסביבה, שיכולה לגדל סרט קרמי אחיד על פני החומר עם עמידות גבוהה בפני קורוזיה. קשיות (HV300-1000), עמידות בפני קורוזיה חזקה (בדיקת ריסוס מלח CASS> 480 שעות), בידוד טוב (עמידות לסרט דק)> 100 MΩ), לשכבת הסרט ולמתכת בסיס יש כוח מליטה חזק, עובי הקרמיקה הוא 10 עד 100 מיקרון, ובכך משפר מאוד את עמידות השחיקה, עמידות בפני קורוזיה, עמידות בפני הלם תרמי ותכונות בידוד של משטח סגסוגת המגנזיום. מוצרי חמצון מיקרו-קשת מסגסוגת מגנזיום משמשים לעיתים קרובות לחלקי רובוטים, חלקי חלל, חלקי חלל, רכבי אנרגיה חדשים, מוצרים אלקטרוניים ותחומים אחרים. נכון לעכשיו, אנו ממשיכים לספק חלקי רובוטים מסגסוגת מגנזיום לעיבוד אצווה קטן של רובוטים ABB. אם יש לך התאמה אישית של פרויקט, אנא פנה אלינו ישירות.

מדוע לבחור ב- Zhuanxin Precision לטיפול במשטח חמצון?
ל- PTJ Precision ניסיון של יותר מעשר שנים בייצור חלקי אב טיפוס לחומרה וחלקי ייצור אצווה קטנים. אנו יכולים להתאים עבורך תהליכי ייצור שונים, כגון: כרסום CNC, עיבוד מחרטה CNC, חיתוך תיל, EDM, חיתוך לייזר, כיפוף CNC, הטבעה, קידוח, הקשה וכו ‘, על מנת לספק ללקוחות נוחות, אנו יכולים גם לספק אתה מספק טיפולי שטח אחרים, כגון: אנודייז, פינוי אבק, צביעה, גלוון, פסיבציה, ליטוש, הברשה, התזת חול, הדפסת מסך, חריטת לייזר, אלקטרופורזה, דפוס תקליטורים, תחריט, הדגשה וכו ‘, וכן הרכבה בחינם , אריזה מותאמת אישית וכו ‘שירות, אנא פנה אלינו באופן מיידי לפתיחת הפרויקט החדש שלך.

Categories:

 
מוצרים קשורים
 
חלקי אלומיניום באנודה (2)
חלקי אלומיניום באנודה
יציקת אלומיניום
יציקת אלומיניום
חלקים במכונה מאלומיניום מכחול מאלומיניום
חלקים במכונה מאלומיניום מכחול מאלומיניום