האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

חלק משטח משטח גלוון

דגימות מותאמות אישית וחלקי ייצור אצווה קטנים שירותי טיפול במשטח גלוון
טיפול במשטח גלוון הוא אחד מטיפולי השטח הנפוצים לחלקי אב טיפוס מהירים ודיוק, מכיוון שהוא יכול למנוע חמצון מתכות (כגון חלודה), לשפר את עמידות השחיקה, מוליכות, החזרת אור ועמידות בפני קורוזיה (נחושת גופרתית וכו ‘) והעצים את האסתטיקה. מתקבל בברכה על ידי מעצבים רבים. החומרים של מוצרי גלוון משטחיים הם אלומיניום, נירוסטה, פלדה, נחושת, סגסוגת אבץ, ABS וכו ‘. להזמנה או הצעת מחיר למוצרי גלוון, אנא צרו איתנו קשר.
איזה סוג של שירות גלוון יכול PTJ לספק לייצור אצווה קטן?
התהליך הבסיסי של גלוון הוא לטבול את החלקים בתמיסת מלח המתכת כקטודה דרך הזרם החשמלי, לטבול את לוח המתכת באנודה ולהפקיד את הציפוי הנדרש על החלקים באמצעות הזרם החשמלי. המוצרים שלך יפים ואופנתיים יותר. תביא שוק טוב יותר.

נכון לעכשיו, PTJ Precision יכול לספק אלקטרו-מגולוון (אבץ צבע, אבץ לבן, אבץ כחול ואבץ לבן) לייצור אב טיפוס מהיר וייצור אצווה קטן. לאחר פסיבציה, צביעה או ציפוי של פוטוריסט, ציפוי האבץ יכול לשפר משמעותית את תכונות המגן והדקורטיביות שלו.
דיוק PTJ יכול לבצע את טיפולי הגלוון הבאים:
אלקטרו-גלוון (אבץ צבעוני, אבץ לבן, אבץ לבן כחול), ציפוי אבץ לאחר פסיבציה, צביעה או ציפוי פוטו-מגן, יכול לשפר משמעותית את תכונות המגן והדקורטיביות שלו.
ציפוי נחושת (פליז, נחושת מצופה מראש, סולפט נחושת), שכבת ציפוי הנחושת ורודה, רכה, בעלת משיכות טובה, מוליכות חשמלית ומוליכות תרמית, קלה לליטוש, לאחר טיפול כימי מתאים, זה יכול להיות ברונזה, נחושת דקורטיבית ירוקה צבעים משמשים כצבעים שחורים וטבעיים.
ניקל אלקטרוליטי (ניקל מט, ניקל פנינה, ניקל בהיר, ניקל שחור) יכול לשפר את עמידות בפני קורוזיה ועמידות בפני שחיקה.
ציפוי כרום (כרום דקורטיבי וכרום קשיח), לשכבת הכרום קשיות גבוהה, עמידות בפני בלאי, יכולת השתקפות חזקה ועמידות טובה בחום.
ציפוי זהב (זהב אמיתי, זהב חיקוי) יכול להגביר את עמידות המגע המוליך ולשפר את העברת האות. זהב הוא הכי יציב והיקר ביותר. ציפוי כסף משפר את התנגדות המגע המוליך ומשפר את העברת האות. כסף בעל התכונות הטובות ביותר, קל לחמצון ובעל מוליכות חשמלית לאחר חמצון.

גלוון הוא שיטת טיפול פני שטח נפוצה. דיוק PTJ מייחס חשיבות רבה לניקיון ולהגנה על הסביבה של תעשיית האלקטרוף, והגיע לסטנדרטים שקבעה הסוכנות להגנת הסביבה כדי לממש את אסטרטגיית הפיתוח בר קיימא שלנו. אם המוצר שלך נכון, אנא פנה אלינו באופן מיידי. יש לנו מהנדסים מקצועיים באינטרנט שישרתו אותך אחד לאחד.

Categories:

 
מוצרים קשורים
 
חלקי עיבוד דיוק CNC
חלקי עיבוד דיוק CNC
פרוטוטייפ מכונת דיוק CNC (4)
פרוטוטייפ מכונת דיוק CNC
חלקים טחונים מיוחדים
חלקים טחונים מיוחדים