האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

טיפול בספריי טפלון

ספריי טפלון
אצווה קטנה של אב טיפוס מהיר וטיפול בספריי טפלון
ספריי טפלון נקרא גם ספריי טפלון. הוא מורכב מציפויים תעשייתיים PTFE, FEP, PFA ו- ETFE. ריסוס טפלון הוא טיפול פנים מאוד מיוחד. יש לו תכונות אנטי סטיק מעולות, תכונות טפלון ועמידות בטמפרטורה גבוהה. חיכוך נמוך, קשיות גבוהה, ללא הרטבה, עמידות כימית חזקה וכו ‘, נמצאים בשימוש נרחב בכלי בישול, כלי שולחן ותעשייה ויכולים להגן על חומרים (כגון פלדת פחמן, נירוסטה, אלומיניום, נחושת, מגנזיום וסגסוגות שונות). ) למנוע קורוזיה כימית ולהאריך את חיי המוצר. PTJ Precision ייצרה אבות טיפוס וביצעה ייצור אצווה קטן במשך יותר מ -10 שנים. זה עזר ללקוחות רבים בטיפולי שטח, כמו ציפוי טפלון. אם אתה זקוק לאבות טיפוס מותאמים אישית לעיבוד ספריי טפלון וייצור אצווה קטן, אנא פנה אלינו באופן מיידי.
יתרונות ושימושים בציפוי טפלון
תרסיסי טפלון משמשים בעיקר בתעשיית המזון, כלי שולחן, כלי מטבח, תעשיית נייר, ציוד רפואי, מוצרים אלקטרוניים, מוצרי רכב וציוד כימי. להלן מספר מאפיינים של ציפוי טפלון: נון סטיק: כמעט הכל אינו מודבק לסרט דופונט טפלון, סרט דק מאוד מציג גם תכונות לא דבקות טובות, מתאים לכלי אפייה, מגשי אפייה, תבניות מאפה, לישני בצק, חותכי לחם , תבניות נעליים, תבניות כדור וכו ‘.

עמידות בחום: עמידות בחום מעולה ועמידות בטמפרטורה נמוכה. זה יכול לעמוד בטמפרטורות גבוהות עד 300 מעלות צלזיוס בפרק זמן קצר. ניתן להשתמש בו ברציפות בין 240 ° C ל -260 ° C. יש לו יציבות גבוהה, לא יהיה שביר בטמפרטורת הקפאה, ולא יימס בטמפרטורה גבוהה. מתאים לסירי אורז, תנורי גז, מגהצים, תנורי מיקרוגל, תנורים, ציוד סינון, מיכלי מכונות תעשייתיות כימיות וכו ‘.

עמידות בלחות: פני השטח של ציפוי הדופון טפלון אינם נדבקים למים ולשמן, ולא קל להיכנס לתמיסה במהלך תהליך הייצור. אם כמות קטנה של לכלוך תקועה, ניתן להסיר אותה באמצעות ניגוב פשוט, חיסכון בזמן ושיפור יעילות העבודה. משמש בדרך כלל בתנורים, מיקרוגל, מכונות קפה, סטייקים מהמבורג, פנקייק וכו ‘.

עמידות בפני שחיקה: עמידות מצוינת בשחיקה בעומס גבוה. כאשר העומס מחליק, מקדם החיכוך משתנה מעט מאוד. זה מתאים לקיר הפנימי של מיסבים מכניים, מכונות הילוך, זרוע נדנדה מכנית לרכב, ציוד גינה, הדפסת טקסטיל וגליל צביעה, חלקי סיכה עצמית לרכב, סוגר, בוכנת מדחס מיזוג אוויר, תבנית כפפות, צינור בידוד וכו ‘.

עמידות בפני קורוזיה: דופונט טפלון כמעט חסין בפני קורוזיה כימית ומגן על חלקים מכל סוג של קורוזיה כימית. כלי תגובה כימית, מחליפי חום, מוטות ערבוב, מי שפכים והנדסת סביבה וציוד לטיפול בפסולת גז, אביזרי צנרת, צינורות, שסתומים, משאבות, מדפי ציפוי, מיכלי ציפוי וכו ‘

בטיחות והגנה על הסביבה: מכיוון שהתוכן המוצק של ציפוי ה- PTFE אינו רעיל, הוא יכול להיות במגע עם מזון על פי כותרת ה- FDA 21 177.1550, 177.300.

מדוע לבחור ב- Zhuanxin Precision לטיפול במשטח ריסוס טפלון?
ל- PTJ Precision יש יותר מ -10 שנות ניסיון בייצור אב טיפוס מהיר וייצור אצווה קטן של חלקים מדויקים. טיפול בהתזה עם טפלון הוא טיפול משטח המוגדר לעיתים קרובות על ידי לקוחותינו. למהנדסי טיפול פני השטח שלנו יש גם ניסיון רב בטיפולי שטח אחרים (כמו אנודייז). , ציפוי כוח, ציור, גלוון, פסיבציה, ליטוש, התזת חול, ציור תיל, מסך משי, חריטת לייזר, אלקטרופורזה, דפוס תקליטור, תחריט, הבהרה, תחריט, אם המוצר החדש שלך זקוק לטיפול משטח, אנא פנה אלינו. אנו יכולים לספק לך הצעות התייחסות או דוגמאות בחינם.

בנוסף לטיפול פני השטח, אנו טובים גם בטכנולוגיות עיבוד שונות. יש לנו יותר מ -30 ציוד עיבוד מתקדם ויכולים להתאים אישית את טכנולוגיית העיבוד עבורך, כגון: כרסום CNC, עיבוד מחרטה CNC, חיתוך תיל, פריקה חשמלית, חיתוך לייזר, כיפוף CNC, הטבעה, קידוח, הקשה ועיבוד אחר, 1 ~ 10000 אתה יכול להתאים אישית אבי טיפוס וחלקים מדויקים, עכשיו שלח אלינו קבצי 3D / CAD וקבל הצעת מחיר בחינם תוך שעתיים.

Categories:

 
מוצרים קשורים
 
חלקים במכונה מאלומיניום מכחול מאלומיניום
חלקים במכונה מאלומיניום מכחול מאלומיניום
חלקי פיר במכונה
חלקי פיר במכונה
פרוטוטייפ מכונת דיוק CNC
פרוטוטייפ מכונת דיוק CNC