האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

טיפול משטח אלקטרופורזה חלק

שירות טיפול משטח אלקטרופורזה עבור חלקי דיוק מותאמים אישית לאב טיפוס וחלקי ייצור אצווה קטנים
אלקטרופורזה מתאימה לעיבוד לאחר מכן של חומרי סגסוגת אלומיניום, חומרי סגסוגת אבץ, אבי טיפוס מנירוסטה, חלקים מדויקים וייצור אצווה קטן. תהליך האלקטרופורזה מחולק לאלקטרופורזה אנודית ואלקטרופורזה קתודית. אנו ממליצים להשתמש באלקטרופורזה קתודית מכיוון שיש לו עמידות בפני קורוזיה גבוהה ותכונות הגנה מתכות טובות. דיוק PTJ יכול להתאים אישית צבעי אלקטרופורזה שונים על פי דרישותיך, ולספק אותו תוך 3-5 ימים ברחבי העולם. אתה יכול לשלוח אלינו ישירות קבצי 3D / CAD ולהציע הצעת מחיר בחינם תוך 2-4 שעות.
מהם היתרונות של אלקטרופורזה?
עם השיפור המתמיד של הדרישות התעשייתיות, ניתן להתאים את האלקטרופורזה בצבעים שונים, לשמור על ברק מתכתי ולהגביר את עמידות הקורוזיה של פני השטח, ויש לו השפעה קטנה על דיוק המוצר. העובי בצד אחד הוא בערך 10-25um, והעובי גם עבה יותר. יכול להיות מותאם אישית; זה יכול לשמש גם בשילוב עם טיפול מקדים אחרים, כגון התזת חול, ליטוש, ציור תיל וכו ‘, כדי להפוך את המוצר שלך לאטרקטיבי יותר, אתה רק צריך לספר לנו את דרישות המוצר שלך, אנו נשכור משטח מקצועי מהנדסי עיבוד נכנסים לפרויקט שלך עד לקבלת מוצר משביע רצון,
אילו תעשיות מתאימות לטיפול משטח אלקטרופורטי?
מוצרי אלקטרופורזה נמצאים בשימוש נרחב בטיפול פני השטח באבות טיפוס ממתכת, חלקים מדויקים וחלקי ייצור אצווה קטנים, כגון: חלקי רכב, חלקי חומרה, חלקי אופנוע, פרופילי בנייה, כלי נגינה, עטים, דלתות וחלונות, חומרה, מוצרים דיגיטליים, קישוטים, כלים סניטריים, כלי מטבח, תאורה וכו ‘, הכמות היא בין 1 ~ 10000, המותאם במיוחד עבורך.
מדוע לבחור בטיפול במשטח אלקטרופורטי מדויק של PTJ לייצור אב טיפוס מהיר וייצור חלקים קטן באצווה?
ל- PTJ Precision ניסיון של יותר מ -10 שנים בייצור חלקי אב טיפוס מהירים וחלקי ייצור אצווה קטנים. בין אם המוצר שלך הוא חומר ממתכת או מפלסטיק, אנו יכולים להתאים עבורך תהליכי ייצור שונים, כגון: כרסום CNC, עיבוד מחרטה CNC, חיתוך תיל, EDM, חיתוך לייזר, כיפוף CNC, הטבעה, קידוח, הקשה וכו ‘. על מנת לספק נוחות ללקוחות, אנו יכולים לספק לכם גם טיפולי שטח אחרים, כגון: אנודיזציה, פינוי אבק, צביעה, אלקטרוליזציה, פסיבציה, ליטוש, ציור תיל, התזת חול, הדפסת מסך, חריטת לייזר, אלקטרופורזה, דפוס תקליטורים, תחריט, מבריק, תחריט וכו ‘, כמו גם הרכבה בחינם, אריזה מותאמת אישית ושירותים אחרים, אנא פנה אלינו באופן מיידי לפתיחת הפרויקט החדש שלך.

Categories:

 
מוצרים קשורים
 
עיבוד מתכות
עיבוד מתכות
התזת חול ופיצוץ זריקות משטח
התזת חול ופיצוץ זריקות משטח
חלקי פלסטיק מדויקים
חלקי פלסטיק מדויקים