האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

צחצוח טיפול פנים

שירות ציור ושירות ייצור אצווה קטן לאבות טיפוס ממתכת.
הברשה היא שיטת טיפול פני שטח המשתמשת בחגורות שוחקים שטוחות בלחיצה ובמברשות גלגול לא ארוגות ליצירת קווים על פני החלקים כדי לספק אפקט דקורטיבי. תהליך הברשת פני השטח יכול לשקף את המרקם של חומרי מתכת והופך פופולרי יותר ויותר בחיים המודרניים. הוא נמצא בשימוש נרחב בטלפונים ניידים, מחשבים, צגים, רהיטים, מכשירי חשמל ובתי אחר. אם אתה רוצה שהמוצר יהיה בעל מרקם מתכתי, אתה יכול לבחור להבריש אותו.
באילו חומרים ניתן להשתמש לצחצוח?
באבות טיפוס מתכתיים וייצור אצווה קטן ניתן להשתמש בחומרי מתכת לציור, כגון סגסוגות אלומיניום, סגסוגות אבץ, סגסוגות מגנזיום, סגסוגות טיטניום, סגסוגות נחושת, נירוסטה וכו ‘. אנו יכולים להתאים אישית את עובי גרגרי ציור החוטים על פי חומרים שונים ודרישות שונות.
דיוק PTJ מספק לא רק אפקטים שונים של צביעה, אלא גם טיפולי שטח אחרים, כגון אנודיזציה, ציפוי חזק, צביעה, גלוון, פסיבציה, ליטוש, ציור תיל, התזת חול, הדפסת מסך, חריטת לייזר, אלקטרופורזה, דפוס תקליטורים, תחריט, הדגשה , תחריט וכו ‘, הם מוצרים מצוינים. בנוסף לכך שיש השפעות טיפול פני שטח מושלמות, הוא זקוק גם לצוות טכני מקצועי, ציוד מכני מושלם, טכנולוגיית עיבוד סבירה, טכנולוגיית העיבוד שלנו: כרסום CNC, עיבוד מחרטה CNC, חיתוך תיל, EDM , חיתוך בלייזר, כיפוף CNC, הטבעה, קידוח, הקשה וכו ‘, ומספק הרכבה בחינם, אריזה מותאמת אישית ושירותים אחרים, אנא פנה אלינו באופן מיידי בכדי להתחיל את הפרויקט החדש שלך. .

Categories:

 
מוצרים קשורים
 
טיפול משטח אלקטרופורזה חלק
טיפול משטח אלקטרופורזה חלק
חלקי מתכת במכונה מדויקת
חלקי מתכת במכונה מדויקת
עיבוד מתכות
עיבוד מתכות