האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

ציפוי אבקה וטיפול בצבע ריסוס

שירות טיפול בציפוי אבקה וריסוס
ישנם שני סוגים של ציפוי אבקה: ציפוי אבקה וצבעי ריסוס. זהו טיפול השטח הנפוץ ביותר עבור אב טיפוס מהיר, חלקי דיוק וחלקי מתכת. הם יכולים להגן על המשטח מפני קורוזיה, חלודה ואסתטיקה. יכול להיות מבוסס על מרקמים שונים (קווים דקים, קווים עבים, קווי עור וכו ‘), צבעים שונים (אדום, כחול, זהב, ירוק, אפור, סגול, צבע טבעי, שחור), מבריק שונה (מט, שטוח, מבריק גבוה) אפקט, אם אתה צריך צבע אב טיפוס מותאם אישית או ייצור אצווה קטן, אתה יכול לספר לנו ישירות מספר כרטיס צבע פנטון או מספר כרטיס צבע של ראול, או לספק דוגמאות, אנו יכולים להתאים אישית את אותו ציפוי אבקה וצבע על פי מספר כרטיס הצבע או התבנית אנא צור איתנו קשר.
מאפייני עיבוד ציפוי אבקה
ציפויי אבקה נקראים גם פלסטיק מרוסס. ציפוי האבקה מותז על גבי שטח החומר על ידי ציוד לריסוס אבקה אלקטרוסטטי. תחת פעולת חשמל סטטי, האבקה תיספג באופן אחיד על פני היצירה, ואז תירפא בטמפרטורה גבוהה ליצירת ציפוי מגן. החוזק המכני של האבקה המצורפת. השפעות האנטי קורוזיה ואנטי אייג’ינג טובות מאוד. ציפוי האבקה של ציפוי האבקה אינו מכיל ממיסים ועומד בדרישות הגנת הסביבה. האבקה משמשת בעיקר לטיפול עילי במוצרי מתכת בתעשיות כמו הגנה, קצוות חשמל, מקבלי אותות, בתי ציוד ותאורה.
מאפייני עיבוד צבע
צביעה היא שיטה למרוח צבע על פני המוצר באמצעות אקדח ריסוס באמצעות לחץ אוויר כדי לפזר את הצבע לטיפות אחידות ועדינות. ניתן לחלק צבע לשלושה סוגים: אור חזק, אור שטוח וחלבוני. לציפוי הצבע השפעה מגנה על פני המוצר ומאריך את חיי השירות של החומר, ולאחריו מוצרים דקורטיביים, יפים ונעימים, המגדילים את ערך המוצר. הטיפול בצבע מתאים למתכת, פלסטיק ורהיטים. בתחומי הרכב, המטוסים, הספינות, האלקטרוניקה, מוצרי החשמל, הציוד הרפואי, הציוד המכני וכו ‘, PTJ Precision יכולה לספק לכם אפקטים שונים של צביעה בהתאם לצרכים השונים שלכם.
ההבדל בין ציפוי אבקה לצבע ריסוס
>> ציפוי האבקה לריסוס אבקה אינו מכיל ממיסים ואינו מזהם את הסביבה ואת הממיסים הכלולים בציפויי הריסוס.
>> שיעור הניצול של ציפוי האבקה הוא גבוה, שיעור השימוש של ציפוי האבקה הוא כ- 95% וניתן לאחסן את ציפוי הצבע לזמן קצר בלבד.
>> ישנם סוגים רבים של צבע, בעוד שקטגוריית ציפוי האבקה קטנה יחסית.
>> ציפוי האבקה עבה יותר מציפוי הריסוס, ואפקט המשטח של ציפוי הריסוס חלק יותר מזה של ציפוי הריסוס.

מדוע לבחור להתמחות בייצור מדויק של ציפויי אבקה וצבעים?
תהליך ציפוי האבקה והריסוס מתקבל בברכה על ידי מעצבי ומהנדסי מו”פ רבים המייצרים אבות טיפוס, חלקי ייצור אצווה קטנים וחלקי מתכת. דיוק PTJ לא רק מספק ציפוי אבקה וטיפול בספריי צבע, אלא גם מספק: אנודייז, ספריי פלואור ברזל, גלוון, פסיבציה, ליטוש, התזת חול, ציור תיל, הדפסת מסך, חריטת לייזר, אלקטרופורזה, דפוס תקליטורים, תחריט, מבריק, תחריט , אם למוצר החדש שלך יש דרישות לטיפול במשטח, אתה יכול לפנות אלינו, אנו יכולים לספק לך הצעות התייחסות או דוגמאות חינם.
בנוסף לטיפול פני השטח, אנו טובים גם בטכנולוגיות עיבוד שונות. יש לנו יותר מ -30 ציוד עיבוד מתקדם ויכולים להתאים אישית את טכנולוגיית העיבוד שלך, כגון: כרסום CNC, עיבוד מחרטה CNC, חיתוך תיל, EDM, חיתוך לייזר, כיפוף CNC, הטבעה, קידוח, הקשה ועיבוד אחר, 1 ~ 10000 כל אב טיפוס דגם, ניתן להתאים אישית חלקי דיוק, 3-5 ימים משלוח עולמי, כעת שלח אלינו קבצי 3D / CAD, קבל הצעת מחיר בחינם תוך שעתיים.

Categories:

 
מוצרים קשורים
 
עיבוד מתכות
עיבוד מתכות
חלקי עיבוד דיוק CNC
חלקי עיבוד דיוק CNC
חלקים במכונה מאלומיניום מכחול מאלומיניום
חלקים במכונה מאלומיניום מכחול מאלומיניום