האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

שירות מפנה CNC

שירות מפנה CNC (המכונה גם שירות מחרטה CNC) הוא תהליך ייצור חיסור בו ריק מוחזק מתכתי מוחזק בצ’אק על ציר, ואז מסובב ונחתך, בעוד שכלי החיתוך מוזרם לסרגל כדי להסיר חומר ייצור חלקים או חלקים. מוצר. אנו משתמשים במחרטות CNC עם פונקציות כלים גמישות, כגון חורים ציריים ורדיאליים, מישורים, חריצים ופונקציות אחרות הניתנות לעיבוד.

ניתן להתאים את תהליך הפיכת CNC שלנו למגוון חומרים, כולל אלומיניום, נירוסטה ופלסטיק בעל ביצועים גבוהים. תהליך הפיכת CNC שלנו יכול לייצר אבות טיפוס מהירים וחלקי ייצור אצווה קטנים.

יתרונות סיבוב CNC
ב- PTJ Precision אנו מספקים שירותי עיבוד CNC מלאים ונקודה אחת כדי לענות על צרכיך
להלן מספר סיבות מדוע תשמח בעבודה איתנו:
למחרטות CNC המדויקות שלנו דיוק סובלנות לעיבוד שבבי של +/- 0.01 מ”מ ואיכות יציבה. אנו יכולים לענות על הדרישות השונות שלכם לגבי חלקים מכניים מדויקים.
באבות טיפוס מורכבים וייצור אצווה קטן, אל תבצע עיבוד מורכב.
משטחים מורכבים הניתנים לעיבוד שקשה להכין בתהליכים קונבנציונליים, ואפילו חלקים שלא ניתנים למדידה, כמו חיתוכים פנימיים.
גם אם המשטח החיצוני ומשטח הקצה מעוקל, ניתן להבטיח כי גימור פני השטח יגיע ל- Ra 0.8 עד Ra 1.6.
החומר אינו מוגבל, וניתן לעבד חומרי מתכת ופלסטיק כלליים.

אילו חומרים מתאימים לתהליך סיבוב CNC?
אנו משתמשים בחומרי פלסטיק ומתכת שונים, כולל אלומיניום, פלדה, נירוסטה, סגסוגת מגנזיום, טיטניום, אבץ, נחושת, פליז, ניילון, פלדה, אצטל, פוליקרבונט, אקריליק, פליז, PTFE, טיטניום, ABS, PVC, ברונזה ואחרים. חלקים המשמשים לייצור אב טיפוס מהיר וייצור אצווה קטן.
לקבלת מידע חומרי נוסף, אנא בדוק את רשימת חומרי המתכת ורשימת חומרי הפלסטיק או פנה אלינו, אנו יכולים לספק לך חומרי גלם מותאמים אישית בהתאם לדרישותיך.

מהן טכניקות הגימור לחלקי סיבוב CNC?
1. משטח עיבוד
השלם את המחזור המהיר ביותר. על החלקים נותרים סימני כלים גלויים וקצוות חדים וקצבים אפשריים, אותם ניתן להסיר על פי בקשה. גימור השטח יכול להגיע ל- Ra0.8-Ra1.6.

2. אנודיזציה
אנו יכולים להתאים עבורך מגוון שירותי אנודיזציה, כגון אנודיזציה קשה, אנודיזציה עבה, צבעי אנודייז שחור ושקופים הם הנפוצים ביותר, ואנו יכולים להתאים עבורך אנודיזינג צבעים, כגון: שחור, זהב, אדום, ירוק, כחול וכו ‘.

3. חריטת לייזר
חריטת לייזר היא תהליך של טיפול פני השטח תוך שימוש בעקרונות אופטיים. כדי שה- LOGO יתווסף למשטח המוצר, חריטת לייזר היא בחירה טובה. הוא משתמש בקרן לייזר כדי לחרוט סימני קבע על פני חומר או בתוך חומר שקוף.

התאם אישית את טיפול השטח המותאם אישית שלך:
לא ראית את הגימור שאתה צריך? צרו איתנו קשר להשלמת תהליך ההתאמה האישית עבורכם.

שיקולי עיצוב:
>> מכיוון שתהליך המפנה מפעיל לחץ על החומר, יתכן שיהיה קשה להכין צורות חלשות יותר שעשויות להיות כפופות, כמו מבנים ארוכים ודקים.

>> סיבוב ייצור משטח חיתוך עם סימני הזנה ספירליים עדינים עקב סיבוב החלק ותנועת הכלי – אנא שקול לציין את חספוס המשטח הנדרש.

>> כאשר היחס בין עומק לקוטר גבוה, הקידוחים הופכים לקשים.

>> בייצור המוני של צורות קונצנטריות או תכונות חוטים, מפנה CNC הוא התהליך התעשייתי היחיד שנבחר. יתר על כן, בשל המבנה הקשיח של מכונות אלה, כמעט ואין רטט, מה שאומר שסיבוב CNC יכול לספק רמה גבוהה של דיוק ממדי עם גימור משטח מעולה.

>> בשילוב עם תהליכים אחרים שלנו (כגון עיבוד CNC, EDM, ייצור אצווה קטן, דגם אב טיפוס וטיפול משטח וכו ‘), תוכלו לחסוך בעלויות תוך הקפדה על איכות ושירות.

ב- PTJ Precision צוות המכירות הטכני שלנו יהיה אחד לאחד תוך 10 דקות
שירות מקוון מגיב לחלקי עיבוד שבבי CNC המותאמים אישית שלך. תקבל ייעוץ מקצועי ותחסוך לך זמן מחקר ופיתוח נוסף.

Categories:

 
מוצרים קשורים
 
חלקים במכונה מדויקת
חלקים במכונה מדויקת
חלקי דיוק שחורים אנודיים
חלקי דיוק שחורים אנודיים
רכיבי מכונת דיוק
רכיבי מכונת דיוק