האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

שירות פסיבציה של חלקי ייצור

טיפול פסיבציה הוא טיפול פני השטח הנפוץ בחלקים מהירים של אב טיפוס ודיוק. זה נקרא גם טיפול בכרומט. זוהי תגובה כימית של תמיסת פסיבציה, אשר יכולה למנוע קורוזיה ולהאריך את זמן החלודה. החומרים הניתנים לפאסיבציה הם: נירוסטה, סגסוגת טיטניום, סגסוגת נחושת, סגסוגת אלומיניום וחומרים אחרים. נעשה שימוש נרחב בטיפול במשטח פסיבציה בתעופה האווירית, התקשורת הסלולרית, מוצרי תת ימי, חלקי רכב, חומרה מדויקת, ציוד רפואי ותעשיות אחרות. צבעי יסוד מותאמים אישית ופסיבציה מזהב נדרשים לדרישותיך, וטיפולי שטח נוספים עבור אב טיפוס מהיר, חלקים מדויקים וחלקי ייצור אצווה קטנים, אתה יכול לשלוח אלינו ישירות קבצי 3D / CAD, ולספק הצעת מחיר בחינם תוך 2-4 שעות, 3 משלוח ימי גלובלי -5 ימים.
מהם היתרונות של פסיבציה?
פסיבציה היא תהליך כבישה שיכול להסיר שומן, חלודה ותחמוצות על פני השטח על ידי טבילה או ניקוי קולי. פתרון הפסיבציה יכול לייצר סרט פסיבציה שקוף חסר צבע או סרט פסיבציה זהוב. צבע סרט הפסיבציה משתנה עם החומר ובכך מגן על פני המוצר מפני חלודה, והפסיבציה אינה מגדילה את עובי המוצר. אין צורך לדאוג שזה ישפיע על דיוק המוצר. ניתן לשלב אותו גם עם טיפול מקדים אחר, כגון התזת חול, ליטוש, צחצוח וכו ‘, כדי להפוך את המוצר שלך לאטרקטיבי יותר. לכן, פסיבציה משמשת בדרך כלל לטיפול משטח באבות טיפוס, חלקי דיוק וחלקי ייצור אצווה קטנים כמו גם משטחים פסיביים עכשוויים. הטיפול עונה על דרישות הסביבה.
מדוע לבחור ב- PTJ Precision לטיפול במשטח פסיבציה לייצור אב טיפוס מהיר וחלקי ייצור אצווה קטנים?
ל- PTJ Precision יש יותר מעשר שנות צוות הנדסה ולמעלה מ- 30 ציוד לעיבוד מתקדם. בין אם המוצר שלך הוא חומר ממתכת או מפלסטיק, אנו יכולים להתאים עבורך תהליכי ייצור שונים, כגון: כרסום CNC, עיבוד מחרטה CNC, חיתוך תיל, EDM, חיתוך לייזר, כיפוף CNC, הטבעה, קידוח, הקשה וכו ‘. על מנת לספק נוחות ללקוחות, אנו יכולים לספק לכם גם טיפולי שטח אחרים, כגון: אנודיזציה, פינוי אבק, צביעה, אלקטרוליזציה, פסיבציה, ליטוש, ציור תיל, התזת חול, הדפסת מסך, חריטת לייזר, אלקטרופורזה, דפוס תקליטורים, תחריט, ברק גבוה, תחריט וכו ‘, כמו גם הרכבה בחינם, אריזה מותאמת אישית ושירותים אחרים, אנא צרו איתנו קשר מייד בכדי להתחיל את הפרויקט החדש שלכם באופן מיידי.

Categories:

 
מוצרים קשורים
 
רכיבי מכונת דיוק
רכיבי מכונת דיוק
חלקי עיבוד דיוק CNC
חלקי עיבוד דיוק CNC
חלקים טחונים מיוחדים
חלקים טחונים מיוחדים