האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

אודות אב טיפוס מפלסטיק CNC

אודות אב טיפוס מפלסטיק CNC

כדי למלא את מרבית הדרישות עבור דגמי קונספט, חלקי אב טיפוס ורכיבי ייצור בנפח נמוך, פתרונות עיבוד של אב טיפוס CNC במהירות גבוהה רב-צירית וסיבוב מהיר יוצעו לייצר בהתאם. כפי שכולנו יודעים זאת, עיבוד CNC מהיר הוא תהליך ייצור חיסור הפועל בצורה הטובה ביותר לביצוע אבות טיפוס, בדיקות צורה והתאמה, ג’יג’ים ומתקנים ורכיבים פונקציונליים ליישומי שימוש סופי. אנו מיישמים עיבוד שבבי CNC על ייצור ולא משנה כמויות ייצור חד פעמיות או בכמויות נמוכות, החומרים נעוצים בעיקר בשני סוגים: פלסטיק ומתכת.

1. מגוון חומרי פלסטיק

באופן כללי, ישנם סוגים רבים של חומרים פלסטיים שבהם אתה יכול להשתמש כדי ליישם בתהליך הייצור של עיבוד שבבי אב טיפוס CNC. מגוון החומרים הפלסטיים הוא על פי התקן של מיומנות ייצור, מצב ועיצוב CNC. אבל עדיין, יש לנו מספר רב של משתמשים בהם ביותר, ABS, פוליקרבונט, דלין, PP, PMMA, PTFE, ניילון, ניילון + 30% GF, הצצה, HDPE, PVC, PBT, PPS וסיבי פחמן וכו ‘.

2. תקנים של אב טיפוס מפלסטיק CNC

כדי לאפשר את החלקים המכניים הפונקציונליים במלואם, יש צורך בעיבוד אב טיפוס CNC רב-צירי במהירות גבוהה בכדי להשיג את הגיאומטריות המורכבות על ידי הגעה לכל אזור של חתיכה שעשוי להגיע לסטנדרט הבא:

1. יכולת מכונות של סחורות ומכונות פלסטיק הנדסיות

2. שימושיות מלאה מחומרים ברמת ייצור

3. החלקים פונקציונליים במאת האחוזים וניתנים לבדיקה מכניתhttps://beryllium-copper.com/

4. פחות יקר מאשר הזרקה

5. פונקציונלי יותר מהדפסת תלת מימד

6. הערך הטוב ביותר לאבות טיפוס מעשיים

אודות אב טיפוס מפלסטיק CNC

3. אב טיפוס מפלסטיק מותאם אישית מפלסטיק

כדי לייצר על פי צרכי הלקוחות, יש עדיין כמה נקודות שכדאי לדעת.

1. צבע של אב טיפוס מפלסטיק CNC

בדרך כלל קל להתאים את הצבע של החלק המכונה במכונת פלסטיק CNC על ידי אבי טיפוס CNC, ניתן לייצר את הצבע הספציפי ביוקר.

2. חדשנות של אב טיפוס מפלסטיק CNC

אם החברה שלך רוצה להיות עדיפה על חנות עיבוד CNC הקטנה, עליך להיות בטכניקות חדשניות משלך ותהליכי עיבוד CNC מיוחדים כדי להשיג גימור מושלם של המוצר. חוץ מזה, האב-טיפוס שלך יאפשר ללקוחות לבדוק צורה ותפקוד תוך הבטחה שהוא תוכנן כראוי ומיוצר היטב.

PTJ עם מעל 30 שנות ניסיון המתמחה באב טיפוס מהיר, אנו יכולים לתת לך את הפתרון הטוב ביותר עבור עיבוד וייצור של אב טיפוס CNC. יש לנו צוות מקצועי ומנוסה של מהנדסי מכונות שישתף פעולה עם צוותי העיצוב שלך כדי לעזור להאיץ את המוצר שלך לשוק. אם אתה רוצה לדעת יותר על אב טיפוס CNC, תוכל ליצור איתנו קשר