האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

שירותי ייצור והרכבה של חוזים

אנו ב- PTJ מאוד מעוניינים לספק ללקוחותינו את מיטב ייצור עיבוד שבבי CNC ושירותי הרכבה סוהרים. הידע הטכני הרב שלנו וציוד הייצור המתקדם שלנו מאפשרים לנו לספק מוצרים ושירותים ברמת דיוק גבוהה בזמני תפנית מהירים. מלבד זאת, אנו מסוגלים לספק ריצות ייצור בנפח נמוך וגם בנפח גבוה.

הצעות שירות ייצור והרכבה
אנו מסוגלים לבצע ריצות ייצור שונות אלה עקב מתקן הרכבה של 20000 מ”ר. מתקן זה נשלט לחלוטין על אקלים וכולל ציוד תכנון, ייצור והרכבה משוכלל, כולל:

שירותי עיבוד שבבי: עיבוד שבבי CNC, עיבוד פריקה חשמלית

o ריתוך TIG

o ציוד קיטינג לייצור סיבוב מהיר

o תחנת ESD לרכיבים אלקטרוניים רגישים

שירותי ייצור: חיתוך מתכת, ייצור מתכת

שירותי פרוטוטייפ

שירותי הנדסה

שירותי הרכבה

שירותי פיקוח

הציוד והחומרים שלנו נרכשים ממיטב המקורות ברחבי העולם. זה מציב אותנו במצב חזק לייצר רכיבים ומוצרים מונעי ביצועים ועמידים עבור לקוחותינו.

יכולות ייצור והרכבה של חוזים של PTJ Inc.
להלן יכולות ייצור והרכבה של החוזים שלנו:

חומרים: אלומיניום, ברזל, פלדה, פליז, נחושת, ניילון ופלסטיק

o טפסים: בר, אקסטריציות, יציקות, הזרקות, פסי לחץ

o פעולות: לחץ על Fit, Swaging, Crimping, Complete Valve Assembly & Testing

o מערכת תכנון דרישות חומרים: הצעות חוק, רכישה וביקורת, בקרת ייצור

ב- PTJ בע”מ, יש לנו ניסיון רב במתן שירותי ייצור והרכבה של חוזים בהומן, דונגגוואן. אנו יכולים לעבוד על משימות ייצור והרכבה החל מההתעברות ועד לסיומה. יש לנו צוות של אנשי מקצוע חרוצים, המעוניינים לספק לכם את השירות הטוב ביותר בכיתה ולהפוך את החוויה שלכם ב- PTJ לבלתי נשכחת. האם אתה רוצה לדעת יותר על שירותי ייצור והרכבה של חוזים ושאר השירותים שאנו מספקים? אנא צרו איתנו קשר בהקדם. תוכלו לפנות למומחים שלנו בטלפון או בדוא”ל. אתה יכול להתקשר אלינו או לשלוח לנו דוא”ל עם הדרישות והשאילתות שלך בכתובת [email protected].