האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

אותם בורות שמנהל העיצוב נתקל בהם, סיכמו את החוויה!

אותם בורות שמנהל העיצוב נתקל בהם, סיכמו את החוויה!

כדי ללמוד תכנון מבני עיבוד מכני, עליכם לעבור טעויות ועקיפות רבים, ולסכם כל הזמן את הניסיון מהם, על מנת לעצב מוצרים משביעי רצון על פי דרישות הלקוח, ואף להפוך למאסטר בענף זה. ניסיון הוא נכס יקר לדרך העיצובית האישית שלנו, בין אם מדובר בחוויה שלנו או בניסיון של אחרים, אי אפשר להתעלם ממנה. להלן, אשתף אתכם בחוויה העיצובית של עיצוב ותיקים.

לסגוד לחיקוי כמורה, ללמוד מחיקוי ולהשתפר ללא הרף
80-90% מהעיצובים הרגילים מיוצרים לאחר חיקוי וסינתזה של טכנולוגיות קיימות. נצלו את הניסיון של אנשים אחרים וניסיון העבר בכדי לגרום להם לשרת את עצמם ולהתקדם באופן רציף.

אובססיבי לעיצוב
על המעצבים להיות בעלי מבט אסתטי, תחושת יציבות, ולהיות מסוגלים להבחין בין מוצרים יפים ולא יפים, לבין יציבות וחוסר יציבות. שנית, על המעצב לשים את עצמו בנעלי המשתמש ולחוות מנקודת המבט של המשתמש. הביטחון נובע מהאובססיה לעיצוב, כמו אובססיבית לעיצוב כמאהב, תוך שימוש בכל האנרגיה והכישרון, זה בסיס הביטחון, וזה גם סוד הכיבוש של המשתמשים וחיבוב המשתמשים.https://aluminum-reflector.com

צורה ומבנה מייצרים כוח
מוצרי המכונה עובדים כולם תחת עומס, והתכנון מבוסס על חוזק החלק החלש ביותר, העומס נבדק וניתוח הכוח הוא הגיבוי. (בתכנון מוצרי ציוד אלקטרוני: חלקי פלסטיק משמשים בעיקר לבדיקת קשיחות, וחלקי מתכת משמשים בעיקר לבדיקת חוזק)

ציורים חשובים יותר מתיאוריה, ועובדות חשובות יותר מציורים
על המעצב להשתמש ברישומים המעוצבים כדי להביע את רעיונותיו. הציורים עוסקים בסוגיות תיאורטיות והנדסיות באופן סביר. המשמעות היא ששרטוטים חשובים יותר מתיאוריה; למעשה הם מקור המעצבים. כשהם שומעים שלא ניתן לייצר אותם. על פי השרטוטים או דעות המשתמשים, יש להתייחס אליו ברצינות ולא לעילג.

אתה יכול להבין טוב יותר לאחר השימוש
אם הבדיקה במפעל מוסמכת, יהיו בעיות בשימוש בפועל, מכיוון שתנאי האתר של המשתמש שונים מאלה של היצרן; ייתכן שהעובדים לא שלטו במהות הפעולה והתחזוקה אינה נוחה. לכן, העיצוב לא צריך להיות מרוצה רק מהיעדים והדרישות המקוריות. אספו את המצב באתר השימוש, מצאו בעיות שונות, שפרו את העיצוב, הבטיחו את איכות המוצר, שמרו על ייצור תקין, הפחיתו את העלות והפחיתו את הצריכה. http://www.berylliumcopperalloys.com

אל תמשיך בעיוורון אחר דיוק גבוה
עקב שגיאות גדולות בהרכבה, הרכבה רגילה היא לעתים קרובות מקור ההתלהמות והתלונות בין סדנת העיבוד למחלקת העיצוב, ולכן המעצבים צמצמו את טווח הסובלנות. עלות המוצר עולה בהתקדמות הגיאומטרית של הדיוק, והרשלנות הקלה של המעצב בכתיבתו עלולה לגרום לעלות ליניארית. ייתכן שלא ניתן יהיה להתקין כמה חלקים שעומדים בדיוק, וזו בעיה של השרשרת הממדית. הצבת עמדת התאמה בחוליה מסוימת בשרשרת המימד ועיבוד זמני לאחר הרכבה, יכולה להשיג את מטרת ההרכבה, והדיוק אינו בהכרח מוגדר מאוד. העיצוב צריך להבטיח שהמוצר יהיה אמין לשימוש, קל לתפעול, קל לייצור וקל לתחזוקה. לשם כך עליכם להתאמן קשה וללמוד קשה, וזה בשום פנים ואופן לא יום עבודה.

חלקים סטנדרטיים רב תכליתיים, חלקים כלליים
תעשיית ייצור המכונות התמקצעה יותר ויותר. אם אתה רוצה להסתמך על מפעלים משלך לייצור הכל, זה לא כלכלי וגם לא מיושן. בתכנון מוצר חדש יש להשתמש במידת האפשר בחלקים משותפים ובחלקים סטנדרטיים, דבר שיכול לקצר את מחזור הייצור, ולהקל על החלפה ולהוזלת עלויות. עם ההתפתחות הרציפה של התעשייה, ההתמחות בהכרח תתפתח במרץ. על המעצבים להבין את התפתחות ההתמחות ולהכיר את החלקים המשותפים, החלקים הסטנדרטיים ורכיבים אחרים שהשוק יכול לספק על מנת לבחור אותם נכון.

הימנע מבריק, מנע שאננות
עיצוב מהבהב ויומרנות מזיק לעבודת העיצוב. לשעבר קל לקרות מעצבים צעירים, והשני קל להגיע ממעצבים ותיקים. התעלם מאילוצי המציאות, כגון זמן אספקה, עלות, אספקת חומרים, יכולות ציוד, עיבוד והרכבה, ויכולות שיפוץ וכו ‘, בעיצוב עיוור על פי הרעיונות שלהם, התקווה להצלחה קטנה מאוד, ולמעצבים מתחילים עגל שזה עתה נולד. חיוניותו של הנמר דואגת לעוף בחופשיות עם כנפיים. זה טוב, זו רוח, ויש לשמור ולהעביר אותה קדימה, אך עלינו להתמודד עם המציאות, להימנע מהבזק, ולהימנע מבזבוז אנרגיה זְמַן. ואנשים מנוסים לא יכולים ליפול מתחת לרגלי ניסיון העבר, כדי שלא יהיה להם אומץ לקחת סיכונים ולעצור.https://plasticmachiningservice.com/

הטכנולוגיה מתקדמת כל הזמן והתחרות במוצרים נמשכת כל הזמן. מעצבים נדרשים לחקור ולעצב כל הזמן מוצרים טובים. הדברים משתנים. בעבר זה היה מכשול שמנע התקדמות. יתכן שזה הפך למצב שניתן להשתמש בו. המפתח למניעת ביטחון עצמי טמון בלמידה. על המעצבים לזכור זאת כדי לחיות וללמוד. ניסיון העבר הוא בעל ערך, והערך מתקבל ברוח יוזמת משל עצמו. יוזמה היא חרב הגבורה והאומץ בקריירה. החרב צריכה תמיד לזרוח.

ישנם שלושה
כמו שנאמר: יש שלושה אם יש אחד. אם המוצר פגום והטיפול לא נעשה בזהירות, לרוב יהיה אחד מכל שלושה. כאשר מתעוררות בעיות הן אינן הולכות לחקירות יסודיות ולניתוח מעמיק אלא להנחות סובייקטיביות וטיפול שגוי, דבר שיוביל לבעיות חוזרות ונשנות.

העיצוב הוא בסיס הייצור. על המוצרים לעבור ייצור ניסיון לבדיקת התכנון ולבדיקת כל הכנות הייצור בכדי לגרום לייצור להתנהל בצורה חלקה. אם הייצור משתנה לעתים קרובות, מחזור הייצור, איכות המוצר ועלויות הייצור יושפעו מאוד ושינויים בייצור. מושפע מהתכנון, יש צורך להגביל את שינוי העיצוב למינימום, וכדי לבצע את השינוי באופן החלטי, מהיר ובזהירות, עלינו להיות ראוי לעין על הבעיה ולחסל את התאונה לפני שהיא מתרחשת. לסיכום, אין להקל ראש בבעיה, אסור לנו להיות מרושלים ועלינו למצוא את שורש הבעיה.

אותם בורות שמנהל העיצוב נתקל בהם, סיכמו את החוויה!

הבעיה יכולה להיות בקלות ברשלנות
חווית החיים והעבודה מאירה לנו כי תקלות וליקויים מופיעים לעיתים קרובות במקומות שאנשים לא ציפו להם. בדרך כלל לא יהיו בעיות לאחר בחינה מדוקדקת, כמו למשל חישוב חוזק מכני, ותמיד תחשוב היטב על בטיחותו של חלק מסוים. פחדתי שזה ישתבש, להפך, לא תהיה שום בעיה. במקום זאת, ה”אזעקה “הועלתה במקום שלא ציפיתי לו. לאחר הניתוח הבנתי ש”האזעקה” “היה מוצדק, ובאמת התעלמתי מניתוח הכוח שם. הסיבה לכך היא רשלנות. כאשר נמצא חוליה חלשה בתכנון, יש צורך לתפוס אותה ולפתור אותה. זו סוג של יכולת שיש לטפח. מעצבים מתקדמים יכולים בדרך כלל לעשות זאת. כל מעצב צריך לשמור על דרישות קפדניות, קפדניות והתמדה כבר מתחילת העיצוב. עם הזמן הוא יפתח יכולת טובה להיות זריז ומסודר.

ירושה היא קיצור דרך לעיצוב
ישנם שני סוגים של עיצוב, האחד הוא עיצוב חדש ללא ניסיון לעקוב, והשני הוא עיצוב המשתמש בנתונים או ניסיון. באופן כללי, עיצוב הוא עיצוב תורשתי. ציור צריך לעבור מבחנים רבים. ככל שהציור נבדק יותר, כך הוא בעל ערך רב יותר. רישום השינויים הקנייניים ברישום מייצג את עקבות הרגל של חלק או אפילו מוצר בפועל, שיכול לשקף דברים כמו מבנה. , חומר, גודל, שינויים ובעיות בסבילות, עיבוד, מדידה והרכבה, בדיקות וכו ‘, הם חומרים יקרים ביותר בתכנון. מי שמעוניין יוקיר חוויה זו וישתמש בה בצורה יעילה כחוויה וחומרים לעיצוב מוצר חדש.https://led-heatsink.net/

ציורים מאוחרים שווים לנייר פסולת
על המעצב לשים לב במיוחד למועד המסירה של המוצר. מדוע חשוב זמן אספקה?

(1) על היצרנים להכין את לוח הזמנים של הייצור שלהם ככל האפשר בכדי לעמוד בדרישות המשתמשים, ועיצוב המוצר הוא חלק חשוב בתהליך הייצור כולו.

(2) מחזור השימוש במוצרים מתקצר מיום ליום. על מנת להישאר קדימה, יש להאיץ את מהירות עדכון הטכנולוגיה.

(3) האם יש קצב בייצור משפיע על איכות המוצר ועלותו. כאשר הציורים מאוחרים, הפתעות בייצור ובאספקה ​​ממהרת, במיוחד בדיקות וניסויים לא מספקים של המוצרים לפני היציאה מהמפעל, גורמות למוצרים לעיתים קרובות לבעיות בלתי צפויות, ולגרום לאי שביעות רצון ואי אמון בקרב המשתמשים.

(4) הציור המאוחר הוא הסיבה העיקרית לסתירה בין האובייקט הפיזי לציור. על מנת להתעדכן בלוח הזמנים של הייצור, לא ניתן לעבד את המוצרים ללא רישומים פורמליים, אשר בהכרח אינם תואמים את הציורים.

בנוסף, העיצוב שונה מעבודות אחרות. זוהי עבודה הרהורה ומחשבתית. יתכן שהיא לא מתבצעת אך ורק על פי לוח הזמנים המקדים, אך היא חייבת להתבצע על פי לוח הזמנים. זה דורש הכנה רבה יותר, הצטברות רבה יותר, ולתמוך באלפי ימים, השימוש בחיילים במשך זמן מה, צריך לנקוט גם באמצעים מסוימים כדי לחסוך זמן עיצוב, כגון שימוש בציורים לבנים או בטבלאות גודל. לעיתים קרובות נגנזים עיצובים חדשים, שזו תוצאה של הזדמנויות שהוחמצו.

ישנה PERT (programeval_ruationandReviewTechnique שהיא טכנולוגיית האמידה והאימות של עומס העבודה בתכנון) על שיטת הניהול היעילה של ציור העיצוב או תאריך המסירה, ועל המעצבים לשלוט בה בהקדם האפשרי.

שמור על דברים שאתה לא מבין
בעת תכנון מוצר, לעתים קרובות יש צורך להתייחס למוצרים או לחומרים המיוצרים על ידי מפעלים אחרים, ולעתים קרובות יש כמה שאלות, כגון: “מדוע הוא מעוצב כך”, או “עדיף לשנות אותו”, וכו ‘, אך לאחר השינוי, זו לא טכנולוגיית העיבוד. זה לא טוב, קל לתקלה וזה מאוחר מדי עבור זו. בעיות אלה נגרמות מחוסר ניסיון ומידע לא מספיק, וניסיון ומידע אינם מגיעים בבת אחת, אלא מסתמכים על הצטברות. בכל מקום בו אתה מרגיש חשדן בדבר חיקוי של משהו, אך אינך בטוח מה הבעיה, כדי למנוע מציור של נמר להפוך לאנטי כלב, עדיף להשאיר אותו לבד וללמוד אותו אחר כך. אי אפשר לצפות מראש את כל הבעיות, ולכן עלינו לכבד את הניסיון המצטבר של קודמינו.https://cncturning.biz/

שימוש יעיל בעיצוב המקורי
אם ברצונך לשנות את העיצוב של אדם אחר, עליך להבין תחילה את רעיונותיו ועקרונותיו של העיצוב. אל תבצע שינויים דרסטיים בקלילות, ואל תעשה שינויים במזרח או במערב. זה לרוב פגיעה עצמית. עדיף לעצב, אם אינך יכול להגיע ליתרון של 20 ~ 35%, אל תשנה אותו. רק 5 עד 6% מההטבות, אני חושש שזה יכול לפצות רק על הכספים שהושקעו בשינוי העיצוב. בעת שינוי העיצוב, יש לקחת בחשבון את מצבם של מוצרים מוגמרים ומוצרים מוגמרים למחצה ולהשתמש בהם ככל האפשר. חייבות להיות סיבות לשינוי העיצוב, אך עדיין יש לקחת בחשבון את ההשפעה על הייצור לאחר השינוי ואת הסתירות החדשות האפשריות. לפעמים נמצא שעקרונות העיצוב המקוריים שגויים ויש לשנותם לחלוטין. בשלב זה, על המנהיג העיצוב מוטלת האחריות הכבדה. בין אם לדחוק אותו לאחור או לסבול אותו, עליו להסתכל על המצב הכללי ולקבל החלטות מכריעות.