האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

אמצעי זהירות בעיבוד CNC מקפידים על פרטי בטיחות

אמצעי זהירות בעיבוד CNC מקפידים על פרטי בטיחות

בתהליך של עיבוד שבבי מדויק, כל עבודה מהווה בעיה שדורשת התייחסות, במיוחד במקרה של עיבוד שבבי מדויק של CNC, יש חשיבות רבה לפרטי תהליך העיבוד. רק כך נוכל להשיג תוצאות מעשיות טובות בתנאי העבודה. אז לאילו פרטים צריך לשים לב במכונות CNC מדויקות?

 

1. לפני עיבוד חלקי CNC מדויקים, בדקו האם חלק מהתנועה מלא בשמן סיכה לפני העבודה על המכונה, ואז התחילו ובדקו האם מצמד ומערכת הבלמים כולם תקינים, והפעילו את המכונה בסרק במשך 1-3 דקות. כאשר יש תקלה נפוצה במכונה, אסור לפעול בפועל.

 

2, שמרו על היציבה הנכונה בעבודה, והיה לכם חומר נפשי מספיק בכדי להתמודד עם העבודה. אם נמצא כי עיבוד CNC אינו נוח, עליכם לעזוב את המשרה באופן מיידי ולהראות אותה בפני הקדרים המובילים. במהלך הפעולה בפועל, יש לרכז את הרעיון, לשוחח אסור, ולאסור שיתוף פעולה הדדי. אסור למפעילים לפעול בתנאי נסער ותשישות כדי למנוע תאונות בטיחות ולהבטיח את בטיחות התפעול.https://plasticmachiningservice.com/

 

3, בעת פירוק והחלפת חלקים מדויקים, קודם נתק את הכוח, לאחר שיחידת תנועת האגרוף המהירה מפסיקה לפעול, אתה יכול פשוט להתחיל להתקין ולהתאים את התבנית. לאחר ההתקנה וההתאמה, העבר את גלגל התנופה של משאבת המים לבדיקה פעמיים כדי לבדוק אם התבניות השמאליות והימניות סימטריות ויעילות, האם הברגים יציבים והאם טבעת הקצה נמצאת במצב יעיל.

אמצעי זהירות בעיבוד CNC מקפידים על פרטי בטיחות

בעת עיבוד חלקי דיוק, שים לב למספר פרטי בטיחות, אחרת עיבוד דיוק CNC עלול להוביל לגרוטאות מוצרים ולבעיות בבטיחות עצמית.

 

1. לפני עיבוד שבבי CNC מדויק, ציורי העיצוב של החלקים צריכים להיות ברורים, ודרישות העיבוד צריכות להיות סבירות. אם יש בעיה בגודל המסומן, ייתכן שלא נעשה שימוש בחלקי הדיוק המעובדים. משפיעים על עיבוד חלקים לקוי.

 

2, על מפעיל עיבוד החלקים המדויק לשמור על היציבה הנכונה, להיות בעל אנרגיה מספקת להתמודד עם העבודה, ולהתרכז ולשתף פעולה זה עם זה במהלך הפעולה. התאימו את המנטליות שלכם כשאתם עצבניים ועייפים. כדי למנוע תאונות.https://led-heatsink.net/

 

בעת ההפעלה, שים לב אם מצב התנועה והעיבוד של כלי המכונה תקין, ונתקלים בתופעות חריגות. במקרה של רעש או אזעקה, עצור את המכונה מיד לבדיקה ולעיבוד, והכלי המכשיר יכול להמשיך לפעול ולעבד רק לאחר חיסול הכישלון.

PTJ ושות ‘בע”מ הינה חברה המתמחה בעיבוד CNC, עיבוד חלקי דיוק, עיבוד כרסום שערים, עיבוד דיוק CNC, עיבוד בקרת מספרי CNC. החברה מצוידת במרכזי עיבוד CNC, מרכזי עיבוד של שערים גדולים, שלוש מכונות מדידה לתא ציוד דיוק אחר אחר, תמיכה בהתאמה אישית של מוצרים וייצור אצווה קטן.