האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

אנו מספקים שירותי עיבוד שבבי CNC מקצועיים בסין

אנו מספקים שירותי עיבוד שבבי CNC מקצועיים בסין

אב טיפוס מהיר באמצעות עיבוד שבבי CNC מספק פתרונות ייצור חלקים מהירים, דיוק גבוה ויציבים מהירים. אתה לוקח בלוק או פיסת חומר וחותך אותו בעזרת סדרת כלים ומקדחות, ומסיר חומר לייצור חלקים או מוצרים במכונה CNC. ב- PTJ נשלטים טולרנסים לפי DIN-2678-1 פיין למתכות ובינוניות לפלסטיק כסטנדרט לאבות טיפוס CNC.

 

PTJ שבסיסה בסין, היא מובילה בתעשייה במכונות CNC מהירות בסין, הלקוחות יכולים לקבל אב טיפוס במכונות CNC במהירות תוך 3 ימים. אם אתם מחפשים שירותי אב טיפוס מהירים ב- cnc בסין לכל חלקי מכונה מאלומיניום או פלסטיק, Jevny יכול להיות הפיתרון הטוב ביותר שלכם. שירותי העיבוד של אב הטיפוס שלנו מציעים אלומיניום, נחושת, פליז, חלקי נירוסטה באיכות מעולה או ABS, POM, פלסטיק. אין לנו מערכת הצעת מחיר מיידית מקוונת, אולם הצעות מחיר זמינות תוך שעות, חלקים נשלחים במהירות כמו 3 יום. יש לנו את היכולת לשנות את כל פרויקטי המוצרים שלך החל מאב טיפוס לכמויות ייצור ללא מאמץ.https://titanium-machining.com/

אנו מספקים שירותי עיבוד שבבי CNC מקצועיים בסין

כספק שירותי עיבוד שבבי CNC מדויק אחד עבור מגוון רחב של פרקטיקות במגוון תעשיות, אנו מספקים מספר רב של תהליכי עיבוד CNC, כולל כרסום CNC, סיבוב CNC, טחינה, קידוח והקשה, יחד עם שירותי EDM חוטים גם שירות חיתוך לייזר . צורות שניתן להשיג על ידי סיבוב הכוללות פרופילי מישור שונים, קווי מתאר, התחדדות, פילה, רדיוס או משטחים מושחלים. ייצור מפנה CNC עשוי להצטרף לתהליכי כרסום CNC מדויקים, גם לשירותי עיבוד שבבי CNC אחרים בסין כדי ליצור צורות מגוונות.