האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

בקרת קצב הזנת כרסום CNC

בקרת קצב הזנת כרסום CNC

קצב ההזנה של כרסום CNC נקבע בדרך כלל על ידי חומר העיבוד, חותך הטחינה ועומק הטחינה, והוא קבוע לכל תהליך כרסום. לשינויים בתנאי הטחינה במהלך העיבוד, כגון שינויים בעומק הטחינה, בלאי כלי או שינויים בקשיות החומר, אין כל השפעה על קצב ההזנה. המשמעות היא שככל שעוצמת החומר פוחתת, קצב ההזנה מצטמצם עד כמה שניתן במקביל, ולכן יש צורך להאריך את זמן העיבוד. קצב הזנה גבוה מדי עלול לגרום לעומס יתר של הציר והכלי, במיוחד כאשר נפח החיתוך גדל.

כלל ההזנה מושפע מכוח הציר ומנתוני תהליכים אחרים. פונקציית בקרת ההזנה המותאמת מבוססת על מדידת כוח הציר כדי לייעל את מסלול ההזנה. בדרך כלל ניתן לתעד את כוח הציר המרבי בעזרת שלב הלמידה. במערכת CNC נרשמים בטבלה הערכים המקסימליים והמינימליים של חוק הציר. פונקציית בקרת ההזנה האדפטיבית משווה את עוצמת הציר הנוכחי לכוח ההתייחסות, ומתאימה את מהירות ההזנה במהלך כל תהליך העיבוד כדי לשמור על כוח התייחסות מלהיות שונה.http://www.berylliumcopperalloys.com

בקרת קצב הזנת כרסום CNC

PTJ ושות ‘בע”מ הינה חברה המתמחה בעיבוד CNC, עיבוד חלקי דיוק, עיבוד כרסום שערים, עיבוד דיוק CNC, עיבוד בקרת מספרי CNC. החברה מצוידת במרכזי עיבוד CNC, מרכזי עיבוד של שערים גדולים, שלוש מכונות מדידה לתא ציוד דיוק אחר אחר, תמיכה בהתאמה אישית של מוצרים וייצור אצווה קטן.