האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

הבחירה הטובה ביותר ברשת המקוונת שלך בעיבוד שבבי CNC

הבחירה הטובה ביותר ברשת המקוונת שלך בעיבוד שבבי CNC

אם אתם מחפשים עיבוד שבבי CNC, PTJ מוכנה לתת לכם אותם! אצלנו תהיה לך ההזדמנות להפוך את חלקי ה- CNC המותאמים אישית שלך, חלקי מתכת CNC, אלומיניום במכונה, ייצור אב-טיפוס קל ופחות טרחה. אם ברצונך להיעזר בשירות שלנו, התקשר אלינו עכשיו וקבל הצעת מחיר לעיבוד שבבי CNC!

אנו ב- PTJ מציעים שירותי עיבוד שבבי CNC מדויקים לכל העולם בתמחור ישיר של סין. אנו משתמשים ביותר מ- 200 מכונות כרסום וסיבוב CNC עם 3, 4 ו -5 צירים הנתמכות על ידי התוכנה המתקדמת. לא משנה בענף או ביישום המומחים שלנו ב- CNC מוכנים ליצור את העיצוב שלך לפי המפרט שלך. אבי טיפוס, הזמנות באצווה קטנה וייצור בנפח נמוך מתאפשרים באמצעות שירות עיבוד העיבוד CNC המוביל של PTJ.

שירותי עיבוד CNC המותאמים אישית שלנו מציעים שלל יתרונות לייצור עיצובים פשוטים ומסובכים, כולל:

רמות דיוק ודיוק גבוהות
תהליכים חוזרים
בחירת מתכות, סגסוגות, פלסטיק
הזמנות אב טיפוס, אצווה קטנה ונפח נמוך
תפנית מהירה

הבחירה הטובה ביותר ברשת המקוונת שלך בעיבוד שבבי CNC

ptj משתמש בשילוב של כישרון מהנדסים, מכונות מתקדמות וטכנולוגיה חדישה בכדי לספק מוצר העולה על הציפיות שלכם. מסוגלים לעמוד בתנאים וסביבות קיצוניים, חלקים במכונות CNC משמשים למספר מדהים של יישומים ובכל ענף כמעט. לחלקים המיוצרים בתהליך CNC שימושים רבים, כולל:http://plastic-mold.cn/

רכב
רְפוּאִי
מוצרי אלקטרוניקה
ייצור
תְעוּפָה
חלל
מחשבים
רובוטיקה, ועוד!

 

לקבלת מידע נוסף אודות שירות עיבוד שבבי CNC של ptj יכול לעשות עבורך, פנה אלינו ונוכל לענות על כל שאלה שיש לך.