האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

המגוון של שיטות עיבוד מודל אב טיפוס CNC?

המגוון של שיטות עיבוד מודל אב טיפוס CNC?

מבוא לדפוס הזרקה: אחד מתהליכי הייצור הנפוצים ביותר המשמש בעיקר לייצור המוני של חלקי פלסטיק. החומר החם מוזרק לתבנית דרך הזרבובית עם בוכנה ניתנת להזזה. החומר ממלא את התבנית ואז מתקרר.

זרימת תהליך: הידוק עובש -> הזרקה -> החזקת לחץ -> קירור -> פתיחת עובש -> הסרת מוצר
היתרונות של הזרקה:

יעילות ייצור גבוהה
ניתן לעבד חומרים שונים
אין צורך בעיבוד משטח
עלות עבודה נמוכה
יכול להיות אוטומטי לחלוטין

חסרונות של הזרקה:

השקעה ראשונית גבוהה / ציוד יקר
עלות עובש גבוהה
עלויות הפעלה ותפעול גבוהות
הגבלות על עיצוב חלקים

 

מבוא לטכנולוגיית הדפסת תלת מימד: טכנולוגיית הדפסת תלת מימדhttps://www.ptjmachining.com/ (הדפסת תלת מימד) היא סוג של טכנולוגיית פרוטוטייפ מהירה (Rapid Prototyping Manufacturing), היא מכונה גם ייצור תוספים (ייצור תוספים). העיקרון הבסיסי שלו הוא לחתוך מודל תלת ממדי שנעשה על ידי תכנון או סריקה למספר אינסופי של קטעים על פי ציר קואורדינטות מסוים, ואז להדפיס אותו שכבה אחר שכבה ולערוך אותו יחד על פי המיקום המקורי ליצירת המודל המוצק .

 

זרימת תהליכים: בניית דגם תלת-ממדי של המוצר -> יצירת פורמט דגם הדפסה -> חיתוך של דגם תלת-ממדי -> תהליך גיבוש -> עיבוד לאחר חלקים
היתרונות של הדפסת תלת מימד:

אין עליית עלות לייצור פריטים מורכבים
פיזור מוצרים אינו מעלה עלויות
אין צורך בהרכבה
משלוח זמן אפס
שטח קטן, ייצור נייד
מרחב עיצוב אינסופי
שילובי חומרים ללא הגבלה
ייצור מיומנויות אפס
הפחת את תוצרי הלוואי של הפסולת
עותק פיזי מדויק

 

חסרונות של הדפסת תלת מימד:
1. העלות גבוהה, יעילות הייצור אינה גבוהה וכרגע היא אינה מתאימה לייצור המוני.
2. נכון להיום קיימות מגבלות מסוימות על חומרי הדפסה, כיום בעיקר פלסטיק הנדסי שונים, חלקם מחומרי מתכת, טיח, קרמיקה וכו ‘.
3. בעיות דיוק ואיכות. נכון לעכשיו, מרבית הדיוק, הפיזיקלי והכימי של חלקים מודפסים בתלת-ממד אינם יכולים לענות על הדרישות המעשיות של ההנדסה. הם יכולים לשמש רק כחלקי אב-טיפוס, ולא כחלקים פונקציונליים.
האמור לעיל הוא ההשוואה בין טכנולוגיית הדפסת תלת מימד לתבנית הזרקה. באופן כללי, הדפסת תלת מימד פורצת את מגבלות הייצור המסורתיות המוכרות וותיקות, ומספקת במה לחדשנות עתידית. בשלב זה, תהליך הדפסת התלת מימד הוא הטוב ביותר בהדפסת חלקים ולא בתבניות. עם זאת, כאשר מתקיימים התנאים, תבניות הזרקת הדפסה בתלת מימד הן חלופה אמינה.