האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

המגוון של שיטות עיבוד מודל אב טיפוס CNC?

המגוון של שיטות עיבוד מודל אב טיפוס CNC?

המגוון של שיטות עיבוד מודל אב טיפוס CNC?

האם אתה מכיר את דגם האב-טיפוס CNC? מעבדי חלקי החומרה המדויקים של Pingte יסבירו לך!

עם הצמיחה ההדרגתית של תעשיית האב-טיפוס, עודכן תהליך הייצור מיום ליום. יש הדפסת תלת מימד ויציקת ג’ל סיליקה. אך עיבוד שבבי CNC הוא עדיין הדרך הנפוצה ביותר לייצר חלקים. נכון לעכשיו, השיטות הנפוצות של דגמי אב טיפוס לעיבוד שבבי CNC הן כדלקמן:

1. CNC מפנה https://www.ptjmachining.com/

סיבוב פשוט כרוך בהידוק היצירה של העבודה על לוחית או סיבוב. כאשר חומר העבודה מסתובב, כלי החיתוך מתקבע כנגדו במכשיר קיבוע המותקן על השקף הנע. המחוון יכול לנוע מעלה ומטה לאורכו של חומר העבודה, ולהתקרב אל קו האמצע או ממנו. פעולה פשוטה זו אידיאלית להסרת כמויות גדולות של חומר. בנוסף, המקדחה המותקנת על זנב המחרטה יכולה לקדוח חורים מדויקים; המחרטה משמשת ליצירת צורות קונצנטריות על ההיקף החיצוני של החלק המעגלי; המחרטה משמשת ליצירת חריצים, חריצי טבעת, כתפיים מדרגות, פנימיות ו חוטים חיצוניים, גוף גלילי ותכונות רבות עגולות או עגולות.

2. כרסום CNC

הטחינה שונה באופן מהותי בכך שהחומר נשאר נייח וכלי החיתוך מסתובב על הציר. היצירה מוחזקת לרוב בצורה אופקית במנגנון מכונה ומותקנת על שולחן עבודה שנע בכיווני X ו- Y. הציר יכול להחזיק כלים שונים ולעבור על צירי X, Y ו- Z. חותכי כרסום משמשים לייצור ריבועים / דירות, חריצים, צ’אמפרס, ערוצים, פרופילים, פסי מפתח ותכונות אחרות התלויים בזוויות חיתוך מדויקות. כמו בכל פעולות עיבוד המתכת, נוזל החיתוך משמש לקירור החומר וכלי החיתוך, לשימון ולשטיפת חלקיקי מתכת או שבבים.https://cncmachining.jp

3. טחינה

השחזה ליצירת משטח שטוח מאוד על חלק מתכתי חשובה עבור יישומים רבים, והדרך הטובה ביותר ליצור משטח כה מדויק היא שימוש במטחנה. המטחנה היא דיסק מסתובב המכוסה בגרגירים שוחקים עם חספוס ספציפי. חומר העבודה מותקן על שולחן העבודה ומועבר קדימה ואחורה לרוחב על שולחן ההזזה שמתחת לגלגל השחזה, או לפעמים נשאר יציב כאשר גלגל השחזה נע. בהתאם לחומר שנטחן משתמשים בסוגים שונים של שוחקים. המתחים התרמיים והמכניים של תהליך השחזה יכולים להשפיע לרעה על חומר העבודה, ולכן יש לשלוט בקפידה על מהירות הטמפרטורה וכלי העבודה.

4. EDM

EDM מוצק משמש לייצור בורות, חורים ותכונות מרובעות בתוך פלדת כלי קשוח. קשה, אם לא בלתי אפשרי, לעשות דרך אחרת. הוא משמש בדרך כלל בתבניות להזרקת פלסטיק ויציקת לחץ, ולעיתים נדירות נעשה בו שימוש בחלק המוגמר עצמו. EDM משמש גם ליצירת משטחי מרקם או אותיות וסמלים שקועים (מדוכאים) על תבניות.

5. חיתוך חוטים

חיתוך חוטים משתמש בחוט נחושת כמוליך של מטענים חשמליים במתח גבוה. מכיוון שהמוליך מתאבד בהתמדה במהלך תהליך החיתוך, חוט חדש מסופק מהסליל. צריך לעבור טכניקה זו ולא ניתן להשתמש בה לחורים עיוורים. חיתוך חוטים משמש על פלדת כלי עבה מוקשה ליצירת תכונות עגולות או חצי עגולות, אשר יהיה קשה מאוד לייצר בעזרת כלי חיתוך קונבנציונליים.

6. ליטוש אופטי

בטחינה אופטית אנו דנים רק בעיבוד מתכות, אך עיבוד CNC משמש גם לייצור אופטיקה מיוחדת לזכוכית או פלסטיק. אופטיקה דורשת משטחים עדינים מאוד עם סובלנות הדוקה מאוד, לכן נעשה שימוש בציוד השחזה מיוחד לסיבוב גלגל השחזה ביחס למשטח תוך סיבוב על צירים מרובים.https://cncmanufacturings.com/

מפעל לעיבוד חלקי חומרה של Pingte Precision מונה יותר מ- 200 CNC, מחרטות, מטחנות וציוד עיבוד אחר. זוהי חברת היי-טק שיכולה לספק שירותי one-stop עבור חלקי חומרה. מכיוון שהוא מאובזר במלואו, אין צורך לשלוח אותו, כך שהוא יכול להבטיח שכל המידע של האורחים לא יודלף. לחברה למעלה מ- 50 אנשי מקצוע טכניים שיכולים לספק לך שירותי עיבוד חלקים מהירים יותר ודיוקים יותר. עזרו למעצבי הלקוחות למצוא ולפתור פגמים קטלניים שונים של מוצרים חדשים, הימנעו לחלוטין מהסיכון של הרכבה מאוחרת ועלויות אחרות, וליווי פיתוח מוצרים חדשים עבור החברה!