האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

זיוף שיחות טכנולוגיות

זיוף שיחות טכנולוגיות

  פרזול הוא השם הקיבוצי של פרזול והטבעה. זוהי שיטת יצירה ועיבוד המשתמשת בפטיש, בסדן, באגרוף של מכונת הפרזול או במת כדי להפעיל לחץ על הריק כדי לייצר עיוות פלסטי, כדי להשיג את הצורה והגודל הנדרשים של חומר העבודה. .

      בתהליך הזיוף, כל הדגל עובר עיוות פלסטי משמעותי ויש לו כמות זרימה פלסטית יחסית גדולה; בתהליך ההחתמה, הכדור נוצר בעיקר על ידי שינוי המיקום המרחבי של השטח של כל חלק, ואין זרימת פלסטיק מרחק רב בפנים. פרזול משמש בעיקר לעיבוד חלקי מתכת, וניתן להשתמש בו גם לעיבוד לא מתכות מסוימות, כגון פלסטיק הנדסי, גומי, חומרי קרמיקה, חומרי לבנים ויצירת חומרים מרוכבים.

      פרזול וגלגול וציור בתעשיית המטלורגיה הם כולם עיבוד פלסטי, או עיבוד לחץ, אך פרזול משמש בעיקר לייצור חלקי מתכת, ואילו גלגול וציור משמשים בעיקר לייצור לוחות, רצועות, צינורות וכו ‘. -חומרי מתכת למטרות כגון פרופילים וחוטים.

זיוף שיחות טכנולוגיות

      בסוף העידן הניאוליתי, בני אדם החלו לפטיש נחושת אדומה טבעית לייצור קישוטים ומאמרים קטנים. סין השתמשה בתהליך הזיוף הקר לייצור כלים בערך בשנת 2000 לפני הספירה. לדוגמה, לחפצי הנחושת האדומים שנחשפו מאתר התרבות צ’יג’ה של הואנגניאנגטאי בוואיי, לגאנסו יש סימני פטיש ברורים. בשושלת אמצע שנג, ברזל מטאוריט שימש לייצור נשק, תוך שימוש בתהליך זיוף חימום. הברזל המחושל המריח בלוקים שהופיע בסוף תקופת האביב והסתיו נוצר על ידי חימום וזיוף חוזרים ונשנים בכדי להכיל תכלילים של תחמוצות.

     בהתחלה אנשים *עטפו פטיש לזיוף, ובהמשך הופיעה שיטה להרמת פטיש כבד על ידי משיכת חבל וגלגלת ואז נפילה חופשית לזיוף החסר. לאחר המאה ה -14 הופיעו כוח בעלי חיים וזיוף טיפות הידראולי.

      בשנת 1842 ייצר הנאסמית הבריטי את פטיש הקיטור הראשון, והביא פרזול לעידן הכוח היישומי. מאוחר יותר הופיעו בזו אחר זו מכונות הידראוליות, פטישי סד מונעים על ידי מנוע, פטישי זיוף אוויר ולחיצות מכניות. פטישי סדים שימשו לראשונה במהלך מלחמת האזרחים האמריקאית (1861-1865) למות זיוף חלקי נשק, ולאחר מכן הופיעו פטישי פרזול קיטור באירופה, וטכנולוגיית זיוף המתים קודמה בהדרגה. בסוף המאה ה -19 נוצרה הקטגוריה הבסיסית של מכונות פרזול מודרניות.

       בתחילת המאה ה -20, עם תחילת הייצור ההמוני של מכוניות, פרזול חבטות חמות התפתח במהירות והפך לתהליך הזיוף העיקרי. באמצע המאה ה -20, מכונות פרזול חמות, מכונות פרזול שטוחות ופטישי פרזול לא סדנים החליפו בהדרגה פטישי פרזול רגילים, הגדילו את התפוקה והפחיתו את הרטט והרעש. עם פיתוח תהליכי פרזול חדשים כגון פרזול החסר עם טכנולוגיית חימום פחותה וללא חמצון, תבניות דיוק גבוהות ואורך חיים, שחול חם, יצירת גלגול וזיוף מניפולטורים, מניפולטורים ופסי ייצור אוטומטיים של זיוף, היעילות והכלכלית ההשפעות של זיוף הייצור ממשיכות להשתפר.

       הופעת פרזול קר קודמת לזיוף חם. נחושת, זהב, פתיתי כסף ומטבעות מוקדמים היו כולם מזויפים קרים. היישום של פרזול קר בייצור מכני פופולרי במאה ה -20. כותרת קרה, שחול קר, פרזול רדיאלי וזיוף נדנדה פותחו ברצף, ויצרו בהדרגה תהליך זיוף יעיל שיכול לייצר חלקים מדויקים ללא חיתוך.

       החתמה מוקדמת השתמשה רק בכלים פשוטים כגון אתים, מזמרות, אגרופים, פטישי יד וסדנים ליצירת יריעות מתכת (בעיקר צלחות נחושת או סגסוגת נחושת וכו ‘) באמצעות חיתוך ידני, ניקוב, אתירה וכלי הקשה. ייצור גונגים, מצלתיים וכלי נגינה וסירים אחרים. עם הגידול בתפוקת הלוחות הבינוניים והעבים ופיתוח החתמת מכונות הידראוליות ומכבשים מכניים, החל עיבוד ההחתמה להיות ממוכן גם באמצע המאה ה -19.

        בשנת 1905 החלה ארצות הברית לייצר פלדה עם רצועות צרות חמות ומתמשכות בסלילים. בשנת 1926, הוא החל לייצר פלדה בעלת פס רחב. מאוחר יותר הופיעה פלדת פס ​​מתגלגלת רציפה. במקביל, תפוקת הצלחות והרצועות גדלה, האיכות משתפרת והעלות מופחתת. שילוב עם פיתוח ייצור ספינות, רכבות רכבת, דוודים, מכולות, מכוניות, פחיות וכו ‘, החתמה הפכה לאחד מתהליכי היצירה הנפוצים ביותר.

        הפרזול מסווג בעיקר על פי שיטת היווצרות וטמפרטורת הדפורמציה. על פי שיטת היצירה, ניתן לחלק את הפרזול לזיוף ולהחתמה; על פי טמפרטורת הדפורמציה, ניתן לחלק את הפרזול לפרזול חם, פרזול קר, פרזול חם וזיוף איזותרמי.

        פרזול חם מתבצע מעל לטמפרטורת התגבשות המתכת. העלאת הטמפרטורה יכולה לשפר את גמישות המתכת, דבר המועיל לשיפור האיכות הפנימית של חומר העבודה ולהקשות על הסדק. טמפרטורה גבוהה יכולה גם להפחית את עמידות העיוות של מתכת ולהפחית את כמות המכונות הזיוף הנדרשות. עם זאת, ישנם תהליכי זיוף חמים רבים, הדיוק של חומר העבודה גרוע, פני השטח אינם חלקים והפרזול מועד לחמצון, התייבשות ושריפה.

       פרזול קר הוא פרזול המתבצע בטמפרטורה הנמוכה מטמפרטורת התגבשות מחדש של המתכת. באופן כללי, פרזול קר מתייחס במיוחד לזיוף בטמפרטורת החדר, וזיוף בטמפרטורה הגבוהה יותר מטמפרטורת החדר אך לא עולה על טמפרטורת התגבשות מחדש נקרא טמפרטורה. לְטִישָׁה. לפרזול חם יש דיוק גבוה, משטח חלק יותר והתנגדות דפורמציה נמוכה.

      לחלקים שנוצרו על ידי פרזול קר בטמפרטורת החדר יש דיוק צורה וגודל גבוה, משטח חלק, מעט הליכי עיבוד וייצור אוטומטי קל. חלקים רבים של פרזול קר וחותמת קור יכולים לשמש ישירות כחלקים או מוצרים ללא עיבוד חיתוך. עם זאת, במהלך פרזול קר, בשל הפלסטיות הנמוכה של המתכת, הוא נוטה להיסדק במהלך דפורמציה, והתנגדות הדפורמציה גדולה, הדורשת מכונות זיוף כמויות גדולות.

      פרזול איזותרמי פירושו שטמפרטורת הריק נשארת קבועה לאורך כל תהליך היצירה. פרזול איזותרמי הוא שימוש מלא בפלסטיות הגבוהה של מתכות מסוימות בטמפרטורה קבועה, או כדי להשיג מבנים ותכונות ספציפיים. זיוף איזותרמי דורש שמירה של הקובץ והחומר בטמפרטורה קבועה, הדורשת עלות גבוהה ומשמשת רק לתהליכי פרזול מיוחדים, כגון יצירת סופרפלסטיק.

       פרזול יכול לשנות את מבנה המתכת ולשפר את תכונות המתכת. לאחר שהמטיל מזויף חם, ההתרופפות המקורית של יצוק, הנקבוביות, המיקרו-סדקים וכו ‘נדחסים או מרותכים; הגבישים הדנדריטים המקוריים נשברים כדי להפוך את הגרגירים לעדינים יותר; יחד עם זאת, ההפרדה המקורית של קרביד וחוסר אחידות משתנים בהתפלגות כדי להפוך את הארגון לאחיד, כך שיתקבל חיכוך עם דחיסות פנימית, אחידות, עדינות, ביצועים טובים בכלל ושימוש בטוח. לאחר שהפרזול מעוות על ידי פרזול חם, המתכת היא מבנה סיבי; לאחר עיוות הפרזול, גבישי המתכת תקינים.

       פרזול הוא זרימת הפלסטיק של מתכת ליצירת חומר עבודה בצורה הרצויה. נפח המתכת אינו משתנה לאחר שהזרימה הפלסטית נוצרת על ידי הכוח החיצוני, והמתכת תמיד זורמת לחלק עם הכי פחות התנגדות. בייצור, צורת החומר נשלטת לעתים קרובות על פי כללים אלה בכדי להשיג עיוותים כגון הפרעה ושרטוט, ריקום, כיפוף וציור.

       גודל היצירה המזויפת מדויק, מה שתורם לארגון הייצור ההמוני. הממדים של פרזול, שחול, הטבעה ויישומים אחרים הם מדויקים ויציבים. ניתן להשתמש במכונות פרזול ביעילות גבוהה ובקווי ייצור אוטומטיים לזיוף כדי לארגן ייצור המוני או ייצור המוני.

       תהליך הייצור של הפרזול כולל כיסוי ריק לפני יצירת, חימום וטיפול מקדים של החסר; טיפול בחום, ניקוי, כיול ובדיקה של יצירות עבודה לאחר יצירה. מכונות פרזול נפוצות כוללות פטישי פרזול, מכונות הידראוליות ולוחצים מכניים. לפטיש הפרזול יש מהירות השפעה גדולה, התורמת לזרימת הפלסטיק של המתכת, אך תייצר רטט; העיתונות ההידראולית משתמשת בזיוף סטטי, התורם לזיוף דרך המתכת ולשיפור המבנה, והעבודה יציבה, אך הפריון נמוך; לעיתונות המכנית יש שבץ קבוע וקל למימוש מיכון ואוטומציה.

      בעתיד, תהליך הפרזול ישפר את האיכות הפנימית של חלקי הפרזול, יפתח טכנולוגיית פרזול מדויק וחותמת דיוק, יפתח ציוד פרזול ופרזול ייצור עם פריון ואוטומציה גבוהים יותר, יפתח מערכות גיבוש פרזול גמישות, פיתוח חומרי פרזול חדשים ועיבוד פרזול. מתפתחים שיטות וכו ‘.

      שיפור האיכות הפנימית של הסחפים הוא בעיקר לשיפור התכונות המכניות שלהם (חוזק, גמישות, קשיחות, חוזק עייפות) ואמינות. זה דורש יישום טוב יותר של תיאוריית העיוות הפלסטי ממתכת; יישום חומרים באיכות טובה יותר; חימום נכון לחישול מראש וטיפול בחישול פרזול; בדיקות קפדניות ונרחבות יותר של הרס חלקי פרזול.

      עיבוד פחות וחיתוך הוא המדד והכיוון החשובים ביותר לתעשיית המכונות לשיפור ניצול החומרים, הגדלת פריון העבודה והפחתת צריכת האנרגיה. פחות חומרי זיוף, אין חימום חמצון, כמו גם פיתוח חומרי עובש עמידים לאורך זמן, עמידים בפני שחיקה ושיטות טיפול על פני השטח, יתרום ליישום המורחב של פרזול מדויק והחתמה מדויקת.


אנא שמור את המקור והכתובת של מאמר זה לצורך הדפסה מחודשת: זיוף שיחות טכנולוגיות


מינגה חברת הליהוק למות מוקדשים לייצור ולספק חלקי יציקה איכותיים וביצועים גבוהים (חלקי חלקי יציקת מתכת כוללים בעיקר יציקה למות דקים,ליהוק קאמר חם,יציקה למות קאמרית קרהשירות עגול (שירות ליהוק למות,עיבוד שבבי Cnc,ייצור עובש, טיפול פני שטח) .כל יציקת אלומיניום מותאמת אישית, מגנזיום או זאמאק / אבץ למות יציקה ודרישות יציקה אחרות מוזמנים לפנות אלינו.

זיוף שיחות טכנולוגיות

תחת השליטה של ​​ISO9001 ו- TS 16949, כל התהליכים מתבצעים באמצעות מאות מכונות יציקה מתקדמות, מכונות בעלות 5 צירים ומתקנים אחרים, החל מפוצצים ועד מכונות כביסה אולטרה סוניק. לא רק יש לה ציוד מתקדם אלא גם בעל מקצוע מקצועי. צוות מהנדסים, מפעילים ופקחים מנוסים כדי להגשים את עיצוב הלקוח.

זיוף שיחות טכנולוגיות

יצרן חוזה של יציקות למות. היכולות כוללות חלקי יציקת אלומיניום בתא קר מ 0.15 ק”ג. עד 6 ק”ג, הגדרת שינוי מהיר ועיבוד שבבי. שירותי ערך מוסף כוללים ליטוש, רטט, ליטוש, פיצוץ זריקה, צביעה, ציפוי, ציפוי, הרכבה, וכלים. החומרים שעובדים איתם כוללים סגסוגות כגון 360, 380, 383 ו- 413.

זיוף שיחות טכנולוגיות

סיוע בעיצוב הליהוק למות אבץ / שירותי הנדסה במקביל. יצרן מותאם אישית של יציקות אבץ מדויקות. ניתן לייצר יציקות מיניאטורות, יציקות למות בלחץ גבוה, יציקות עובש מרובות-שקופיות, יציקות עובש קונבנציונאליות, תבניות יחידות ויציקות עצמאיות ויציקות אטומות חלל. יציקות יכולות להיות מיוצרות באורכים ורוחבים עד 24 אינץ ‘בסובלנות של +/- 0.0005 אינץ’.  

זיוף שיחות טכנולוגיות

יצרן מוסמך ISO 9001: 2015 של מגנזיום יצוק. היכולות כוללות יציקת מגנזיום בלחץ גבוה עד 200 טון תא חם & 3000 טון תא קר, עיצוב כלים, ליטוש, יציקה, עיבוד שבבי, צביעה באבקה ונוזל, QA מלא עם יכולות CMM , הרכבה, אריזה ומשלוח.

זיוף שיחות טכנולוגיות

מוסמך ITAF16949. כולל שירות ליהוק נוסף – יציקת השקעות,יציקת חול,ליהוק כוח משיכה, ליהוק קצף אבוד,יציקה צנטריפוגלית,יציקת ואקום,יציקת עובש קבועההיכולות כוללות EDI, סיוע הנדסי, דוגמנות מוצקה ועיבוד משני.

זיוף שיחות טכנולוגיות

תעשיות יציקה חלקי תיאור מקרים של: מכוניות, אופניים, כלי טיס, כלי נגינה, כלי שיט, מכשירים אופטיים, חיישנים, דגמים, מכשירים אלקטרוניים, מארזים, שעונים, מכונות, מנועים, רהיטים, תכשיטים, ג’יג’ים, טלקום, תאורה, מכשירים רפואיים, מכשירי צילום, רובוטים, פסלים, ציוד סאונד, ציוד ספורט, כלי עבודה, צעצועים ועוד. 


מה נוכל לעזור לך לעשות בהמשך?

עבור לדף הבית של למות ליהוק סין

חלקי יציקהגלה מה עשינו.

→ טיפים קשורים לגבי שירותי הליהוק למות


By יצרנית יציקת המינגים מינגה קטגוריות: מאמרים מועילים |חוֹמֶר תגיות: , , , , , ,יציקת ארד,ליהוק וידאו,ההיסטוריה של חברה,יציקות אלומיניום תגובות כבויות