האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

חברת האב טיפוס המהירה הטובה ביותר שאתה יכול לסמוך עליה – pTJ

חברת האב טיפוס המהירה הטובה ביותר שאתה יכול לסמוך עליה – pTJ

אב טיפוס מהיר סין

אב טיפוס מהיר, קבוצה של טכניקות המשמשות לייצור מהיר של מודל בקנה מידה של חלק או הרכבה פיזית באמצעות תלת מימד בעזרת מחשב או נתוני CAD, הוא בניית החלק או ההרכבה שבדרך כלל נעשים באמצעות הדפסת תלת מימד או טכנולוגיית ייצור שכבות Additive. . סוג זה של אבות טיפוס כולל שימוש במכונת CNC ליצירת מודל עבודה של חלק ישירות מתוכנית CAD. זה יכול לייצר צורות תלת מימד מסובכות. שלא לדבר על החומר המשמש אינו מה שישמש בייצור בקנה מידה גדול.

חברת האב טיפוס המהירה הטובה ביותר שאתה יכול לסמוך עליה - pTJ

אב טיפוס מהיר בסין נעשה עבור תחומים תעשייתיים שונים שנעים בין מוצרי צריכה לבית, כלי רכב, רפואי ומחלל לתחומים צבאיים. בנוסף לכך, אנו מספקים לך גם תמיכה מצוות מכירות טכני שיוכל למקד כראוי את צרכיך ולספק לך ייעוץ מושקע בנוגע לחומרים, תהליכים וגימורים לפרויקט האב טיפוס שלך. תקבל חלקים באיכות פרימיום ופתרונות אב טיפוס מלאים במסגרת הזמן האמורה ומבלי לבזבז סכום כסף נוסף. צוות המהנדסים והמומחים שלנו הפך רעיונות למוצרים למציאות ייצור.https://cncoperating.com/

PTJ, שנוסדה בשנת 2007, הינה חברת אב טיפוס מהירה עם משרדיה הראשיים בשנזן, ארבעה מפעלים (אב טיפוס מהיר / כלים / ייצור / ייצור מתכות) בשנזן ודונגגוואן, סין. לחברה ניסיון של למעלה מ 10 שנים בהתמחות באב-טיפוס מהיר, עיצוב וייצור עובש, יציקות למות, גיליון מתכת, גומי סיליקון נוזלי, ייצור מהיר, יציקת ואקום, יציקת הזרקת תגובה, אב טיפוס cnc, יציקת urethane ושירותי הזרקת פלסטיק. באמצעות שירותי ייצור משולבים בסין, אנו יכולים לסייע לך בכל דבר, החל ברעיון וכלה במוצר מוגמר, בהתבסס על צרכיך ומטרותיך. כ”זרוע “הייצור שלך אנו תומכים בך.