האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

חברת סין עיבוד שבבי CNC ברמה עולמית יוצאת דופן

חברת סין עיבוד שבבי CNC ברמה עולמית יוצאת דופן

עיבוד שבבי CNC (בקרת מספרים ממוחשבת) הוא שימוש בכלי מכונה מבוקרים ממוחשבים הפועלים תחת שליטה מספרית כדי להסיר חומר לא רצוי מפיסת עבודה. תוכנות מחשב משמשות ומותאמות אישית לדרישות של אובייקט או רכיב ספציפיים, ושולטות בהיבטים שונים, כולל קצב הזנה, מיקום, מהירות ותיאום.

 

מכונות CNC משמשות בייצור חלקי פלסטיק ומתכת כאחד, והן שולטות במיקום המדויק ובמהירות. קרא גם עוד על החשיבות של ג’יג טוב במכונות CNC מדויקות.

 

מכונות רב-ציריות הן מכונות כרסום מתקדמות יותר ומוסיפות שני צירים נוספים (יותר ממכונת ה- XYZ הרגילה או מכונת הציר 3) ומאפשרים העברת חלקי עבודה על ציר C או Q ‘. זה מאפשר לסובב חתיכת עבודה, המותקנת אופקית, לאורך צירים שונים, ומאפשרת סיבוב אקסצנטרי ואסימטרי.

https://ptjcnc.com

במכונות CNC בעלות 5 צירים, הציר החמישי אחראי על השליטה בהטיית הכלי. זה מאפשר לחברות עיבוד שבבי CNC לייצר חלקים בעלי גאומטריות מסובכות ביותר. דוגמה מצוינת למה שפעולות עיבוד שבבי CNC יכולות להשיג היא הגיאומטריות האורגניות של ראש האדם.

 

מחרטה CNC מסוגלת ליצור פילה על ידי העברת כלי החיתוך מעבר לפינה של חלק, ואילו מכונות כרסום CNC מסוגלות לנוע ולכרסום קצה לאורך מסלול מעגלי או קו משופע.

 

כל ציר תנועה מיושם באחת משתי דרכים:

1. על ידי הזזת הכלי עצמו, או

2. על ידי הזזת השולחן (שעליו מחובר פיסת העבודה שעובדת במכונה).

 

אופן תצורתם של צירים אלה יכול להשתנות, ומאפשר למכונות עם אותו מספר צירים לבצע תנועות שונות.

חברת סין עיבוד שבבי CNC ברמה עולמית יוצאת דופן

נעשה שימוש בתכנות שיחה ותכנות CAM (ייצור ממוחשב) על מנת לתכנת מכונות CNC, כאשר CAM היא החזקה ביותר מבין שתי השיטות.

 

PTJ, אחת מחברות CNC העולמיות המצטיינות ברמה עולמית בסין הפועלות כיום בסין, מתמחה בעיבוד CNC מדויק, כמו גם בשירותי עיבוד שבבי CNC בהתאמה אישית, ומספקת מוצרים איכותיים מערביים במחירים סבירים בסין.

סין עיבוד שבבי CNC