האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

חיזק את ניהול עלויות הפרויקט של חלקים שאינם סטנדרטיים כדי להפוך את הצעת המחיר לעיבוד סביר יותר!

חיזק את ניהול עלויות הפרויקט של חלקים שאינם סטנדרטיים כדי להפוך את הצעת המחיר לעיבוד סביר יותר!

מה שמכונה “לא סטנדרטי” מתייחס ליצרני ציוד או לספקים המספקים מוצרים בהתאמה אישית שלא תוקנו או שתוכננו במיוחד על בסיס מוצרים סטנדרטיים קיימים על פי הדרישות והציפיות המיוחדות של הלקוחות. לכן, יש צורך לנתח וללמוד את המאפיינים של ניהול עלויות ייצור רב-מגוון, קבוצתי קטן ולא סטנדרטי על סמך תקני חשבונאות מקובלים בינלאומיים ו- PMBOK ותיאוריות ושיטות אחרות, ולהציע פתרונות ספציפיים שיכולים לפתור ביעילות את ניהול עלויות של פריטי הזמנה לא סטנדרטיים של מפעלים לייצור ציוד.

 

1. בעיות בניהול עלויות של פריטי הזמנה לא סטנדרטיים
לרוב פריטי ההזמנה הלא סטנדרטיים יש מאפיינים של מגוון רב, אצווה קטנה, מחזור ארוך, זמן אספקה ​​קצר, ערך גבוה, רווח נמוך, התאמה אישית, שינוי לא סטנדרטי ומהיר. לתכנון, ייצור ומסירת מוצרים ושירותים מאפייני פרויקט זמניים וחד פעמיים, וניהול עלויות הפרויקט קשה מאוד. Sujiawang מסכם בעיות נפוצות בניהול עלויות בהתבסס על ניסיון של שנים בעיבוד חלקים לא סטנדרטי.

1. ציטוט “היכו את הראש” בשלב ההצעות

על מנת להתמודד עם תחרות עזה בשוק, חברות רבות אינן צריכות לבצע או להעריך אומדן עלויות מקיף בשלב ההצעות, ולעתים קרובות הן מציעות על סמך ניסיון העבר, המסוכן מאוד.

2. אין תקציב פרויקט ובקרת עלויות בשלב יישום הפרויקט

לאחר הזכייה בפרויקט, לעיתים קרובות חברות אינן מגבשות תקציבי פרוייקט ומידדי עלות. לעיתים, על מנת להבטיח שהפרויקט יועבר בזמן, ולו בכל מחיר, לא ניתן לשלוט בעלות הפרויקט.

3. אין סיכום עלויות הפרויקט בשלב הסיום של הפרויקט

לאחר סיום הפרויקט, הניסיון והלקחים של הפרויקט בעצם אינם מסוכמים, ואי אפשר לחשב את העלות בנפרד עבור כל פרויקט; גם אם החברה רווחית, לא ידוע איזה פרויקט תרם או איזה הפרויקט תרם את התרומה הגדולה יותר, האופיינית ל”אורז קדירה “. גישה זו אינה תורמת לשיפור ושיפור מתמיד של ארגונים.

2. סיבות לבעיות ניהול עלות הזמנות לא סטנדרטיות
עסקתי בסינון מהיר של עיבוד חלקים לא סטנדרטי, ואנתח בפירוט את הגורמים לבעיות נפוצות בניהול עלויות של הזמנות לא סטנדרטיות.

1. מגוון מוצרים

התחרות העזה בשוק איפשרה לחברות לייצור ציוד לייצר המוני את אותו מוצר בפרק זמן קצר יחסית. כדי להשיג דריסת רגל איתנה בשוק, על חברות לייצר מוצרים מותאמים אישית העונים על צרכיהם האישיים של הלקוחות על בסיס מוצרים סטנדרטיים קיימים.

“רב-מגוון” הוא המאפיין הראשון של הזמנות לא סטנדרטיות. באופן כללי, כדי לענות על הצרכים האישיים של הלקוחות, חברות ייצור ציוד יפתחו צורות שונות של מוצרים בהתאם. מגוון המוצרים יביא בהכרח למגוון עצום של חומרי גלם ומפרט. השילוב של “זנים מרובים של חומרי גלם” ו”מחזור אספקה ​​קצר ומחזור הון מהיר “העלה את הקושי בניהול עלויות חומרים עבור פריטי הזמנה לא סטנדרטיים.

חיזק את ניהול עלויות הפרויקט של חלקים שאינם סטנדרטיים כדי להפוך את הצעת המחיר לעיבוד סביר יותר!

2. מספר המוצרים קטן

הזמנות לא סטנדרטיות מיוצרות בדרך כלל במנות קטנות. “אצווה קטנה” מתייחס למספר מצומצם של מוצרים, בדרך כלל עשרות, עשרות, כמה או אפילו מוצר יחיד. במיוחד עבור מוצרים שצורכים הרבה חומרים, הם מורכבים במבנהם ויקרים, לאותו לקוח אין בעצם מנות מעקב, ורובם הם “déjà vu”. מוצר “א-לה-קארט” זה הוא במידה רבה מוצר שהחברה כבר ייצרה, והמבנה שלו בעצם זהה.

3. זמן להוביל קצר

הרוב המכריע של פריטי ההזמנה הלא סטנדרטיים הם “פריטים מונחי התקדמות”. על מנת לעמוד בדרישות הלקוח, קיצור זמן ההובלה הפך לנורמה.

4. המוסד אינו בריא

בחברות רבות אין צוות הצעות מחיר ייעודי, או שאין צוות פיננסי מקצועי בצוות ההצעות, ואף צוות מקצועי אינו מעריך עלויות מקיפות בשלב ההתמחרות. בשלב ביצוע הפרויקט, בקרת עלויות הפרויקט אינה מתבצעת במסגרת ההדרכה של אנשי הכספים.

5. המערכת לא מושלמת

עבור הרוב המכריע של המפעלים הפרטיים, בגלל יחס התשומה והתפוקה, לא סביר להשקיע סכומי כסף עצומים להקמת מערכת מידע מלאה לניהול פרויקטים, כגון מערכות תכנון משאבים ארגוניים (ERP, או תכנון משאבים ארגוניים); ארגונים בבעלות המדינה נאמר כי אין רבים שיכולים להשקיע סכומי כסף עצומים להקמת מערכת מידע מלאה לניהול פרויקטים (כגון פתרון ניהול ארגוני SAP, כלומר יישומי מערכות ומוצרים בעיבוד נתונים). מערכת המידע הלא מושלמת היא המכשול העיקרי לניהול יעיל של עלויות הפרויקט.

מגוון רב, אצווה קטנה, מחזור אספקה ​​קצר וייצור לא סטנדרטי הם המאפיינים הנפוצים ביותר ברוב ההזמנות. זה דורש מחברות להיות בעלות יכולות ניהול, טכנולוגיה, ייצור, מידע וניהול מספקות, אחרת הן יאבדו זו מזו וניהול עלויות יהיה קשה להשגה.

שלישית, כדי לפתור את הבעיה של עלות הזמנה לא סטנדרטית, מפעל עיבוד CNC Ping Te Precision מסכם את הנקודות הבאות
1. הקים צוות הצעות מחיר מקצועי, עשה עבודה טובה בתקצוב ובקרת עלויות הפרויקט

להקים צוות הצעות מחיר מקצועי, שיצטרך לכלול אנשי פיננסים. בשלב ההצעה, כדאי לאמוד באופן מקיף את עלויות הפרויקט ולגבש מחירי הצעות מחיר סבירים. בתהליך יישום הפרויקט, מועיל לגבש תקציבי פרויקט ומידדי עלויות, ובמקביל לשלוט בהוצאות ובעלויות הפרויקט.

2. הקים מערכת העברת פרויקטים והבהירו את ממשק האחריות

לאחר הענקת פרויקט ההצעה, מנהל ההצעות יקיים פגישת מסירת פרויקטים בכדי למסור באופן רשמי את כל מסמכי הפרויקט (כולל מסמכי אומדן עלות) לצוות הפרויקט (ביצוע), ויחתום על רישום המסירה. בעניינים טכניים, מסחריים ואחרים שלא נסגרו בשלב ההצעות, מנהל ההתמחרות ומנהל הפרויקט חותמים במשותף על תזכיר להסבר על הצעדים שיינקטו בעתיד.

3. בעת הקמת צוות פרויקט, יש צורך להבהיר את האחריות לניהול עלויות הפרויקט

לאחר מסירת הפרויקט, על מנהל הפרויקט להקים מיד את צוות ביצוע הפרויקט. על מנת להבטיח כי עלות הפרויקט נשלטת מההתחלה, על חברי צוות הפרויקט לכלול כוח אדם פיננסי, והעבודה הקשורה להוצאות ועלויות הפרויקט צריכה להיות מנוהלת ונשלטת על ידי אנשי מקצוע שיסייעו למנהל הפרויקט.

4. שפר את מערכת המידע לניהול פרויקטים ושלב נתונים אלה במועד.

בשל המאפיינים הרבים של פריטי הזמנה לא סטנדרטיים, איסוף ידני ונתונים סטטיסטיים של נתוני עלות הפרויקט הם שיטה נחשלת מאוד, שאינה יכולה לענות על הצרכים של ניהול עלויות הפרויקט. הקמת מערכת מידע מלאה לניהול פרויקטים (כגון SAP וכו ‘) ואיסוף נתוני עלות בתהליך הפרויקט באמצעות טכנולוגיית המערכת היא הבסיס להבטחה כי ניתן לשלוט ביעילות על עלויות הפרויקט.

5. שימוש בטכנולוגיית ניהול ערך נצבר, לאחר שנמצאה סטיית העלות, יינקטו צעדים בזמן לתיקונה.

ניהול שווי ערך (EVM, או ניהול שווי ערך) הוא שיטה המשלבת ביצועי היקף, לוח זמנים ומשאבים להערכת ביצועי הפרויקט והתקדמותו. זוהי שיטה נפוצה למדידת ביצועי הפרויקט. הוא משלב בין אמות מידה להיקף, קביעת אמות מידה ומידוני עלות כדי ליצור אמת מידה לביצועים עבור צוות ניהול הפרויקטים כדי להעריך ולמדוד את ביצועי הפרויקט והתקדמותו.

כטכניקה לניהול פרויקטים, ניהול ערך מושג דורש קביעת אמות מידה משולבות למדידת ביצועים במהלך הפרויקט. היא מחשבת ועוקבת אחר שלושה אינדיקטורים מרכזיים של ערך מתוכנן (PV), ערך נצבר (EV) ועלות בפועל (AC) עבור כל חבילת עבודה וחשבון בקרה של מבנה פירוט עבודות הפרויקט (WBS); הוא גם עוקב אחר הביצועים בפועל ואת סטיית מידוד: סטיית לוח זמנים (SV), סטיית עלות (CV), מדד ביצועי לוח זמנים (SPI) ומדד ביצועי עלות (CPI). עם התקדמות הפרויקט, צוות הפרויקט יכול לחזות את ההשלמה המשוערת (EAC) בהתבסס על ביצועי הפרויקט, והתוצאות החזויות עשויות להיות שונות מהתקציב שהושלם (BAC). אם ברור כי ה- BAC אינו אפשרי עוד, על מנהל הפרויקט לשקול צעדים מתקנים או התאמות בתקציב עלות הפרויקט.

6. סכם את חוויית הפרויקט ושיעורים בזמן שניתן ללמוד מהם על פרויקטי המעקב.

לאחר סיום הפרויקט, על מנהל הפרויקט לערוך סיכום בזמן ולהכין דוח סיכום פרויקט. דוח סיכום הפרויקט מספק מסמך למי שלא השתתף בפרויקט כדי להבין היטב את הפרויקט ולקחים חשובים שהועלו. נתוני עלות הפרויקט ועלות הדו”ח יכולים לשמש כנקודת התייחסות לצוותי הפרויקט האחרים של החברה להצעה או ליישם פרויקטים דומים בפעם הבאה.