האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

חלקים שונים של עיבוד שבבי CNC מדויק

חלקים שונים של עיבוד שבבי CNC מדויק

1. חלקים עם דרישות דיוק גבוהות

דרישות הדיוק של חלקי עיבוד שבבי מדויקים מתייחסות בעיקר לדרישות הדיוק של גודל, צורה, מיקום ומשטח, ודיוק המשטח מתייחס בעיקר לחספוס פני השטח. מכיוון שלמחרטה CNC יש קשיחות טובה, דיוק גבוה בייצור ובהגדרת כלים, והיא יכולה לבצע בקלות ובמדויק פיצוי ידני ופיצוי אוטומטי, היא יכולה לעבד חלקי פיר בדיוק ממדי גבוה. במקרים מסוימים הוא יכול להשיג את האפקט של סיבוב במקום טחינה. בנוסף, מכיוון שתנועת מחרטת ה- CNC מתממשת על ידי אינטרפולציה וכונן סרוו ברמת דיוק גבוהה, היא יכולה לעבד חלקים עם דרישות דיוק גבוהות של צורה כגון ישרות, עגולות, גליליות.

מכיוון שמחרטה CNC יכולה להשלים תוכן עיבוד רב בהידוק אחד, היא יכולה לשפר ביעילות את דיוק המיקום של החלקים, ואיכות העיבוד יציבה. למחרטה CNC יש את הפונקציה של חיתוך במהירות לינארית קבועה, כך שהיא יכולה לא רק לחלקי מכונת cnc עם חספוס משטח קטן ואחיד, אלא גם להתאים לסיבוב חלקים עם דרישות חספוס פני שטח שונות. באופן כללי, דיוק העיבוד של מחרטות CNC יכול להגיע ל 0.001 מ”מ, וחספוס פני השטח Ra יכול להגיע ל 0.16μm (מחרטות CNC מדויקות יכולות להגיע ל 0.02μm).

2. חלקים עם ערכי חספוס פני שטח קטנים

מחרטה בקרת מספרי דיוק CNC עיבוד יש פונקציית חיתוך מהירה ליניארית קבועה, אשר יכול להכין חלקים עם ערכי חספוס פני שטח קטנים ואחידים. הבעיה היא שחספוס פני השטח תלוי בקצב ההזנה ובמהירות החיתוך כאשר נקבעו החומר, קצבת הגימור והכלי. מהירות החיתוך משתנה, וכתוצאה מכך חספוס פני השטח לא עקבי לאחר הפנייה. באמצעות פונקציית חיתוך הקו הקבועה של מחרטה CNC, תוכלו לבחור את מהירות הקו הטובה ביותר לחיתוך קונוסים, כדורים ופרצופי קצה, כך שערכי חספוס פני השטח לאחר הסיבוב הם קטנים ועקבים. .

3. חלקים בעלי צורות מתאר מורכבות של פני השטח

מכיוון שלמחרטה CNC המדויקת בטיטניום יש פונקציות אינטרפולציה ליניאריות ומעגליות (בחלק ממחרטות CNC יש גם כמה פונקציות אינטרפולציה של עקומות), היא יכולה להפוך צורות מורכבות המורכבות מקווים ישרים שרירותיים ועקומות שטוחות שונות. חלקי גוף, כולל עקומות רשימה שאינן ניתנות לתיאור על ידי משוואות המעובדות על ידי חישובים מתאימים. כפי שמוצג באיור 4-1, לא ניתן לעבד את משטח הדפוס של החלל הסגור של חלק המעטפת על מחרטה רגילה, אך ניתן לעבד אותו בקלות על מחרטה CNC.