האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

טכנולוגיית לייזר מתקדמת: כלי נשק לשיפור רמת ייצור הרכב

טכנולוגיית לייזר מתקדמת: כלי נשק לשיפור רמת ייצור הרכב

טכנולוגיית לייזר מתקדמת: כלי נשק לשיפור רמת ייצור הרכב

בשנים האחרונות, עם ההתקדמות הרציפה של מדע וטכנולוגיה, טכנולוגיית ייצור מתקדמת המיוצגת על ידי טכנולוגיית לייזר מקדמת ללא הרף את השדרוג והחדשנות של תעשיית ייצור הרכב, ויישומה בעיבוד רכב הפך נרחב יותר ויותר. בהשוואה לטכנולוגיית הייצור המסורתית, לטכנולוגיית הלייזר יתרונות רבים כמו עיבוד ללא מגע, דיוק גבוה, גמישות גבוהה, יעילות גבוהה, אוטומציה גבוהה ויכולת התאמה חזקה. הוא משמש בתחומי החיתוך, הריתוך, הסימון וטיפול פני השטח. זוהר. מאמר זה מתמקד בפיתוח מהיר של זני רכב מגוונים ובשינוי מהיר של הביקוש לגיליונות הרכב מייצור בקנה מידה גדול לייצור מותאם אישית. הוא מתמקד במעמד הנוכחי ובמגמות של חיתוך במהירות גבוהה בלייזר גיליון לרכב, ריתוך לייזר מקוון בלבן, וריתוך חלקי רכב ביישומי רכב. .

חיתוך לייזר ומהיר של צלחות רכב במהירות גבוההhttps://lasercutting-service.com/

כידוע לכולנו, מגמות הפיתוח המרכזיות של חיתוך בלייזר בעתיד כוללות דיוק גבוה, מהירות גבוהה, הספק גבוה, עובי גדול, פורמט רחב, וחיתוך תלת מימדי וחיתוך חומרים מיוחד. נכון לעכשיו, בתחום חיתוך הלייזר, חיתוך לייזר בסיבים הדגיש שורה של יתרונות: הכוח ממשיך לגדול, עובי היריעה המעובדת ממשיך לגדול ומהירות החיתוך הולכת ומהירה יותר (עד 100 מטר / דקה), אשר לא רק מקצר מאוד את מחזור הכנת הייצור, יחד עם זאת, הסדנה הבינה מידה גבוהה של גמישות, ואזור העיבוד הצטמצם בחצי. בהשוואה לשיטות עיבוד מסורתיות, עלות עיבוד הלייזר מופחתת ב -50%.

כיום, הדרישה לכמות לוחות הרכב מתחזקת ומתחזקת, וההתפתחות המהירה של תעשיית הרכב העלתה גם דרישות ליותר ויותר מקצועיות של פנלים לרכבים שיחסו קווי ייצור. יש להפוך את הביקוש לפנלים לרכב מייצור בקנה מידה גדול לייצור מותאם אישית. ביניהם המפתח הוא הצורך להשתמש בחיתוך לייזר סיני לעיבוד לוחות רכב.

אם מאמצים את שיטת העיבוד המכני הקיימת, מחיר ציוד אחד הוא כ- 70 מיליון יואן, עלות פתיחת התבנית עבור קבוצה אחת של תבניות היא כ -2.2 מיליון יואן, וזמן פתיחת התבנית המכנית הוא כ- 1- 2 חודשים. יחד עם זאת, העיצוב עומד בפני אתגרים: צורות מורכבות קשות לריק ולצורה.https://chineselasercutter.com/

עם התפתחות מתמדת של טכנולוגיית סיבים אופטיים ביצועים גבוהים, היא קידמה ללא הרף את הופעתם של קווי ייצור חדשים של סדיני רכב.

ריתוך מקוון בגוף לבן

ריתוך מרכב-לבן בלבן נחשב לחוליה חשובה בתהליך ייצור הרכב. איכות הריתוך של המרכב-לבן קשורה ישירות לאיכות חיי השירות של כל הרכב. מכיוון שלשירות חיתוך לייזר בסין יש את היתרונות של עיבוד ללא מגע, צפיפות אנרגיה גבוהה, דפורמציה קטנה, אזור מושפע מחום צר, מהירות ריתוך גבוהה, שליטה אוטומטית קלה, ללא עיבוד עוקב וכו ‘, בהשוואה לשיטות ריתוך מסורתיות, השימוש של ריתוך לייזר בגוף לבן משופר מאוד שפר את יעילות ייצור הרכב והפחית את עלויות הייצור שלו.

מפעל לייזר פיתח במשותף סדרה של מערכות ריתוך מותאמות עבור לוחות רכב עם שנלונג רכב ושותפים אסטרטגיים אחרים. לדוגמא, מערכת הריתוך לחלק העליון של לוחות הרכב יכולה להשלים את הריתוך באורך 1.4 מטר תוך 13 שניות; כאשר דגמים שונים בעת ביצוע ייצור זרימה מעורבת גמיש, זמן המעבר האוטומטי של דגמי פס הייצור הוא פחות מ- 40 שניות. דוגמה נוספת: פס הייצור לריתוך ולרכב מרכבים, המורכב משני גופי רצפת מרכב, מערכת העברת גוף מרכב אחת, מכשיר אחד להרמת פחחות לרכב, 8 רובוטים לריתוך נקודתי, 16 גופי מסגרת רשת לרתק, ו -16 מיקום ו מכשירי נעילה ואלמנטים אחרים. בנוסף, קו הייצור של ריתוך לייזר עם כיסוי עליון מורכב משתי יחידות רובוט, לייזרים סיבים, הזנות תיל, ראשי ריתוך, חדרי הגנה על לייזר וגופי רצפה. ישנו מכשיר להחלפה מהירה בין מתקן הכיסוי העליון לרובוט, שיכול לממש במהירות החלפת כלים רב-מודליים.https://chinalasercuttingmachine.com/

מנקודת המבט של חקר תהליכי ריתוך, ההיבטים הבאים הם תחומים שצריכים להמשיך ולהגביר את מאמצי המחקר והפיתוח: בקרת יציבות של תהליך הריתוך, בקרת פגמי ריתוך, צורת ריתוך ובקרת ארגון, בקרת תהליכי ריתוך מבנים מורכבים וחיתוך לייזר חדש טֶכנוֹלוֹגִיָה.https://www.cncmachiningptj.com/laser-cutting