האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

ידע בטכנולוגיית עיבוד אלומיניום

ידע בטכנולוגיית עיבוד אלומיניום

אלומיניום הוא חומר המתכת הנפוץ ביותר והנפוץ ביותר בקרב מתכות לא ברזליות, וטווח היישומים שלו עדיין מתרחב. ישנם סוגים רבים של מוצרי אלומיניום המיוצרים באמצעות אלומיניום, ועל פי הסטטיסטיקה ישנם יותר מ -700,000 סוגים. לתעשיות שונות כמו בנייה וקישוט, תחבורה וחלל יש צרכים שונים. היום אציג בפניכם את טכנולוגיית העיבוד של יציקת מעמד וכיצד להימנע מעיוות עיבוד.https://sandcasting.org/
היתרונות והמאפיינים של אלומיניום הם כדלקמן:
1. צפיפות נמוכה. צפיפות האלומיניום היא כ -2.7 גרם / סמ”ק. צפיפותו היא רק 1/3 מזו של ברזל או נחושת.
2. פלסטיות גבוהה. לאלומיניום משיכות טובה וניתן לייצר אותו למוצרים שונים באמצעות שיטות עיבוד לחץ כגון שחול ומתיחה.https://www.diecastingcompany.com/mold-manufacturing
3. עמידות בפני קורוזיה. אלומיניום הוא מתכת טעונה מאוד שלילית. סרט תחמוצת מגן ייווצר על פני השטח בתנאים טבעיים או בחמצון אנודי, בעל עמידות בפני קורוזיה הרבה יותר טובה מפלדה.
4. קל לחיזוק. חוזקו של אלומיניום טהור אינו גבוה, אך ניתן לשפר את חוזקו לאחר אנודיזציה.
5. טיפול פנים קל. טיפול פני השטח יכול לשפר או לשנות את תכונות פני השטח של האלומיניום. תהליך האנדיזציה של האלומיניום הוא בוגר למדי ויציב בתפעול, ונמצא בשימוש נרחב בעיבוד מחזיר אלומיניום.
6. מוליכות חשמלית טובה וקל למחזור.
טכנולוגיית עיבוד מוצרי אלומיניום
ניקוב מוצרי אלומיניום
1. אגרוף קרhttps://aluminum-reflector.com/
השתמש בכדורי אלומיניום חומריים. מכונת השיחול והתבנית משמשים ליצירה בו זמנית, המתאימה למוצרים עמודיים או צורות מוצר שקשה להשיג בתהליך המתיחה, כגון מוצרים אליפסה, מרובעים ומלבניים.
טונות המכונה המשמשת קשורה לשטח החתך של המוצר. הפער בין אגרוף המות העליון לבין פלדת הטונגסטן למות התחתונה הוא עובי הקיר של המוצר, והפער האנכי בין אגרוף המות העליון לבין פלדת הטונגסטן התחתונה הוא מרכז המת התחתון עם השלמת העיתונות. זהו העובי העליון של המוצר.
יתרונות: מחזור ייצור התבנית הוא קצר ועלות הפיתוח נמוכה יחסית לתבנית המתיחה.
חסרונות: תהליך הייצור ארוך, גודל המוצר משתנה מאוד בתהליך ועלות העבודה גבוהה.https://walkermachining.com/
2. מתיחה
השתמש בעור אלומיניום חומר. מכונת התבנית הרציפה והתבנית משמשים לעיוותים מרובים בכדי לעמוד בדרישות הצורה, המתאימות לגופים שאינם עמודים (מוצרים עם חומרי אלומיניום מעוקלים). (תמונה 5 מכונה, תמונה 6 עובש, תמונה 7 מוצר)

יתרונות: למוצרים המורכבים ומעוותים מרובים יש שליטה מימדית יציבה בתהליך הייצור, ומשטח המוצר חלק יותר.
חסרונות: עלות עובש גבוהה, מחזור פיתוח ארוך יחסית ודרישות גבוהות לבחירת ודיוק המכונה.
טיפול פני השטח במוצרי אלומיניוםhttps://mfg.world.edu/
1. התזת חול (פיצוץ יריות)
תהליך השימוש בהשפעת זרימת חול מהירה לניקוי ומחוספס משטח המתכת.

הטיפול במשטח של חלקי אלומיניום בשיטה זו יכול לגרום למשטח של חומר העבודה לקבל מידה מסוימת של ניקיון וחספוס שונה, ולשפר את התכונות המכניות של משטח העבודה, ובכך לשפר את עמידות העייפות של החומר ולהגדיל את הפער בינו. ואת הציפוי. כוח ההדבקה מאריך את עמידותו של סרט הציפוי, והוא גם תורם לפילוס ולעיטור הציפוי. לעתים קרובות אנו רואים תהליך זה במוצרים שונים של אפל.
2. ליטוש

שימוש באפקטים מכניים, כימיים או אלקטרוכימיים להפחתת חספוס פני השטח של היצירה כדי להשיג שיטת עיבוד משטח חלקה. תהליך הליטוש מתחלק בעיקר ל: ליטוש מכני, ליטוש כימי, וליטוש אלקטרוליטי. חלקי האלומיניום יכולים להיות קרובים לאפקט המראה מנירוסטה לאחר ליטוש מכני + ליטוש אלקטרוליטי. תהליך זה מעניק לאנשים תחושה של פשטות יוקרתית ועתיד מסוגנן.
3. ציורhttps://www.cncmachiningptj.com/cncaluminumparts

ציור חוטי מתכת הוא תהליך שירותי העיבוד של CNC של גירוד לוחות אלומיניום שוב ושוב מקווי נייר זכוכית. ניתן לחלק את ציור החוטים לציור חוטים ישר, ציור חוטים כאוטי, ציור חוטים מסתחרר וציור חוטים. תהליך ציור חוטי המתכת יכול להראות בבירור כל סימן חוט זעיר, כך שהמט מתכת זורח עם ברק שיער עדין, ולמוצר יש תחושה של אופנה וטכנולוגיה.
4. חיתוך הדגשה
סכיני היהלומים מחוזקים על ציר המהירות המסתובב (בדרך כלל 20,000 סל”ד) של מכונת הגילוף המדויקת בכדי לחתוך את החלקים, ואזור הדגשה מקומי נוצר על פני המוצר. הבהירות של גולת הכותרת מושפעת ממהירות מקדח הטחינה. ככל שמהירות התרגיל מהירה יותר, הבהירות של חיתוך בהיר יותר ולהיפך, כהה יותר וקל יותר לייצר סימני סכין. חיתוך מבריק וגבוה מבריק משמשים במיוחד בטלפונים ניידים, כגון iphone5. בשנים האחרונות, כמה ממסגרות מתכת טלוויזיה מתקדמות אימצו טכנולוגיית כרסום מבריקה גבוהה, יחד עם תהליכי אנודיזציה וציור, מה שהופך את הטלוויזיה כולה למלאה בחדות אופנתית וטכנולוגית.
5. אנודיזציהhttps://cncmachiningservices.cn/

אנודיזציה מתייחסת לחמצון אלקטרוכימי של מתכות או סגסוגות. אלומיניום וסגסוגותיו יוצרים סרט תחמוצת על מוצר האלומיניום (אנודה) תחת פעולת זרם חיצוני בתנאי האלקטרוליט המתאימים ובתנאי תהליך ספציפיים. אנודייז יכול לא רק לפתור את הפגמים של קשיות משטח האלומיניום, התנגדות ללבוש וכו ‘, אלא גם להאריך את חיי השירות של האלומיניום ולהגביר את האסתטיקה שלו. זה הפך לחלק הכרחי מטיפול במשטח אלומיניום וכיום הוא הנפוץ ביותר והמצליח ביותר. מְלָאכָה.
6. אנודה דו-צבעונית

אנודה דו-צבעונית מתייחסת לאנודיזציה על מוצר ומתן צבעים שונים לאזור מסוים. לעתים קרובות נעשה שימוש בתהליך האנדיזציה של שני הצבעים בתעשיית הטלוויזיה בגלל התהליך המורכב והעלות הגבוהה; אך הניגוד בין שני הצבעים יכול לשקף טוב יותר את המראה היוקרתי והייחודי של המוצר.
אמצעי תהליכים וכישורי פעולה להפחתת עיוות עיבוד אלומיניום
ישנן סיבות רבות לעיוות חלקי אלומיניום, הקשורות לחומר, צורת החלקים ותנאי הייצור. ישנם בעיקר ההיבטים הבאים: דפורמציה הנגרמת על ידי לחץ פנימי של הריק, דפורמציה הנגרמת מכוח חיתוך וחיתוך חום, ועיוות הנגרם מכוח הידוק.
אמצעי תהליך להפחתת עיוותי עיבוד
1. הפחיתו את הלחץ הפנימי של התרבות הגסהhttps://sheetmetal.top/
טיפול הזדקנות וטיטול טבעי או מלאכותי יכול לבטל חלקית את הלחץ הפנימי של הריק. עיבוד מקדים הוא גם שיטת תהליכים יעילה. עבור ריק עם ראש שמן ואוזניים גדולות, בגלל השוליים הגדולים, העיוות לאחר העיבוד הוא גם גדול. אם החלק העודף של הריק מעובד מראש ושוליים של כל חלק מצטמצמים, לא רק שניתן להפחית את העיוות העיבוד של התהליך שלאחר מכן, אלא גם ניתן לשחרר חלק מהלחץ הפנימי לאחר שעיבד מראש עבור תקופת זמן.
2. שפר את יכולת החיתוך של הכלי
לפרמטרים החומריים והגיאומטריים של הכלי השפעה חשובה על כוח החיתוך ועל חום החיתוך. הבחירה הנכונה של הכלי חשובה מאוד כדי להפחית את העיוות של החלקים.

(1) בחר באופן סביר בפרמטרים של גאומטריית הכלים.
Angleזווית המגרפה: בתנאי לשמירה על חוזק קצה החיתוך, יש לבחור כראוי את זווית המגרפה כדי להיות גדולה יותר. מצד אחד, הוא יכול לטחון קצה חיתוך חד, ומצד שני, הוא יכול להפחית את דפורמציית החיתוך והסרת החלקה החלקה, ובכך להפחית את כוח החיתוך וטמפרטורת החיתוך. לעולם אל תשתמש בכלי זווית מגרפה שליליים.https://diecastingmolding.com/
Angleזווית ברורה: לגודל זווית ההקלה יש השפעה ישירה על בלאי משטח האגף ועל איכות המשטח המעובד. עובי החיתוך הוא תנאי חשוב לבחירת זווית ההקלה. במהלך כרסום מחוספס, בגלל קצב ההזנה הגדול, עומס החיתוך הרב וייצור החום הגדול, נדרשים תנאי פיזור חום טובים של הכלי. לכן, יש לבחור את זווית המרווח קטנה יותר. כאשר מסיימים את הטחינה, קצה החיתוך נדרש להיות חד, כדי להפחית את החיכוך בין פני האגף למשטח המכונה ולהפחית את העיוות האלסטי. לכן, יש לבחור את זווית ההקלה גדולה יותר.
זווית הליקס: על מנת להפוך את הטחינה לחלקה ולהפחית את כוח הטחינה, יש לבחור את זווית הסליל גדולה ככל האפשר.
④ כניסה לזווית: צמצום מתאים של זווית הכניסה יכול לשפר את תנאי פיזור החום ולהפחית את הטמפרטורה הממוצעת של אזור העיבוד.
(2) שפר את מבנה הכלים.https://www.cncmachiningptj.com/highspeedmachining
צמצם את מספר השיניים של חותך הטחינה והגדיל את שטח השבב. בשל הפלסטיות הגדולה של חומר האלומיניום, דפורמציית החיתוך הגדולה יותר במהלך העיבוד ושטח אחיזת שבב גדול יותר, הרדיוס התחתון של כיס השבב צריך להיות גדול יותר ומספר השיניים של חותך הטחינה צריך להיות קטן יותר.
Sharחדד היטב את שיני הסכין. ערך החספוס של חיתוך הלייזר של שן החותך צריך להיות פחות מ- Ra = 0.4um. לפני השימוש בסכין חדשה, עליכם לטחון מעט את החלק הקדמי והגב של השיניים בעזרת אבן שמן דקה כדי למנוע את החריכות והשיניים הקלושות בעת חידוד השיניים. באופן זה, לא רק ניתן להפחית את חום החיתוך, אלא גם את דפורמציית החיתוך קטנה יחסית.https://cncoperating.com/
Control שלוט בקפדנות בתקן הבלאי של הכלי. לאחר שחיקת הכלי, ערך חספוס פני השטח של החומר עולה, טמפרטורת החיתוך עולה, והדפורמציה של החומר עולה. לכן, בנוסף לבחירת חומרי הכלי עם עמידות טובה בבלאי, תקן ללבוש הכלים לא צריך להיות גדול מ- 0.2 מ”מ, אחרת קל לייצר קצה בנוי. בעת יציקה, בדרך כלל הטמפרטורה של החומר לא תעלה על 100 מעלות צלזיוס כדי למנוע עיוות.
3. שפר את שיטת ההידוק של החומר
לעבודות עבודה אלומיניום בעלות קירות דקים עם קשיחות ירודה, ניתן להשתמש בשיטות ההידוק הבאות להפחתת עיוות:https://cncmanufacturings.com/
Parts עבור חלקי תותב דפנות דופן, אם נעשה שימוש בצ’אק בעל מרכז עצמית בעל שלוש לסתות או צ ‘אק קפיצי מהיד הכיוון הרדיאלי, ברגע שהוא מתרופף לאחר העיבוד, היצירה באופן בלתי נמנע תהיה מעוותת. בשלב זה, יש להשתמש בשיטת לחיצת קצה הציר בקשיחות טובה יותר. השתמשו בחור הפנימי של החלק לאיתור, צרו קוץ חוט מתוצרת עצמית, שרוולו אותו לתוך החור הפנימי של החלק, והשתמשו בפלטת כיסוי כדי ללחוץ עליו את פני הקצה ואז הידקו אותו עם אגוז. בעת עיבוד CNC במעגל החיצוני, ניתן להימנע מעיוות הידוק, כך שניתן לקבל דיוק עיבוד מספק.
Processing בעת עיבוד חתיכות עבודה בעלות קירות דקים ודק, עדיף להשתמש בכוסות יניקת ואקום להשגת כוח הידוק מפוזר באופן שווה, ולאחר מכן לעבד עם כמות קטנה של חיתוך, שיכולה בהחלט למנוע את העיוות של החומר.
בנוסף, ניתן להשתמש גם בשיטת אריזה. על מנת להגביר את קשיחות התהליך של חתיכות עבודה בעלות קירות דקים, ניתן למלא בינוני בתוך החומר כדי להפחית את העיוות של החומר בזמן הידוק וחיתוך. לדוגמא, שפכו נתיכת אוריאה המכילה 3% עד 6% חנקן אשלגן לחומר העבודה, ולאחר העיבוד, טבלו את החומר במים או באלכוהול כדי להמיס את חומר המילוי ושפכו אותו.https://whatiscasting.com/

4. סידור נהלים סביר
במהלך חיתוך במהירות גבוהה, בגלל קצבת העיבוד הגדולה והחיתוך לסירוגין, תהליך הטחינה מייצר לרוב רעידות, מה שמשפיע על דיוק העיבוד וחספוס פני השטח. לכן, בדרך כלל ניתן לחלק את תהליך העיבוד המהיר של CNC: עיבוד שבבי גס – עיבוד חצי גימור – עיבוד פינתי ברור – גימור ותהליכים אחרים. עבור חלקים עם דרישות דיוק גבוהות, לפעמים יש צורך לבצע חצי גימור משני ואז גימור. לאחר עיבוד גס, ניתן לקרר את החלקים באופן טבעי בכדי למנוע מתח פנימי הנגרם על ידי עיבוד מחוספס ולהפחית את העיוות. השוליים שנותרו לאחר עיבוד מחוספס צריכים להיות גדולים מכמות העיוות, בדרך כלל 1 עד 2 מ”מ. במהלך הגימור, משטח הגימור של החלק אמור לשמור על קצבת עיבוד אחידה, בדרך כלל 0.2-0.5 מ”מ מתאים, כך שהכלי נמצא במצב יציב במהלך תהליך העיבוד, מה שיכול להפחית מאוד את דפורמציית החיתוך, להשיג איכות עיבוד משטח טובה , וודא את דיוק המוצר.https://numerical-control.com/
כישורי פעולה להפחתת עיוותים בעיבוד
בנוסף לסיבות הנ”ל, חלקי אלומיניום מעוותים במהלך העיבוד. בפעולה בפועל גם שיטת הפעולה חשובה מאוד.
1. עבור חלקים עם קצבת עיבוד גדולה, על מנת לקבל תנאי פיזור חום טובים יותר בתהליך עיבוד CNC ולהימנע מריכוז חום, יש להשתמש בעיבוד סימטרי במהלך העיבוד. אם יש סדין בעובי 90 מ”מ שיש לעבד עד 60 מ”מ, אם צד אחד נטחן והצד השני נטחן באופן מיידי, והגודל הסופי מעובד פעם אחת, השטחות תגיע ל -5 מ”מ; אם משתמשים בעיבוד סימטרי של הזנה חוזרת, כל צד מעובד פעמיים. הגודל הסופי יכול להבטיח שטחות של 0.3 מ”מ.
2. אם ישנם חלקים מרובים בחלק הפלטה, לא מומלץ להשתמש בשיטת העיבוד הרציפה של חלל אחד חלל אחד במהלך העיבוד, מה שיגרום בקלות למתח אחיד ולעיוות של החלקים. עיבוד רב שכבתי מאומץ, וכל שכבה מעובדת לכל החללים בו זמנית ככל האפשר, ואז מעבדים את השכבה הבאה כדי להפוך את החלקים לחוצים באופן שווה ולהפחית דפורמציה.https://tsmachining.com/
3. הפחיתו את כוח החיתוך ואת חום החיתוך על ידי שינוי כמות החיתוך. מבין שלושת האלמנטים של כמות החיתוך, לכמות הגזירה יש השפעה רבה על כוח החיתוך. אם קצבת העיבוד גדולה מדי, כוח החיתוך של מעבר גדול מדי, שלא רק שיעוות את החלקים, אלא גם ישפיע על קשיחות ציר כלי המכונה ויפחית את עמידות הכלי. אם תפחית את כמות הסכינים בחזרה, יעילות הייצור תפחת מאוד. עם זאת, נעשה שימוש בכרסום במהירות גבוהה בעיבוד CNC, אשר יכול להתגבר על בעיה זו. תוך הפחתת כמות האחיזה בחזרה, כל עוד ההזנה מוגברת בהתאמה ומהירות כלי המכונה מוגברת, ניתן להפחית את כוח החיתוך תוך הקפדה על יעילות העיבוד.
4. יש לשים לב גם לסדר הסכין. עיבוד שבבי גס מדגיש את שיפור יעילות העיבוד והשאיפה לקצב הסרה ליחידת זמן. באופן כללי, ניתן להשתמש בכרסום חתוך. כלומר, החומר העודף על פני השטח מוסר במהירות המהירה ביותר ובזמן הקצר ביותר ליצירת קו המתאר הגיאומטרי הנדרש לגימור. דגש הגימור הוא דיוק גבוה ואיכותי, ויש להשתמש בכרסום למטה. מכיוון שעובי החיתוך של שיני החותך יורד בהדרגה מהמקסימום לאפס במהלך הטחינה, מטה, מידת ההתקשות של העבודה פוחתת מאוד, ובמקביל מצטמצמת מידת העיוות של החלקים.https://ptjcnc.com/

5. קשה להימנע מהדפורמציה של חתיכות עבודה בעלות קירות דקים עקב הידוק במהלך העיבוד. על מנת לצמצם את העיוות של החומר לעבודה למינימום, ניתן לשחרר את חתיכת הלחיצה לפני שתהליך הגימור מגיע לגודל הסופי, כך שניתן להחזיר את החומר לעבודה בצורה המקורית באופן חופשי, ואז להדק אותו מעט, המורכב מביניהם הדרך היחידה להדק את חומר העבודה (לחלוטין על פי התחושה), ניתן להשיג את אפקט העיבוד האידיאלי בדרך זו. בקיצור, נקודת הפעולה של כוח ההידוק היא הטובה ביותר על גבי המשטח התומך, וכוח ההידוק צריך לפעול לכיוון של קשיחות טובה של חומר העבודה. מתוך הנחת יסוד להבטיח שחומר העבודה לא ישתחרר, ככל שכוח ההידוק קטן יותר, כן ייטב.https://www.cncmachiningptj.com/CNCMilling1684
6. בעת עיבוד חלקים עם חללים, נסו לא לתת לחותך הטחינה לצלול ישירות לחלק כמו מקדח, וכתוצאה מכך אין מספיק מקום להחזיק שבב של חותך הטחינה, הסרת שבב לא חלקה, התחממות יתר, התרחבות והתמוטטות של החלק. תופעות שליליות כמו סכינים וסכינים שבורות. ראשית יש לקדוח את החור עם מקדחה בגודל זהה לחותך הטחינה או בגודל אחד גדול יותר, ואז טוחנים אותו בעזרת הטוחן. לחלופין, ניתן להשתמש בתוכנת CAM להפקת תוכנית חיתוך הספירלה.
הודעת זכויות יוצרים: מאמר זה מגיע מ https://beryllium-copper.com

אנא שמור על המקור והכתובת של מאמר זה להדפסה מחודשת:https://beryllium-copper.com/2021/06/16/knowledge-of-aluminum-processing-technology/