האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

יציקת קצף אבודה

יציקת קצף אבודה

 סקירה כללית של 1.1

בשנת 1958 המציא HF שרויר את הטכנולוגיה לייצור יציקות מתכת בדגמי פלסטיק מוקצף המתרחב וקיבל פטנט. הדגם ששימש בתחילה היה עשוי מפוליסטירן (EPS) ועוצב בקלסר המכיל חול. החברות הגרמניות גרונצווייג והררטמן רכשו פטנט זה ופיתחו והחילו אותו. הטכנולוגיה של שימוש בחול יבש ללא קלסר לייצור יציקות עברה פטנט מאוחר יותר על ידי TRSmith בשנת 1964. לפני 1980 היה על השימוש בתהליך חול יבש ללא קלסר להיות מאושר על ידי Full Mold Process (Inc). לאחר מכן, הפטנט לא היה תקף.

השיטה הנפוצה והמעשית ביותר היא להכניס את הדגם המצופה בחומר עקשן לארגז החול, למלא את הדגם בחול יבש בחוזקה, ולשפוך מתכת נוזלית להחלפת דגם הקצף. תהליך יציקה זה נקרא: יציקת קצף אבוד (EPC), יציקת עובש בגזיזה ויציקת תבנית מוצקה וכו ‘. ועדת יציקת הקצף האבוד של איגוד היציקה האמריקני אימצה את שם “יציקת קצף אבוד” כשם התהליך.

יציקת קצף אבוד הוא תהליך יציקה חדשני שבאמצעותו ניתן לייצר חלקי מערכת חשמל ממתכת אל ברזלית וברזלית, כולל: בלוקים גליליים, ראשי צילינדרים, גל ארכובה, תיבות הילוכים, צינורות יניקה, צינורות פליטה ורכזות בלמים. זרימת התהליך של יציקת קצף אבוד היא כדלקמן:

1) קצף מראש
ייצור מודלים הוא השלב הראשון בתהליך יציקת הקצף האבוד. עבור יציקות מורכבות כמו ראשי צילינדר, יש להכין מספר דגמי קצף בנפרד, ואז להדביק אותם לדגם כולל. כל דגם בלוק דורש סט תבניות לייצור. בנוסף, ייתכן שתידרש סט תבניות בפעולת ההדבקה כדי לשמור על המיקום המדויק של כל בלוק. תהליך הדפוס של הדגם מחולק לשני שלבים. הצעד הראשון הוא לחרוזי הפוליסטירן מורחבים מראש לצפיפות מתאימה, המתבצעת בדרך כלל על ידי חימום מהיר עם קיטור. שלב זה נקרא טרום הרחבה.

2) יצירת מודל
יש לייצב את החרוזים המורחבים מראש ולשלוח אותם אל מכבש התבנית ולהזין אותם דרך חור ההזנה. לאחר מילוי חלל התבנית בחרוזים המורחבים מראש, מכניסים אדים לריכוך החרוזים. הרחבה, מילוי כל החסר וההתקשרות לגוף אחד, ובכך השלים את תהליך הייצור של דגם הקצף, שלב זה נקרא דפוס אוטוקלב.

לאחר התבנית, התבנית מקוררת בזרימת מים גדולה בחלל התבנית מקורר המים ואז פותחים את התבנית להוצאת התבנית. בשלב זה, טמפרטורת התבנית מוגברת והחוזק נמוך. לכן, יש לנקוט בזהירות במהלך פירוק ואחסון כדי למנוע עיוות ונזק.

3) שילוב מקבץ מודלים
לפני השימוש בדגם, יש לאחסן אותו לפרק זמן מתאים כדי להפוך אותו לבוגר ויציב. תקופת אחסון הדגם האופיינית היא עד 30 יום. לדגם שנוצר על ידי תבנית מעוצבת ייחודית, יש לאחסן אותו רק שעתיים. לאחר הבשלת המודל והתייצבותו, ניתן לחלק אותו לשני חלקים. דגמי הבלוק מודבקים זה לזה.
הדבקת דגם הבלוק מתבצעת במכונת הדבקה אוטומטית באמצעות דבק נמס חם. יש לאטום היטב את מפרקי המשטח המודבק בכדי להפחית את האפשרות ליצוק פגמים.

4) ציפוי מטבל אשכול דגם
על מנת לייצר יציקות נוספות בכל קופסה, לפעמים מודבקים דגמים רבים לאשכולות, ואשכולות הדגם שקועים בצבע עקשן, ואז מייבשים בתנור זרימת אוויר בסביבות 30-60C (86-140F) למשך 2 עד 3 לאחר שעות, התייבש, הכניס את אשכול הדגמים לארגז החול, מלא אותו בחול יבש ורטט בחוזקה. יש לדחוס ולתמוך בכל החללים הפנימיים והחול היבש החיצוני של אשכול הדגמים.

5) מזיגה
לאחר שמקבץ הדגמים מלא היטב בחול יבש בארגז החול, ניתן לשפוך את התבנית. לאחר שפכו את המתכת המותכת לתבנית (טמפרטורת היציקה היא כ- 760C / 1400F עבור אלומיניום יצוק, וכ- 1425C / 2600F עבור ברזל יצוק), הדגם מתאדה. המתכת מוחלפת ליצירת יציקה. איור 1 הוא תרשים סכמטי של ארגז החול ושפיכת תהליך הקצף האבוד.

בתהליך יציקת הקצף האבוד, מהירות המזיגה קריטית יותר מאשר היציקה החלולה המסורתית. אם תהליך המזיגה נקטע, עובש החול עלול להתמוטט ולגרום לפסולת. לכן, על מנת לצמצם את ההבדל בין כל מזיגה, עדיף להשתמש במכונת מזיגה אוטומטית.

 איור 1 תרשים סכמטי של ארגז חול ושפיכת תהליך קצף אבוד
6) ניקוי חול נופל
לאחר המזיגה היציקה מתמצקת ומתקררת בארגז החול ואז נושרת מהחול. נפילת החול של היציקה היא פשוטה למדי, והיציקות נופלות מתוך החול היבש הרופף כאשר ארגז החול מתהפך. לאחר מכן, היציקות מופרדות אוטומטית, מנקות, נבדקות ומועברות לארגז התיבה.

ניתן לעשות שימוש חוזר בחול יבש לאחר קירור, ולעתים נדירות משתמשים בתהליכים נוספים אחרים. ניתן לחבר מחדש גרוטאות מתכת ולהשתמש בהן בייצור.

1.2 יתרונות של תהליך יציקת קצף אבוד

לתהליך יציקת הקצף האבוד יתרונות בשלושה היבטים עיקריים: טכנולוגיה, כלכלה והגנת הסביבה.

1.2.1 היבטים טכניים

1) חופש מוגבר של עיצוב הדגם
יתכן שהתהליך החדש יבצע עיצוב סטיילינג, וניתן לחלוטין להוסיף לדגם עוד כמה פונקציות מהשלב הראשון. לדוגמא, למחמם הדיזל יש חלק פונקציונלי מיוחד, אותו ניתן לייצר בתהליך יציקת הקצף האבוד במקום בשיטת היציקה המסורתית.
 
2) הסר את ליבת החול המשמשת לייצור יציקות

3) ניתן להאכיל יציקות רבות ללא המעלה

4) שפר את דיוק הליהוק
זה יכול לקבל צורה ומבנה מורכבים, ויכול לייצר שוב ושוב יציקות ברמת דיוק גבוהה עם 100% הדירות, וניתן לשלוט על סטיית עובי הקיר של היציקות בין -0.15 ~ + 0.15 מ”מ.

5) אין פלאש על המשטח המשותף של הדגם

6) יש לו את היתרון של הפחתת משקל הליהוקים בכ 1/3

7) הפחת את קצבת העיבוד
ניתן להפחית את קצבת העיבוד, וחלקים מסוימים אפילו אינם מעובדים. זה מקטין מאוד את ההשקעה במכונות ובמכונות (למשל, ניתן לצמצם את ההשקעה בחצי במצבים שונים).

8) בהשוואה ליציקת חלל מסורתית, ההשקעה בעובש מופחתת.
 
9) הסר לחלוטין את התהליך המסורתי של נפילת חול וליבה החוצה

יציקת קצף אבודה
1.2.2 היבטים כלכליים

1) זה יכול לייצר יציקות מורכבות בכללותה
אימוץ תכנון התהליך החדש, ניתן להדביק את מודל הבלוק ליצירת מודל כולל ולהטיל אותו לחלק אינטגרלי מורכב. בהשוואה לחלקי הרכבת הליהוק המרובים המקוריים (כגון מחמם דיזל), הוא יכול להרוויח פי 1 עד 10 פעמים.

2) צמצם את אנשי הסדנה
להקמת מפעל יציקת קצף אבוד, מספר העובדים נמוך מזה של מפעל יציקה מסורתי, ולכן יש לקחת בחשבון גורם זה.

3) תהליך יציקה גמיש
הגמישות של תהליך היציקה חשובה מאוד, מכיוון שהתהליך החדש עשוי לייצר בו זמנית מספר גדול של יציקות דומות או שונות בבקבוק, ומערכת השערה לכן גמישה מאוד. בקיצור, אנו יכולים לומר שכל יתרון תואם אינטרסים כלכליים, תוך שיפור תנאי העבודה.

1.2.3 הגנת הסביבה

פוליסטירן ו- PMMA מייצרים פחמן חד חמצני, פחמן דו חמצני, מים וגזים פחמימנים אחרים כאשר הם נשרפים, ותוכנם נמוך מהסטנדרטים המותרים באירופה. חול יבש יכול להשתמש בחול סיליקה טבעי, שהוא 100% למחזור ואינו מכיל קלסר. הצבע המשמש במודל מורכב מקלסר וחומרי עזר אחרים שנוספו למים, ואינם גורמים לזיהום.


אנא שמור את המקור והכתובת של מאמר זה לצורך הדפסה מחודשת:יציקת קצף אבודה


מינגה חברת הליהוק למות מוקדשים לייצור ולספק חלקי יציקה איכותיים וביצועים גבוהים (חלקי חלקי יציקת מתכת כוללים בעיקר יציקה למות דקים,ליהוק קאמר חם,יציקה למות קאמרית קרהשירות עגול (שירות ליהוק למות,עיבוד שבבי Cnc,ייצור עובש, טיפול פני שטח) .כל יציקת אלומיניום מותאמת אישית, מגנזיום או זאמאק / אבץ למות יציקה ודרישות יציקה אחרות מוזמנים לפנות אלינו.

יציקת קצף אבודה

תחת השליטה של ​​ISO9001 ו- TS 16949, כל התהליכים מתבצעים באמצעות מאות מכונות יציקה מתקדמות, מכונות בעלות 5 צירים ומתקנים אחרים, החל מפוצצים ועד מכונות כביסה אולטרה סוניק. לא רק יש לה ציוד מתקדם אלא גם בעל מקצוע מקצועי. צוות מהנדסים, מפעילים ופקחים מנוסים כדי להגשים את עיצוב הלקוח.

יציקת קצף אבודה

יצרן חוזה של יציקות למות. היכולות כוללות חלקי יציקת אלומיניום בתא קר מ 0.15 ק”ג. עד 6 ק”ג, הגדרת שינוי מהיר ועיבוד שבבי. שירותי ערך מוסף כוללים ליטוש, רטט, ליטוש, פיצוץ זריקה, צביעה, ציפוי, ציפוי, הרכבה, וכלים. החומרים שעובדים איתם כוללים סגסוגות כגון 360, 380, 383 ו- 413.

יציקת קצף אבודה

סיוע בעיצוב הליהוק למות אבץ / שירותי הנדסה במקביל. יצרן מותאם אישית של יציקות אבץ מדויקות. ניתן לייצר יציקות מיניאטורות, יציקות למות בלחץ גבוה, יציקות עובש מרובות-שקופיות, יציקות עובש קונבנציונאליות, תבניות יחידות ויציקות עצמאיות ויציקות אטומות חלל. יציקות יכולות להיות מיוצרות באורכים ורוחבים עד 24 אינץ ‘בסובלנות של +/- 0.0005 אינץ’.  

יציקת קצף אבודה

יצרן מוסמך ISO 9001: 2015 של מגנזיום יצוק. היכולות כוללות יציקת מגנזיום בלחץ גבוה עד 200 טון תא חם & 3000 טון תא קר, עיצוב כלים, ליטוש, יציקה, עיבוד שבבי, צביעה באבקה ונוזל, QA מלא עם יכולות CMM , הרכבה, אריזה ומשלוח.

יציקת קצף אבודה

מוסמך ITAF16949. כולל שירות ליהוק נוסף – יציקת השקעות,יציקת חול,ליהוק כוח משיכה, ליהוק קצף אבוד,יציקה צנטריפוגלית,יציקת ואקום,יציקת עובש קבועההיכולות כוללות EDI, סיוע הנדסי, דוגמנות מוצקה ועיבוד משני.

יציקת קצף אבודה

תעשיות יציקה חלקי תיאור מקרים של: מכוניות, אופניים, כלי טיס, כלי נגינה, כלי שיט, מכשירים אופטיים, חיישנים, דגמים, מכשירים אלקטרוניים, מארזים, שעונים, מכונות, מנועים, רהיטים, תכשיטים, ג’יג’ים, טלקום, תאורה, מכשירים רפואיים, מכשירי צילום, רובוטים, פסלים, ציוד סאונד, ציוד ספורט, כלי עבודה, צעצועים ועוד. 


מה נוכל לעזור לך לעשות בהמשך?

עבור לדף הבית של למות ליהוק סין

חלקי יציקהגלה מה עשינו.

→ טיפים קשורים לגבי שירותי הליהוק למות


By יצרנית יציקת המינגים מינגה קטגוריות: מאמרים מועילים |חוֹמֶר תגיות: , , , , , ,יציקת ארד,ליהוק וידאו,ההיסטוריה של חברה,יציקות אלומיניום תגובות כבויות