האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

יצרני עיבוד מורכבים לסיבוב וכרסום CNC מסבירים את בחירת המחרטות

יצרני עיבוד מורכבים לסיבוב וכרסום CNC מסבירים את בחירת המחרטות

1. הכנה

יצרנית עיבוד המורכב של CNC מפנה וכרסום הציגה את דרישות התהליך של חלקים אופייניים ואת אצווה של עבודות עבודה מעובדות. הפונקציה שמחרת ה- CNC צריכה להיות היא להכין את ההכנות ואת התנאים המוקדמים לבחירה סבירה של מחרטות CNC. לעמוד בדרישות התהליך של חלקים אופיינייםhttps://www.cncmachiningptj.com/CNCTURNING

דרישות התהליך של חלקים אופייניים הן בעיקר הגודל המבני, טווח העיבוד ודרישות הדיוק של החלקים. על פי דרישות הדיוק, כלומר דיוק הממד, דיוק המיקום וחספוס פני השטח של החומר, נבחר דיוק הבקרה של מחרטה CNC.

בחר על סמך אמינות. אמינות היא ערובה לשיפור איכות המוצר ויעילות הייצור. מהימנותו של כלי מכונת CNC פירושה שכלי המכונה פועל ביציבות לאורך זמן ללא כישלון כאשר הוא מבצע את תפקידיו בתנאים מוגדרים. כלומר, הזמן הממוצע בין כשלים הוא ארוך, גם אם יש כשל, ניתן לשחזר אותו תוך זמן קצר ולהכניס אותו שוב לשימוש. בחרו מכונות בעלות מבנה סביר, מכונות מיוצרות היטב וייצור המוני. ככלל, ככל שמשתמשים רבים יותר כך אמינותה של מערכת ה- CNC גבוהה יותר.

2. רכישת אביזרים וכלים לכלי עבודהhttps://cncmachine.wiki/

על פי הניתוח של יצרני עיבוד מרוכבים המורכבים מכרסום CNC, אביזרי כלי המכונה, חלקי החילוף וכושר האספקה ​​שלהם וכלי החיתוך חשובים מאוד למרכזי העיבוד וההפעלה של CNC שהוכנסו לייצור. בבחירת כלי מכונה, שקול היטב את תאימות הכלים והאביזרים.

3. התמקדו בזהות מערכת הבקרהhttps://cncmachining.jp/
יצרנים בוחרים בדרך כלל מוצרים מאותו יצרן, ולפחות צריכים לרכוש מערכות בקרה מאותו יצרן, מה שמביא נוחות רבה לעבודות התחזוקה. יחידות הוראה מחייבות את התלמידים בקיאים ובקיאים, ולכן זו בחירה נבונה לבחור מערכות שונות ולהצטייד בתוכנות הדמיה שונות.

4. בחר בהתאם ליחס מחיר ביצועים
הוצג על ידי יצרני עיבוד שבבי מורכב של כרסום CNC, בכדי להבטיח כי הפונקציות והדיוק אינם סרק, לא מבוזבזים, ואין לבחור בפונקציות שאינן קשורות לצרכים שלך.https://cncmanufacturings.com/