האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

יתרונות וחסרונות של עיבוד CNC מסילות מדריך שונות

יתרונות וחסרונות של עיבוד CNC מסילות מדריך שונות

יתרונות וחסרונות של עיבוד CNC מסילות מדריך שונות

קיימות שלוש מסילות הכוונה עיקריות למרכזי עיבוד cnc. על פי אופי הסותר של משטח המגע, ניתן לחלק אותם למסילות הכוונה הידרוסטטיות, מסילות הכוונה הזזה ומסילות הכוונה המתגלגלות. ההבדל בין שלושת מסילות ההנחיה הללו הוא גדול יחסית. אתה חייב להיות קשור לעיבוד cnc. תבין, העורך הבא יציג בקצרה את היתרונות והחסרונות שלהם.
קיימות שלוש מסילות הכוונה עיקריות למרכזי עיבוד cnc. על פי אופי הסותר של משטח המגע, ניתן לחלק אותם למסילות הכוונה הידרוסטטיות, מסילות הכוונה הזזה ומסילות הכוונה המתגלגלות. ההבדל בין שלושת מסילות ההנחיה הללו הוא גדול יחסית. אתה חייב להיות קשור לעיבוד cnc. תבין, העורך הבא יציג בקצרה את היתרונות והחסרונות שלהם.https://ycncmachining.blogspot.com/

היתרונות של השלושה הם כדלקמן:

חלקי אלומיניום בעיבוד CNC

1. יש חלל שמן בין משטחי העבודה של שני מסילות ההנחיה של מעקה ההנעה ההידרוסטטי. לאחר שמסוך שמן הסיכה בלחץ מסוים, יכול להיווצר סרט שמן בלחץ סטטי, כך שמשטח פעולת מסילת ההנחיה נמצא בסכסוך נוזלי טהור, ללא שחיקה ושמירת דיוק טוב; יחד עם זאת, מקדם הסכסוך הוא גם נמוך ביותר, מה שמפחית מאוד את כוח הנהיגה; מהירות נמוכה ללא זחילה, יכולת העומס גבוהה וקשיחות טובה; בנוסף , לשמן יש אפקט ספיגת רעידות ועמידות טובה בפני רעידות. ניתן לחלק את מסילות מדריך הלחץ הסטטיות לפסי מדריך לחץ הידרוסטטיים ולמסילות מדריך לחץ סטטי.

2. למדריך ההזזה יתרונות של מבנה פשוט, ייצור נוח, קשיחות טובה ועמידות ברטט ברמה גבוהה. פלסטיק מעקה ההנחיה משמש בדרך כלל בשני סוגים: חגורה רכה של מעקה כונן PTFE וציפוי מעקה מוליכה עמיד בפני אפוקסי. מסילות מדריך הזזה מפלסטיק מאופיינות במאפייני סכסוך טובים, עמידות בפני בלאי טובה, תנועה חלקה, שיכוך רעידות טוב ויכולת ייצור טובה.

3. מסילות מתגלגלות הן הצבת גופים מתגלגלים כגון כדורים, גלילים ומחטים בין משטחי המסילה, כך שהקונפליקט הזזה בין משטחי המסילה יהפוך לעימות מתגלגל. בהשוואה למעקה המדריך הזזה, למוליך הגלגול יש יתרונות של גמישות גבוהה, וההבדל בין הקונפליקט הדינמי למקדם הקונפליקט הסטטי הוא קטן מאוד, כך שהתנועה יציבה, ותופעת הזחילה לא קלה להופיע בעת תנועה במהירות נמוכה; (דיוק מיקום גבוה, דיוק מיקום חוזר יכול להיות עד 02um; עמידות קטנה בקונפליקט, תנועה קלה, בלאי נמוך, שמירה על דיוק טוב וחיים ארוכים. עם זאת, מדריך הגלגול הוא בעל עמידות רעידות ירודה ודורש הגנה גבוהה יותר.https://cncturning.biz/

מהם החסרונות של השלושה?

1. החיסרון של מעקה מוליך הלחץ הסטטי הוא שהמבנה מבולגן, נדרשת מערכת אספקת השמן וניקיון השמן נדרש. מסילות הדרכה הידרוסטטיות משמשות יותר ויותר בכלי מכונה. ניתן לחלק את מסילות ההדרכה ההידרוסטטיות של לחיצות אגרוף של צריח CNC לשתי קטגוריות: סוג פתוח וסוג סגור.

2. החיסרון של מסילות מדריך הזזה הוא שמקדם הקונפליקט הסטטי גדול, ומקדם הקונפליקט הדינמי משתנה עם שינוי המהירות, אובדן הקונפליקט גדול והתופעה הזוחלת קלה להופעה במהירות נמוכה / (1-60 מ”מ) / min /), ואז דיוק המיקום של החלקים הנעים פוחת. לכן, למעט כלי מכונת CNC חסכוניים, כבר לא משתמשים בו בכלי מכונת CNC אחרים. נכון לעכשיו, מרבית כלי המכונה CNC משתמשים במסילות מדריך פלסטיות, כלומר שכבת סרט רך מפלסטיק המורכב מפלסטיק ומחומרים כימיים אחרים מודבקת על המשטח הסותר של מסילת ההנחיה הנעית.

3. החיסרון של מדריך הגלגול הוא שהוא נמוך בשיכוך, קל לגרום לבעלי עקיפה או תנודה, קשיחות נמוכה, קשה לייצור ורגיש יותר לשגיאות עפר ומעקה. מסילת ההנעה המתגלגלת מתאימה במיוחד לאירועים בהם חלקי התפעול של כלי המכונה דורשים תנועה אחידה, תנועה גמישה ודיוק מיקום גבוה.