האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

כיצד לממש את ההרפיה והקירור במים במקום בשמן

כיצד לממש את ההרפיה והקירור במים במקום בשמן

 שמן מרווה הוא אמצעי הקירור הנפוץ ביותר בתהליך המרווה לטיפול בחום במשך זמן רב. למרות שלשמן המרווה יש מאפייני קירור ייחודיים רבים, יש לו גם בעיות כגון צריכת אנרגיה, זיהום סביבתי ומפגעי שריפה.

קודם כל, שמן המרווה הנצרך בתהליך הקילוי הוא משאב נפט יקר. על פי חקירות, בשנת 2010, תעשיית טיפול החום של ארצי צרכה יותר מ -1.2 × 105 טון שמן מינרלי, שווה ערך ל -2.1 × 105 טון פחם סטנדרטי, והחשמל המומר הוא כמעט 5.2 מיליארד קוט”ש. אפשר לראות שצריכת האנרגיה הזו די מדהימה.

יחד עם זאת, רוב השמן המינרלי הנצרך הופך לאדים של שמן ומוזרם לאטמוספירה. התעשייה כולה פולטת אדי נפט עד 8 × 107 מ”ק לשנה, המכילים כמות גדולה של פחמן חד חמצני ופחמן דו חמצני, שהופך למקור הזיהום החשוב ביותר בתהליך הטיפול בחום.

יתר על כן, הרוב המכריע של תאונות האש בענף טיפול בחום נגרמות על ידי שמן מינרלי.

כיצד לממש את ההרפיה והקירור במים במקום בשמן

בנוסף, בשל כושר הקירור המוגבל של שמן מינרלי, הוא לרוב אינו מסוגל לעמוד בדרישות המרווה וההתקשות של כמה חלקים דלי פחמן, דבר המגביל את היקף היישום.

האם ניתן להחליף שמן במים כאמצעי המרווה, ולהשיג את מטרות החיסכון באנרגיה, הגנת הסביבה ובטיחות המרווה והקירור?

בהשוואה לשמן מרווה, למאפייני הקירור של מים יש שני הבדלים גדולים:

ראשית, מחזור הרתיחה של הסרט ארוך מדי, מה שמקשה על עקומת הרתיחה להימלט מקצה האף של רוב עקומות הפלדה “C”;

 השנייה היא שקצב הקירור התחתון מהיר מדי, מה שגורם ללחץ גדול יותר על חומר העבודה במהלך תהליך הקירור, ומגדיל את הסיכון לעיוות וסדקים.

לכן המפתח לשימוש במים כאמצעי מרווה להחלפת שמן המרווה הוא לנסות להתגבר על שני מאפייני הקירור של מים. למען האמת, לא ניתן לשנות את מאפייני הקירור של המים עצמם, אך ניתן להשיג את אפקט הקירור הנדרש על ידי שליטה בתזמון ובשיטת המגע בין חומר העבודה למים.

הפרקטיקה הראתה ששימוש חלקי בשיטת קירור מתחלפת של מים/אוויר היא דרך אפשרית ליישום מעשי. עם זאת, הניסיון הוכיח גם כי קיים סיכון גדול יותר של דפורמציה וסדקים בהשבתה וקירור במים במקום בשמן, ולא ניתן לקבוע ולבטל סיכונים אלה רק על ידי ניסויים בתהליך עיוור, מכיוון שעלותם של ניסויי תהליכים עיוורים גבוהה מדי. .

לכן, הסימולציה המספרית של תהליך הטיפול בחום היא עבודה מקדימה הכרחית לפופולריות של טכנולוגיית המרווה במים במקום בשמן.

  כדי להשיג באמת את אפקט המרווה האידיאלי, נדרשים תנאי המפתח הבאים:

   1. מערכת הקירור שמשתמשת במים במקום בשמן לכיבוי צריכה להיות בעלת פונקציות קירור כגון קירור אוויר, קירור ערפל, ריסוס מים, טבילת מים ושילוב/חילוף. זה דורש מהמערכת להיות מצוידת במאפיינים שונים של יחידות הזרקה וערוצי מדיה בהתאמה, ולהצטייד בשסתומים חשמליים או פנאומטיים עם תגובה מהירה להשגת הזרקה מהירה או התרוקנות של מיכל המרווה.

   2. להשיג מאגר מידע של יכולת קירור מים בתנאים שונים באמצעות ניסויים, ולהקים מאגר תהליכים באמצעות סימולציה ואימות תהליכים. כיום קיימות בעולם תוכנות הדמיה לטיפול בחום יחסית בוגרות, שיכולות להסיק את תהליך הקירור האפשרי באמצעות חישוב וירטואלי של שדה הטמפרטורה, שדה המבנה ושדה המתח ומתאם הצימוד של חומר העבודה במהלך תהליך המרווה והקירור. , ובכך לפשט את תהליך ניסוי התהליך. הימנע מהפסדים ומיזבוז מיותרים.

3. הקמת מערכת קירור מרווה אינטליגנטית, שיכולה לעבור באופן גמיש ולשלוט במדויק על ציוד התהליך. מה שמכונה שליטה מדויקת מתייחס לתוכנית הבקרה והתקני הבקרה הקשורים לשליטה על תבנית הזרימה, הזרימה, הלחץ והלחץ של אמצעי המרווה כגון אוויר ומים במהלך תהליך המרווה. הפרמטרים העיקריים כגון טמפרטורה וזמן נקבעים ומבוצעים, והתגובה המהירה מדויקת לשניות, כך שיכולת הקירור של המערכת מכסה את כל הטווח מקירור אוויר ועד קירור מי מלח משוער, כדי לעמוד במרווה ו דרישות קירור של מגוון עבודות עבודה.


אנא שמור את המקור והכתובת של מאמר זה לצורך הדפסה מחודשת: כיצד לממש את ההרפיה והקירור במים במקום בשמן


מינגה חברת הליהוק למות מוקדשים לייצור ולספק חלקי יציקה איכותיים וביצועים גבוהים (חלקי חלקי יציקת מתכת כוללים בעיקר יציקה למות דקים,ליהוק קאמר חם,יציקה למות קאמרית קרהשירות עגול (שירות ליהוק למות,עיבוד שבבי Cnc,ייצור עובש, טיפול פני שטח) .כל יציקת אלומיניום מותאמת אישית, מגנזיום או זאמאק / אבץ למות יציקה ודרישות יציקה אחרות מוזמנים לפנות אלינו.

כיצד לממש את ההרפיה והקירור במים במקום בשמן

תחת השליטה של ​​ISO9001 ו- TS 16949, כל התהליכים מתבצעים באמצעות מאות מכונות יציקה מתקדמות, מכונות בעלות 5 צירים ומתקנים אחרים, החל מפוצצים ועד מכונות כביסה אולטרה סוניק. לא רק יש לה ציוד מתקדם אלא גם בעל מקצוע מקצועי. צוות מהנדסים, מפעילים ופקחים מנוסים כדי להגשים את עיצוב הלקוח.

כיצד לממש את ההרפיה והקירור במים במקום בשמן

יצרן חוזה של יציקות למות. היכולות כוללות חלקי יציקת אלומיניום בתא קר מ 0.15 ק”ג. עד 6 ק”ג, הגדרת שינוי מהיר ועיבוד שבבי. שירותי ערך מוסף כוללים ליטוש, רטט, ליטוש, פיצוץ זריקה, צביעה, ציפוי, ציפוי, הרכבה, וכלים. החומרים שעובדים איתם כוללים סגסוגות כגון 360, 380, 383 ו- 413.

כיצד לממש את ההרפיה והקירור במים במקום בשמן

סיוע בעיצוב הליהוק למות אבץ / שירותי הנדסה במקביל. יצרן מותאם אישית של יציקות אבץ מדויקות. ניתן לייצר יציקות מיניאטורות, יציקות למות בלחץ גבוה, יציקות עובש מרובות-שקופיות, יציקות עובש קונבנציונאליות, תבניות יחידות ויציקות עצמאיות ויציקות אטומות חלל. יציקות יכולות להיות מיוצרות באורכים ורוחבים עד 24 אינץ ‘בסובלנות של +/- 0.0005 אינץ’.  

כיצד לממש את ההרפיה והקירור במים במקום בשמן

יצרן מוסמך ISO 9001: 2015 של מגנזיום יצוק. היכולות כוללות יציקת מגנזיום בלחץ גבוה עד 200 טון תא חם & 3000 טון תא קר, עיצוב כלים, ליטוש, יציקה, עיבוד שבבי, צביעה באבקה ונוזל, QA מלא עם יכולות CMM , הרכבה, אריזה ומשלוח.

כיצד לממש את ההרפיה והקירור במים במקום בשמן

מוסמך ITAF16949. כולל שירות ליהוק נוסף – יציקת השקעות,יציקת חול,ליהוק כוח משיכה, ליהוק קצף אבוד,יציקה צנטריפוגלית,יציקת ואקום,יציקת עובש קבועההיכולות כוללות EDI, סיוע הנדסי, דוגמנות מוצקה ועיבוד משני.

כיצד לממש את ההרפיה והקירור במים במקום בשמן

תעשיות יציקה חלקי תיאור מקרים של: מכוניות, אופניים, כלי טיס, כלי נגינה, כלי שיט, מכשירים אופטיים, חיישנים, דגמים, מכשירים אלקטרוניים, מארזים, שעונים, מכונות, מנועים, רהיטים, תכשיטים, ג’יג’ים, טלקום, תאורה, מכשירים רפואיים, מכשירי צילום, רובוטים, פסלים, ציוד סאונד, ציוד ספורט, כלי עבודה, צעצועים ועוד. 


מה נוכל לעזור לך לעשות בהמשך?

עבור לדף הבית של למות ליהוק סין

חלקי יציקהגלה מה עשינו.

→ טיפים קשורים לגבי שירותי הליהוק למות


By יצרנית יציקת המינגים מינגה קטגוריות: מאמרים מועילים |חוֹמֶר תגיות: , , , , , ,יציקת ארד,ליהוק וידאו,ההיסטוריה של חברה,יציקות אלומיניום תגובות כבויות