האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

כמה פרטים שיש לשים לב אליהם בעיבוד CNC של חלקי פיר

כמה פרטים שיש לשים לב אליהם בעיבוד CNC של חלקי פיר

חלקי פיר הם סוג נפוץ של חלקים. מבנהו הוא גוף מסתובב ואורכו בדרך כלל גדול מקוטרו. נעשה בו שימוש נרחב בציוד מכני שונים לתמיכה ברכיבי העברה, העברת מומנט ועומסי דוב. עיבוד שבבי CNC של חלקי פיר חייב לפעול לפי כללים מסוימים. מאמר זה יגיע לשלבי העיבוד הספציפיים ולכמה בעיות שדורשות התייחסות.

1. מסלול העיבוד הבסיסי של חלקי פיר

משטחי העיבוד העיקריים של cnc של חלקי פיר הם משטחים עגולים חיצוניים ומשטחים נפוצים בעלי צורה מיוחדת, ולכן יש לבחור בשיטת העיבוד המתאימה ביותר על פי רמות דיוק שונות ודרישות חספוס פני השטח. ניתן לסכם את מסלולי העיבוד הבסיסיים לארבעה.

1. המסלול מעיבוד שבבי cnc ועד עיבוד חצי גימור ועד עיבוד גימור הוא גם מסלול התהליך החשוב ביותר שנבחר לעיבוד מעגלי חיצוני של חלקי פיר עם חומרים נפוצים.

2. מפנייה מחוספסת לסיבוב חצי גימור, אחר כך לטחינה גסה, ולבסוף מסלול עיבוד השחזה העדין. עבור חומרי מתכת ברזליות ודרישות דיוק, דרישות חספוס פני השטח קטנות והחלקים שיש להקשיח, מסלול עיבוד זה זו הבחירה הטובה ביותר, מכיוון שהשחזה היא תהליך המעקב האידיאלי ביותר.

3. מפנייה גסה לסיבוב חצי גימור, לסיבוב עדין ופנייה ליהלום, מסלול עיבוד זה משמש במיוחד לעיבוד חומרי מתכת לא ברזלית, מכיוון שמתכות שאינן ברזליות הן בעלות קשיות נמוכה וקלות לחסימת הפערים בין חלקיקי החול. השחזה היא בדרך כלל לא קל להשיג את חספוס פני השטח הנדרש ויש לאמץ את התהליך של סיבוב עדין וסיבוב יהלומים; מסלול העיבוד האחרון הוא מפנייה מחוספסת לסיבוב חצי גימור, עד טחינה גסה וטחינה דקה.

4. לעיבוד גימור, מסלול זה הוקשח לחומרי מתכת ברזלית, ודורש דיוק גבוה יותר, וחלקים בעלי דרישות חספוס פני שטח נמוכות יותר הם דרך עיבוד המשמשת לעיתים קרובות.

כמה פרטים שיש לשים לב אליהם בעיבוד CNC של חלקי פיר

2. עיבוד מקדים של חלקי פיר

לפני שמסובבים את המעגל החיצוני של חלקי הפיר, יש לבצע כמה תהליכי הכנה וזהו תהליך העיבוד המוקדם של חלקי הפיר. תהליך ההכנה החשוב ביותר הוא יישור. מכיוון שהריק לחומר העבודה לעיתים מכופף ומעוות במהלך תהליך הייצור, ההובלה והאחסון. על מנת להבטיח הידוק מהימן וחלוקה אחידה של קצבת העיבוד, במצב קר, נעשה שימוש בלחיצות שונות או מכונות יישור ליישור.

3. נתיב מיקום לעיבוד חלקי פיר

1. קח את החור המרכזי של היצירה כנתון המיקום לעיבוד שבבי. בעיבוד חלקי פיר, הקואקסיאליות של המשטח החיצוני, החור המחודד והמשטח המושחל, והניצב של פני הקצה לציר הסיבוב הם ביטויים חשובים לדיוק המיקום. משטחים אלה מבוססים בדרך כלל על קו האמצע של הפיר כנתון העיצוב, והחור המרכזי משמש למיקום, התואם את עקרון צירוף המקרים. החור המרכזי הוא לא רק נתון המיקום במהלך הסיבוב, אלא גם נקודת המיקום ונתון הבדיקה עבור הליכי עיבוד אחרים, התואמים את עקרון איחוד הנתונים. כאשר משתמשים בשני חורים מרכזיים למיקום, ניתן לעבד עיגולים חיצוניים מרובים ופני קצה בהידוק אחד עד למקסימום.

2. המעגל החיצוני והחור המרכזי משמשים כנתון המיקום לעיבוד. שיטה זו מתגברת למעשה על החסרונות של קשיחות מיקום לקויה של החור המרכזי, במיוחד בעת עיבוד של חתיכות עבודה כבדות יותר, מיקום החור המרכזי יגרום להידוק לא יציב, וכמות החיתוך לא יכולה להיות גדולה מדי. אין צורך לדאוג לבעיה זו אם המעגל החיצוני והחור המרכזי משמשים כנקודת המיקום. בעת חישול, שיטת השימוש במשטח החיצוני של הפיר ובחור מרכזי כנקודת התייחסות למיצוב יכולה לעמוד במומנט חיתוך גדול במהלך העיבוד, שהיא שיטת המיקום הנפוצה ביותר עבור חלקי פיר.

3. קח את שני המשטחים העגולים החיצוניים כנתון המיקום לעיבוד. בעת עיבוד החור הפנימי של פיר חלול, לא ניתן להשתמש בחור המרכזי כנקודת התייחסות למיקום, לכן יש להשתמש בשני המשטחים העגולים החיצוניים של הפיר כנקודת ההפניה למיקום. בעת עיבוד הציר הראשי של כלי מכונה, שני כתבי העת התומכים משמשים לעיתים קרובות כנקודת התייחסות למיצוב, מה שיכול להבטיח ביעילות את דרישות הקואקסיאליות של החור המחודד ביחס לכתב העת התומך ולמנוע שגיאות הנגרמות כתוצאה מכיוונון מוטעה.

4. קח את תקע ההתחדדות עם החור המרכזי כהפניה למיקום לעיבוד. שיטה זו משמשת לרוב בעיבוד פני שטח חיצוני של פירים חלולים.