האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

מבוא לשיטה של ​​יציקת סגסוגת אלומיניום כדי לפתור נקבוביות יציקה

מבוא לשיטה של ​​יציקת סגסוגת אלומיניום כדי לפתור נקבוביות יציקה

שיטה לפתרון נקבוביות יציקה

ראשית יש לנתח את הסיבות להיווצרות סטומטה, ואז לנקוט באמצעים המתאימים.https://diecastingalloys.com/

(1) בחר חומרי סגסוגת יבשים ונקיים.

(2) אין לחמם יתר על המידה או להתיז את ההיתוך שבבקרה.

(3) בחר באופן סביר את פרמטרי תהליך הליהוק למות, במיוחד את מהירות ההזרקה. נקודת המוצא לוויסות עיבוד מהיר במהירות גבוהה.

(4) מילוי רציף מסייע להזרמת גז החלל. שופכים אני: 1, ולרץ אורך מספיק. זה צריך להיות 50 איל, דבר התורם לזרימה חלקה של נוזל סגסוגת וגז.

ניתן לשנות את העובי והכיוון של I: 1, וחריצי הצפה וחריצי פליטה נקבעים בחורים. סכום שטח החתך של מוצר הצפה אינו פחות מ- 60% מסכום שטח החתך של חלק השער, אחרת אפקט פריקת הסיגים יהיה ירוד.

(5) בחר צבע ביצועים טוב ובקרת נפח ריסוס.https://www.diecastingcompany.com/

בחר את מכונת הליהוק הנכונה

 

מכונת יציקה למות היא ציוד המפתח לייצור יציקות למות, וביצועיה קובעים באופן אובייקטיבי את איכות החלקים למות הליהוק. הבחירה הנכונה של מכונת יציקה למות חיונית להבטחת איכות המוצר, שיפור יעילות הייצור והפחתת עלויות הייצור. הביצועים של מכונת הליהוק למות תלויים בשני היבטים.

כוח הידוק מספיק: כדי למנוע מלחץ הזרימה של המתכת המותכת להגיע לפסגות גבוהות, ומניעת חומרים מהבהבים ועפים.

יכולת הזרקה מספקת: כדי להבטיח שתהליך יציקת המעמד לא יגרום להתחממות יתר או לכמות גדולה של הצפה של התבנית, ובמקביל להבטיח כי למכונה יש מספיק יכולת להעביר מספיק מתכת מותכת ולמלא את החלל כנדרש כדי להאיץ המהירות בזמן קצר.

תכנון ריצוף עובש למותhttps://sandcasting.top/

מכיוון שסגסוגת האבץ חייבת למלא את החלל תוך זמן קצר, העיצוב והייצור של תבנית יציקת המות ומערכת הרצים שלה גבוהים בהרבה מזה של תבנית הפלסטיק.

מערכת הראנר מנחה את פתרון המתכת למילוי החלל בצורה כלשהי. זה ממלא תפקיד חשוב בכיוון הזרימה של נוזל המתכת, העברת לחץ, זמן מילוי, תנאי פליטה וחלוקת טמפרטורת עובש.

זהו גם גורם חשוב הקובע את איכות יציקות המות.https://www.cncmachiningptj.com/die-casting

יש לסכם את עקרון העיצוב של מערכת הרץ עובש למות הליהוק, מהמצוואר לשער כדי למנוע פינות חדות, ומשטח הרץ צריך להיות חלק כדי להפחית את ההתנגדות ולשמור על קצב הזרימה של סגסוגת האבץ הנוזלית.