האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

מבוא לתהליך של טכנולוגיית עיבוד מותאמת אישית שאינה סטנדרטית CNC

מבוא לתהליך של טכנולוגיית עיבוד מותאמת אישית שאינה סטנדרטית CNC

לפני שתתחיל את המכונה, יש צורך לבצע התבוננות מפורטת ומפורטת בעיבוד CNC שאינו סטנדרטי בהתאמה אישית, כולל לוח התפעול, משטח מעקה ההנחיה, טפרים, אחיזת כלי עבודה, חותכי וכו ‘, והחזית יכולה להיות מופעל אם זה נכון.

1. לאחר הפעלת העיבוד המותאם אישית הלא סטנדרטי CNC, בדוק האם המתגים, הכפתורים והמפתחות תקינים, רגישים והאם מכונת העבודה אינה תקינה.

2. לאחר הפקת הרצף, עליכם לבדוק היטב את קוד עיבוד מחרטה CNC, כתובת, ערך, סימן ונקודה עשרונית.

3. למדוד ולחשב נכון את מערכת הקואורדינטות לעבודה. והפסיק לבחון את ההשלכות באופן אינטראקטיבי, הפק את מערכת הקואורדינטות של החומר ותיאם את הקואורדינטות. תיאום ערך, סימן, נקודה עשרונית, הפסק לבדוק היטב

4. לפני התקנת החומר, הפעל את הרצף פעם אחת ביובש כדי לראות אם ניתן לעצור את הרצף בצורה חלקה, האם הכלי והתקן המתקן סבירים והאם יש “נסיעה יתר”.

5. בעת החיתוך יש להכות את מתג ההחלפה המהיר להילוך הנמוך ביותר.

6. בעת חיתוך והזנה, כאשר הכלי פועל עד 30-50 מ”מ של החומר, יש לוודא האם הערכים הנותרים של ציר Z וקואורדינטות ציר ה- X יכולים להיות שונים מרצף העיבוד תחת התעקשות על ההזנה.

מבוא לתהליך של טכנולוגיית עיבוד מותאמת אישית שאינה סטנדרטית CNC

7. בחיתוך ובעיבוד, לאחר השחזת הכלי והחלפת הכלי, יש למדוד מחדש את מיקום הכלי ולתקן את ערך פיצוי הכלי ומספר פיצוי הכלי.

8. לאחר תיקון ההזמנה, בדוק היטב את החלקים המתוקנים.

9. יש להפעיל את כלי המכונה לאחר אישור הידוק היצירה של העבודה. חל איסור מוחלט למדוד או לגעת בחומר העבודה תוך כדי סיבוב העבודה.

10. יש צורך לעצור ולהתמודד עם מצבים חריגים כמו קפיצה של חומר, טלטול, רעש לא תקין, גופים רופפים וכו ‘במהלך ההפעלה.

11. לאחר הפסקת החירום, יש להפסיק את פעולת הכלי “לחזור לאפס” בכדי להפעיל את הרצף שוב.

המאמר הנ”ל הוא מבוא לתהליך העיבוד המותאם אישית של CNC שאינו סטנדרטי היום. אם יש לך שאלות או צרכים, אנא אל תהסס לפנות אלינו.