האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

מדוע נעשה שימוש נרחב ביציקת אוריתן?

מדוע נעשה שימוש נרחב ביציקת אוריתן?

בגלל הגמישות של הסיליקון, הטיוטה ההפוכה, ההכנסות וטיפול קל יותר מאשר בהזרקה. תבניות סיליקון מסוגלות לשחזר פרטים מדהימים, כולל מרקמים מותאמים אישית. יציקת אוראתאן מספקת תפנית מהירה.

יציקת אוראתאן משמשת לרוב בתהליך האב טיפוס, ובדרך כלל ניתן לצפות להחזיק טולרנסים של +/- 0.010 עם +/- 0.0015 ב / פנימה (חלקים גדולים מ -20 “עשויים לגרום לסובלנות אפילו מעבר לאמור). כאשר יש צורך בחלקים מרובים, ניתן להשתמש ביציקת urethane כדי למלא את הפער בין אב טיפוס לייצור. אבות טיפוס של אוריטן יכולים להיות כמעט בכל גודל וצורה ויכולים להתאים לצבע על ידי מספר פנטון או שבב צבע.

היתרון של יציקת אוראתאן:

1. עמידות

חומרי יציקה מפוליאוריטן זמינים בפלסטיק קצה נוקשה או גמיש. חלקי יציקת אוראתן הם בדרך כלל קשוחים או קשוחים יותר מחתיכות בהזרקה, והם חזקים משמעותית מעמיתיהם המודפסים בתלת מימד.https://china-turning.com/

2. מדרגיות

תהליך יציקת אוראתאן הוא אופטימלי לייצור בנפח נמוך בכמויות של מאות עד כמה מאות. בממוצע, תבנית סיליקון יכולה ליצוק במדויק כ- 20-50 חלקים. הכמות המקסימאלית משתנה בהתאם לעיצוב החלק ולמיצוק החומר.

מדוע נעשה שימוש נרחב ביציקת אוריתן

3. בחירת חומרים

אנו מציעים מגוון רחב של חומרי יציקת urethane קשיחים וגמישים, החל מאוד רך וגמיש ועד נוקשה ביותר ועמיד בפני פגיעות. חלקים יצוקים בצבע שמשולב למפרט שלך.

4. התאמת צבעים

תהליך יציקת האוראתאן מסוגל לשחזר פרטים קטנים. מעט גימור אינו נדרש, מכיוון שהטקסטורות ורמות הגימור הרצויות מוחלים על תבנית האב.

5. מהפך מהיר

חלקי יציקת אוריטן נשלחים תוך 15 ימי עסקים, תלוי במפרט ההזמנה ובנפח. לעומת זאת, חלקים מעוצבים בהזרקה יכולים לקחת חודשים לבנות.

PTJ הינה חברה אשר נמצאה בשנת 2007 עם ניסיון של למעלה מ -10 שנים המתמחה באב-טיפוס מהיר, עיצוב וייצור עובש, יציקות למות, גיליון ושירותי הזרקת פלסטיק. אנו יכולים לסייע לך בכל דבר, החל בקונספט וכלה במוצר מוגמר, על פי הצורך והיעדים שלך. אם אתה זקוק לשירותי יציקת אוריתאן, תוכל ליצור איתנו קשר בדוא”ל