האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

מהם היתרונות של עיבוד CNC ועיבוד כרסום?

מהם היתרונות של עיבוד CNC ועיבוד כרסום?

בהשוואה לתהליכי עיבוד שבבי CNC טיטניום קונבנציונליים, היתרונות הבולטים של עיבוד שבבי משולב-כרסום באים לידי ביטוי בעיקר בהיבטים הבאים:

(1) יצרני עיבוד תרכובות מפנה וכרסום CNC הציגו כדי לקצר את שרשרת תהליכי ייצור המוצר ולשפר את יעילות הייצור. ניתן להתקין מגוון כלים מיוחדים, סידור כלים חדש, צמצום זמן החלפת הכלים, שיפור יעילות העיבוד, עיבוד מרוכב-כרסום מפנה יכול להשלים את כל או את רוב הליכי העיבוד בהידוק אחד, ובכך לקצר מאוד את שרשרת תהליכי ייצור המוצר. באופן זה, מצד אחד, מצטמצם זמן הסיוע בייצור שנגרם כתוצאה משינוי כרטיס ההתקנה, ומחזור הייצור וזמן ההמתנה של מתקן הכלים מופחתים, מה שיכול לשפר משמעותית את יעילות הייצור.

(2) צמצם את מספר ההידוק ושפר את דיוק העיבוד של פליז cnc. הפחתה במספר טעינת הכרטיסים מונעת הצטברות של שגיאות עקב המרת אמות מידה. יצרני עיבוד מרוכבים של כרסום מפנה כרסום CNC מנתחים, במקביל, לרוב ציוד העיבוד המרוכב הנוכחי של כרסום המפנה יש פונקציה של זיהוי מקוון, שיכול לממש את האיתור במיקום ובקרת הדיוק של נתוני המפתח בתהליך הייצור, ובכך לשפר את דיוק העיבוד של המוצר; שילוב חוזק גבוה תכנון מיטת המכונה משפר את יכולת עיבוד הכבידה של חומרים קשים לחיתוך; המכונה מצוידת במכשיר הזנה אוטומטי, שיכול לממש הזנה אוטומטית ורציפה, ובעצם מממש את פעולת פס הייצור של כלי מכונה יחיד.

(3) צמצם את שטח הרצפה והפחית את עלויות הייצור.

יצרני עיבוד מרוכבים של עיבוד שבבי CNC מנתחים כי עיצוב המראה הקומפקטי והיפה משפר את השימוש בחלל, והופך את התחזוקה והתיקון לנוחים יותר, כך שהלקוחות יוכלו לקבל את שביעות הרצון הגדולה ביותר; מחיר היחידה היחידה של ציוד העיבוד המרוכב המסתובב הוא יחסית גבוה, אך בשל שרשרת תהליכי הייצור קיצור והפחתת הציוד הנדרש למוצר, כמו גם צמצום מספר הגופים, שטח הסדנה. ועלויות תחזוקת ציוד, יכולות להפחית ביעילות את עלות ההשקעה הכוללת של רכוש קבוע, תפעול ייצור וניהול.