האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

מהן הדרישות לחלוקה של תהליכי עיבוד CNC?

מהן הדרישות לחלוקה של תהליכי עיבוד CNC?

בעת חלוקת תהליכים בעיבוד שבבי CNC, יש לשלוט בגמישות על סמך מבנה וייצור החלקים, הפונקציות של מכונות עיבוד שבבי CNC, מספר החלקים בתוכן עיבוד CNC, מספר ההתקנות וארגון הייצור של יחידה. מומלץ גם לאמץ את עיקרון ריכוז התהליכים או את עקרון פיזור התהליך, שצריך לקבוע בהתאם למצב בפועל, אך עליו לשאוף להיות סביר. חלוקת התהליכים יכולה להתבצע בדרך כלל בשיטות הבאות:https://www.ptjmachining.com/

כאשר עיבוד שבבי CNC מחולק לתהליכים, יש לשלוט עליו באופן גמיש בהתאם למבנה וייצור הייצור של החלקים, לתפקידי מכונות העיבוד המכונה CNC, למספר החלקים של תוכן עיבוד CNC, למספר ההתקנות ולארגון הייצור של היחידה. מומלץ גם לאמץ את עיקרון ריכוז התהליכים או את עקרון פיזור התהליך, שצריך לקבוע בהתאם למצב בפועל, אך עליו לשאוף להיות סביר. חלוקת התהליכים יכולה להתבצע בדרך כלל בשיטות הבאות:

1. שיטת מיון מרוכזת בכלי.

שיטה זו היא לחלק את התהליך לפי הכלי בו משתמשים, ולהשתמש באותו כלי לעיבוד כל החלקים שניתן להשלים בחלק. על מנת לצמצם את זמן החלפת הכלי, לדחוס את זמן הסרק ולהפחית שגיאות מיקום מיותרות, ניתן לעבד את החלקים על פי שיטת ריכוז הכלים, כלומר בהידוק אחד השתמש בכלי אחד בכדי לעבד את כל החלקים האפשריים ככל האפשר, ואז החלף סכין נוספת לעיבוד חלקים אחרים. זה יכול להפחית את מספר השינויים בכלי, להפחית את זמן הסרק ולהפחית שגיאות מיקום מיותרות.

2, סדר עיבוד החלקים.

המבנה והצורה של כל חלק שונים, וגם הדרישות הטכניות של כל משטח שונות. לכן, שיטות המיקום שונות במהלך העיבוד, כך שניתן לחלק את התהליך לפי שיטות המיקום השונות.https://plasticmachiningservice.com/

לחלקים עם תוכן עיבוד רב ניתן לחלק את חלק העיבוד למספר חלקים על פי המאפיינים המבניים שלו, כמו צורה פנימית, צורה, משטח מעוקל או מישור וכו ‘. באופן כללי, המטוס ומשטח המיקום מעובדים תחילה, ואז מעבדים את החור; עוברים תחילה את הצורה הגיאומטרית הפשוטה, ואז מעבדים את הצורה הגיאומטרית המורכבת; החלקים בדיוק נמוך יותר מעובדים תחילה, ואז החלקים עם גבוה יותר עובדות דרישות דיוק.

3, מחוספס וגימור ממוינים לפי הסדר.

כאשר מחלקים את התהליך על פי גורמים כמו דיוק העיבוד, הנוקשות והעיוות של החלק, ניתן לחלק את התהליך על פי העיקרון של הפרדת גס וגימור, כלומר גספוס ואז גימור. נכון לעכשיו, כלי מכונה שונים או ניתן להשתמש בכלים שונים לעיבוד; עבור חלקים המועדים לעיוות עיבוד, עקב העיוות שעלול להתרחש לאחר עיבוד מחוספס, יש לתקן אותו. לכן, באופן כללי, כל התהליכים שיש לחספס ולסיים חייבים להיות מופרדים.