האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

מהן השיטות לפירוק מיסבי עיבוד CNC

מהן השיטות לפירוק מיסבי עיבוד CNC

עיבוד שבבי CNC הוא כלי מכונה אוטומטי הניתן לעיבוד יעיל ובעל פונקציות רבות. המסב הוא רכיב שעובד על ידי cnc, ותפקידו העיקרי הוא לתמוך בסיבוב המכונה, להפחית את מקדם החיכוך במהלך תנועתו ולהבטיח את דיוק ההיפוך שלו. בפרק זה אנו מתארים בעיקר את השיטות לפירוק המסב.

1. כלי הקשה

זמן המכה יתכנס לטבעת הפנימית של מיסב המכונה CNC. שיטה זו פשוטה יחסית, אך קל יותר לפגוע במיסב. בעת הפירוק, הנח אותו על משטח האובייקט התת קרקעי של המסב, ואז הקש עליו בפטיש כדי להסיר את המיסב.

2. משוך את השיטה

באמצעות כלי משיכה מיוחד, רק צריך לסובב את הידית, ניתן לשלוף את המסב המכונה במכונה. בינתיים, יש לציין כי כלי המשיכה חייב להיות תקוע על פני הקצה של הטבעת הפנימית של הנושא וזווית הכיפוף של כלי המשיכה הוא פחות מ 90 °.

3. שיטת דחיפה

ניתן להשלים שיטה זו באמצעות מכבש והיא בטוחה יחסית לעיבוד CNC של מיסבים, אך יש לציין כי יש למקם את מוקד העיתונות במרכז הפיר.

מהן השיטות לפירוק מיסבי עיבוד CNC

4. שיטת פירוק חם

יוצקים סיר שמן בעל מיסב של 100 מעלות על מיסב המכונה CNC. העיקרון של התרחבות והתכווצות תרמית הוא שהמסב יתרחב לאחר חימום. בשלב זה ניתן לשלוף אותו בעזרת כלי משיכה. השתמש בשיטה זו כדי להיות קטנה יותר והימנע מכוויה.

5. שיטת חימום אינדוקציה

שיטה זו טובה יותר. זרם אינדוקציה מתרחש בטבעת המסבים לעיבוד שבבי cnc ואז המסב יתחמם ויתנפח, כך שנוכל לפרק את הציר בצורה נוחה יותר.