האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

מה התוכן של זיוף בדיקת איכות?

מה התוכן של זיוף בדיקת איכות?

מה התוכן של זיוף בדיקת איכות?

קיומם של ליקויי חישול עלול להשפיע על איכות העיבוד או על איכות העיבוד של התהליכים הבאים, וחלקם משפיעים קשות על ביצועי הפרזול והשימוש בהם, ואף מקטינים מאוד את חיי השירות של החלקים המוגמרים ומסכנים את הבטיחות. לכן, על מנת להבטיח או לשפר את איכות הפרזול, בנוסף לחיזוק בקרת האיכות בתהליך ולנקיטת אמצעים מקבילים למניעת התרחשות פגמים בזיוף, יש לבצע גם בדיקות איכות הכרחיות למניעת תהליכים הבאים (כגון טיפול בחום, טיפול במשטח, עיבוד קר וכו ‘). ) ופרזול עם ליקויים שיש להם השפעה שלילית על הביצועים יזרום לתהליך הבא. לאחר בדיקת איכות, ניתן לנקוט באמצעים מתקנים על גבי הפרזול שנעשה על פי אופי הפגם ומידת ההשפעה לשימוש, כך שהוא עומד בתקנים הטכניים או בדרישות השימוש. לכן, במובן מסוים, בדיקת האיכות של הפרזול, מצד אחד, היא לבדוק את איכות הפרזול שבוצעו, ומצד שני, להצביע על כיוון השיפור לתהליך הזיוף, כדי לוודא שאיכות הפרזול עומדת בדרישות התקנות הטכניות של זיוף ועומדת בדרישות התכנון בנושא עיבוד ושימוש.

לְטִישָׁה
בדיקת האיכות של פרזול חם כוללת בדיקת איכות המראה והאיכות הפנימית. בדיקת איכות מראה נראית בעיקר לבדיקת הגודל הגיאומטרי, הצורה, מצב השטח ופריטים אחרים של הפרזול; בדיקת האיכות הפנימית מתייחסת בעיקר לבדיקת פריטים שונים כגון הרכב כימי, מבנה מקרו, מיקרו-מבנה ותכונות מכניות של הפרזול. באופן ספציפי, בדיקת איכות המראה של הפרזול היא לבדוק האם הצורה והממדים הגיאומטריים של הפרזול תואמים למפרט השרטוטים, האם לפתלים יש פגמים על פני השטח, איזה סוג פגמים הם, ומה המאפיינים המורפולוגיים שלהם. תכולת הבדיקה של מצב פני השטח היא בדרך כלל לבדוק האם במשטח הזיוף סדקים, קפלים, קמטים, בורות, קליפות תפוזים, שלפוחיות, צלקות, בורות קורוזיה, חבורות, חפצים זרים, מילוי תחת, בורות, מחסור בבשר, פגמים כאלה כמו שריטות. בדיקת האיכות הפנימית היא לבדוק את האיכות הפנימית של הפרזול עצמו. זהו מצב איכותי שלא ניתן למצוא על ידי בדיקת איכות המראה. זה כולל בדיקת הפגמים הפנימיים של הפרזול ובדיקת התכונות המכניות של הפרזול. חלקים או פרזול מתכות גדול צריכים להיות נתונים גם לניתוח הרכב כימי.

לְטִישָׁה
עבור פגמים פנימיים, נשתמש בבדיקת צריכת חשמל נמוכה, בדיקת שבר ובדיקת הספק גבוה כדי לבדוק את הפרזול אם קיימים סדקים פנימיים, חורי התכווצות, נקבוביות, גבישים גסים, כתמים לבנים, דנדריטים, וייעולים שאינם תואמים לצורה, פגמים כגון מערבולת ייעול, זרימה חודרת, טבעת גביש גסה, סרט תחמוצת, הזיה, התחממות יתר, ארגון יתר, וכו ‘. עבור התכונות המכניות, זה בעיקר כדי לבדוק את חוזק מתיחת הטמפרטורה הרגיל, פלסטיות, קשיחות, קשיות , חוזק עייפות, חוזק קרע מיידי בטמפרטורה גבוהה, חוזק קבוע בטמפרטורה גבוהה, פלסטיות קבועה ועוצמת זחילה בטמפרטורה גבוהה.
לאחר ייצור הפרזול לחיפולים, תנאי הלחץ שלהם, חשיבותם ותנאי העבודה שלהם שונים במהלך השימוש, וגם החומרים והפרזול המתכותי המשמשים הם שונים. לפיכך, מחלקות שונות יסווגו סליחות על פי התנאים לעיל ודרישות המחלקה. , למחלקות שונות וסטנדרטים שונים יש סיווגים שונים של פרזול.