האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

מיומנויות בקרת ממדים לעיבוד חלקי נירוסטה

מיומנויות בקרת ממדים לעיבוד חלקי נירוסטה

שנה את ערך ההיסט של הכלי כדי להבטיח דיוק ממדי

על פי יצרני עיבוד שבבי של חלקי נירוסטה, כאשר שגיאת החומר חורגת מסובלנות החומר על רקע שגיאת הגדרת הכלים הראשונה או מסיבות אחרות, ולא ניתן לעמוד בדרישות העיבוד, ניתן לשנות את החומר כדי להשיג את הגודל הנדרש על ידי שינוי פיצוי הכלי . השיטה להבטיח את הגודל הרדיאלי היא כדלקמן:https://cncoperating.com/

שיטת קלט קואורדינטות מוחלטת

על פי העיקרון של “צמצום גדול, עלייה קטנה”, שנה את פיצוי הכלי בשעה 001 ~ 004. אם גודל היצירה גדול יותר ב- 0.1 מ”מ בעת חיתוך החריץ בכלי החיתוך מס ‘2, ותצוגת פיצוי הכלי ב- 002 היא X3.8, תוכלו להזין X3.7 כדי להפחית את הפיצוי לכלי מס’ 2.

שיטת קואורדינטות יחסיתhttps://ptjcnc.com/

כמו בדוגמה לעיל, קלט U-0.1 בתמורה לחותך 002, ואותו אפקט ניתן להשיג גם.
הדבר נכון גם לגבי הפעלת cnc בגודל הצירי. לדוגמא, אם אתה משתמש בכלי החיצוני מס ‘1 למכונת פלח פיר מסוים והגודל ארוך מ- 0.1 מ”מ, תוכל להזין W0.1 בקיזוז הכלי 001.

עיבוד חצי גימור מבטל את ההשפעה של פער הבורג כדי להבטיח דיוק ממדיhttps://cnc-machining.org/

על פי הניתוח של יצרני עיבוד חלקי נירוסטה, לרוב עיבוד שבבי ה- CNC, לאחר תקופת שימוש ממושכת, עקב ההשפעה של פער הבורג, נראה כי גודל החומר המעובד לעיתים אינו יציב. בשלב זה אנו יכולים לבצע תהליך גימור למחצה לאחר חישול כדי למנוע את השפעת פינוי הברגים. לדוגמא, לאחר עיבוד מחוספס של העיגול החיצוני עם כלי מס ‘1 G71, ניתן להזין U0.3 בתמורה לכלי 001 ולהתקשר פעם אחת לסיבוב דק של G70. לאחר הפסקת המדידה, הזן U-0.3 בתמורה לכלי 001 והתקשר שוב לסיבוב דק של G70. . לאחר סיבוב סיים למחצה זה, מתבטלת השפעת פער הבורג, ומובטחת יציבות הדיוק הממדי.