האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

מלאי קטן של שיטות חיתוך חוטים

מלאי קטן של שיטות חיתוך חוטים

מלאי קטן של שיטות חיתוך חוטים
בעיבוד בפועל, סוגי החוטים כוללים בדרך כלל: חוט יחיד רגיל, חוט טרפז, חוט מיוחד, חוט בצורת מיוחד וכו ‘. ביניהם, החוטים הרגילים הם הנפוצים ביותר. חוטים גסים משמשים בעיקר לחיבור, ואילו חוטים עדינים משמשים לחיבור של חלקים דפנות דופן או חלקים הכפופים לעומס משתנה, רטט ועומס פגיעה, וניתן להשתמש בהם גם ל מנגנון כוונון עדין. בעת עיבוד חוטים רגילים, יש לשים לב לצורך בהזנות מחזוריות מרובות במהלך החיתוך, ויש להפחית את עומק החיתוך בהתאם לשיעור מסוים בכל פעם. אם עומק החיתוך של כל כלי זהה, הכוח בשולי החיתוך משני צידי הכלי המפנה לחוט יגדל בצורה חדה ככל שקצב הסרת החומרים גדל, וכתוצאה מכך ירידה ברמת הדיוק ובנזק לכלי. בתחרות, חוטים פנימיים וחוטים חיצוניים הם שכיחים יחסית, והעיבוד בדרך כלל פחות קשה. יש לשים לב בעיקר לחישוב תחתית החוט.

 

בהשוואה לחוטים רגילים, חוטים טרפזיים הם בעלי אורך ארוך יותר, מגרש גדול יותר, עומק חיתוך עמוק יותר, כוח חיתוך גדול יותר, דרישות דיוק גבוהות יותר וקשיי עיבוד גדולים יותר. שיטות חיתוך החוטים של מחרטות CNC כוללות בדרך כלל: גישה ישרה, גישה אלכסונית, חיתוך ממונע וחיתוך גס חריץ.

 

(1) שיטה ישר קדימה. הכוונה למתיחת המחרטה, כיוון ה- Z אינו משתנה בעת ביצוע התנועה הליניארית, וכיוון ה- X מזין את עומק החיתוך בשלבים. הוא מאופיין בנוחות, בזריזות וביעילות גבוהה. באופן כללי ניתן להשתמש בחוטים רגילים עם גובה קטן. עם זאת, מכיוון ששני הקצוות של כלי המפנה חותכים בו זמנית, הסרת השבב אינה חלקה, והכוח גדול, כלי המפנה קל ללבישה, והשבבים מגרדים את משטח החוט.

 

(2) שיטה נוטה. הכוונה היא להזנת כיוון ה- Z ולכיוון ה- X יש גם הצמדה, ויוצרים מצב הזנה אלכסוני. בשלב זה, לכלי הפיכת החוטים תמיד יש רק חיתוך אחד להשתתפות בחיתוך, הסרת השבבים חלקה יותר, והכוח והחום פחות משיטה ישר קדימה. עם זאת, כאשר עומק החוט עמוק והמגרש גדול, תופעת הדבקת הסכין עשויה להתרחש.

 

(3) שיטת חיתוך מדורגת. כלי הפיכת החוטים מעומדים בכיוון המקביל לצד השמאלי והימני של החוט, בהתאמה, עד לתחתית החוט. הוא מתאים מאוד לחיתוך חוטים גדולים, אך התכנות מסובך יותר.

 

(4) שיטת חיתוך גס. ראשית, השתמש בכלי חריץ קטן יותר מרוחב ראש כלי הפיכת החוט כדי לחתוך מחורץ, ואז השתמש בכלי הפיכת החוט לעיבוד חוטים. לעתים קרובות משתמשים בחוטים בעלי גובה צליל גדול, אך התפעול והתכנות מסורבלים ביותר.