האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

מערכת קירור ומערכת הסרת שבבים של מרכז עיבוד שבבי CNC

מערכת קירור ומערכת הסרת שבבים של מרכז עיבוד שבבי CNC

מכיוון שהכלי בכלי המכונה CNC יכול לנוע בחופשיות בחלל העבודה, יש צורך לספק נוזל חיתוך לכלי. נוזל החיתוך בכלי המכונה CNC מועבר למצב הכלי במצב עבודה דרך הצינור הקבוע מראש בתוך מוט הכלי הצריח, ומרוסס לבסוף בקצה החיתוך של הכלי. לכלי המסתובב, נוזל החיתוך מופנה. לכלי דרך הציר. אספקת כלים. בשל האטומיזציה של נוזל החיתוך, ישנם גם כלי מכונה CNC המשתמשים בחיתוך יבש.

בשל היעילות הגבוהה של כלי מכונת CNC, נוצרים הרבה שבבים ליחידת זמן, כך שכדי למנוע מהשבבים להפריע לתהליך העיבוד, יש צורך לפרוק את החיתוך. בשל ההתזה האקראית של שבבי עיבוד שבבי CNC ובעיות שונות, יש צורך להתקין את המכשיר הדרוש להסרת שבבים בעת קביעת התצורה של כלי המכונה.https://aluminum-reflector.com

מערכת קירור ומערכת הסרת שבבים של מרכז עיבוד שבבי CNC
ניתן לבחור סוגים שונים של מסוע שבבים על פי צורת השבבים. נכון לעכשיו, מסוע השבבים הנפוץ ביותר הוא מסוע השבבים של ציר החגורה. שבבים קטנים ושבריריים משתמשים לעיתים קרובות במגרד, בעוד שבבי פלדה משתמשים במסוע שבבים מגנטי.

PTJ ושות ‘בע”מ הינה חברה המתמחה בעיבוד CNC, עיבוד חלקי דיוק, עיבוד כרסום שערים, עיבוד דיוק CNC, עיבוד בקרת מספרי CNC. החברה מצוידת במרכזי עיבוד CNC, מרכזי עיבוד של שערים גדולים, שלוש מכונות מדידה לתא ציוד דיוק אחר אחר, תמיכה בהתאמה אישית של מוצרים וייצור אצווה קטן.