האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

עשרה תהליכי טיפול פני שטח אשר מגדילים את המוצר באופן מיידי

עשרה תהליכי טיפול פני שטח אשר מגדילים את המוצר באופן מיידי

ישנם סוגים רבים של עיצובי מראה מוצר. המרקם הוא אחד הגורמים המשפיעים על המראה המעולה של המוצר. מרקמים שונים יכולים להביא סגנונות ורגשות שונים. בואו נסביר בקצרה כמה תהליכי מימוש מרקם פני שטח.

1. הבלטה

תבליט מתכת הוא הבלטה על לוח המתכת על ידי ציוד מכני, כך שלשטח הלוח יש דפוס קעור-קמור.

יריעת המתכת המובלטת מגולגלת עם גלילי עבודה מעוצבים. גלילי העבודה מעובדים בדרך כלל עם נוזל מאכל. עומק חוסר האחידות בצלחת משתנה עם התבנית, והמינימום יכול להגיע ל -0.02-0.03 מ”מ. לאחר שגליל העבודה מסתובב ומתגלגל ברציפות, התבנית חוזרת מעת לעת, ואורך הלוח המובלט בעצם אינו מוגבל.

נכון לעכשיו, לוחות מובלטים ממתכת מתאימים לקישוט קרונות מעליות, רכבות רכבת תחתית, בקתות שונות, קישוטים אדריכליים, קירות מסך מתכת ותעשיות אחרות. יש לו את היתרונות בכך שהוא עמיד, עמיד, עמיד, יפה מבחינה ויזואלית, קל לניקוי, נטול תחזוקה, עמיד, עמיד בפני לחץ, שריטות, ולא משאיר טביעות אצבע.https://ptjcnc.com/

 

 

2. מתכת מוברשת

ציור חוטי מתכת הוא תהליך הייצור של גירוד לוחות אלומיניום שוב ושוב מקווי נייר זכוכית.

תהליך ציור חוטי המתכת יכול להראות בבירור כל סימן חוט זעיר, כך שהמט מתכת בוהק עם ברק שיער עדין, ולמוצר יש תחושה של אופנה וטכנולוגיה. ניתן לבצע ציור חוטים לדגן גרגר, גרגר אקראי, חוט, גלי וספירלה בהתאם לצרכי הקישוט.

גרגר ישר: ציור חוט מתייחס לעיבוד של קווים ישרים על פני לוח האלומיניום על ידי חיכוך מכני.

תבנית אקראית: ציור חוטים הוא מעין תבנית משי מט לא סדירה ולא ברורה המתקבלת על ידי העברה ושפשוף של לוח האלומיניום קדימה ואחורה מתחת למברשת תיל נחושת במהירות גבוהה.

חוט: השתמש במנוע קטן עם לבד עגול על הפיר, התקן אותו על השולחן, בזווית של כ 60 מעלות עם קצה השולחן, והכין כרכרה עם לוח אלומיניום קבוע ללחיצה על תה. עם קצוות ישרים מחובר להגבלת תחרות החוטים.

אדווה: מיוצר בדרך כלל במכונת צחצוח או מכונת שפשוף. באמצעות התנועה הצירית של הקבוצה העליונה של גלילי השחזה, מוברש משטח לוח האלומיניום או סגסוגת האלומיניום לקבלת דפוסי גל.

דפוס מערבולת: זהו סוג של דפוס משי המתקבל על ידי סיבוב וליטוש פני השטח של לוחית אלומיניום או סגסוגת אלומיניום באמצעות לבד גלילי או טחינת גלגל ניילון להתקנה על מכונת הקידוח, מיזוג שמן הפוליש עם נפט, וליטוש פני השטח של אלומיניום או לוחית סגסוגת אלומיניום. הוא משמש בעיקר לעיבוד דקורטיבי של שלטים עגולים וחוגות דקורטיביות קטנות.https://www.ptjmachining.com/

 

 

עשרה תהליכי טיפול פני שטח אשר מגדילים את המוצר באופן מיידי

 

3. תהליך IML:

ראשית, יש צורך להסביר רעיונית: IMD כולל IML, IMF, IMR

IML: בתווית יציקה (ללא מתיחה, משטח קטן, משמש למוצרים דו-ממדיים)

קרן המטבע: בסרט יציקה (מתאים למוצרי מתיחה גבוהים, מוצרי תלת מימד)

IMR: בתוך גלגלת יציקה (הסרט על פני המוצר מוסר ומשאיר רק את הדיו על פני המוצר)

פני השטח של מוצר IML הם סרט שקוף מוקשה, האמצעי הוא שכבת דפוס מודפסת, והגב הוא שכבת פלסטיק. מכיוון שהדיו דחוק באמצע, המוצר יכול למנוע את שריטות ועמידות בפני שחיקה , ויכול לשמור על צבע בהיר ולא קל לדעוך לאורך זמן.

זרימת התהליך היא כדלקמן:

חומר חיתוך: חותכים את סרט הסרט לבלוק מרובע בגודל מעוצב לתהליכי הדפסה וגיבוש.

הדפסת מטוס: על פי הסמלים והטקסטים הנדרשים, נוצר רשת סרטים, והסמלים והטקסטים מודפסים על גושי הריבוע של הסרט.

ייבוש וקיבוע דיו: הכניסו את הסרט המודפס לריבוע הסרט לתנור בטמפרטורה גבוהה לייבוש, המטרה היא קיבוע דיו IML.

הדבק סרט מגן: הימנע מקישוט פני השטח של הסרט המודפס בתהליך ניקוב חורי מיקום, לפעמים נדרש סרט מגן שכבה אחת או שכבה כפולה.

ניקוב חורי מיקום: יש לנקב במדויק את חורי המיקום לתהליך חיטוב. לעיתים נקבים מראש את חורי המיקום בתהליך הגזירה.

גימור תרמי (לחץ גבוה או עובש נחושת): לאחר חימום הסרט המודפס, השתמש במכונת לחץ גבוה או בתבנית נחושת כדי ליצור אותו במצב מחומם מראש.https://numerical-control.com/

חותכים את הצורה החיצונית: חותכים את הפסולת של הסרט התלת מימדי שנוצר.

הזרקת חומר: שים את הסרט בדיוק כמו הצורה התלת מימדית של התבנית הקדמית על התבנית הקדמית ואז הזריק את ה- IML המוגמר.

ניתן לממש טקסטורות: גרגרי CD, מוברש, מט, גרגר עור, גרגר עץ, דפוסי תלת מימד שונים, אך מכיוון שהשכבה החיצונית ביותר עשויה מחומר פילם, הדגן אינו מישוש.

מאפייני המוצר: מחזור ייצור הסרט הוא קצר ויכול לבטא צבעים מרובים; ניתן לשנות את הדפוס והצבע בכל עת במהלך הייצור; יש לו עמידות מעולה בפני שריטות; כמות אצווה של ייצור IML היא מאוד גמישה, מתאימה לייצור בקנה מידה קטן של מספר רב זנים.

יישום מוצר: תעשיית 3C, חלונות טלפון נייד, כפתורי טלפון נייד, לוגו טלפון נייד, סרטים דקורטיביים וכו ‘.

 

4. תהליך IMR:

IMR (העברת תבנית) תהליך זה הוא להדפיס את התבנית על הסרט, והסרט מחובר לחלל התבנית דרך מזין הסרט לצורך שחול. לאחר שחול, שכבת הדיו המעוצבת מופרדת מהסרט, והדיו על החלק הפלסטי מתקבל חלק פלסטי עם דפוס דקורטיבי על פני השטח. אין מגן שקוף על פני המוצר הסופי, והסרט הוא רק נשא בתהליך הייצור.

לא קל לעוות את מוצרי ה- IMR, קצוות המוצרים מכוסים לחלוטין, והיצמדות הקצה חזקה. קל מאוד לשנות את גליל רדיד העברת ה- IMR. התהליך פשוט, כך שניתן לשלוט על קצב הליקויים בתוך כמה נקודות. התהליך פשוט, כך שניתן להפחית את הביקוש לאנשי כוח אדם. בנקודה הנמוכה ביותר, יישור התבניות מושלם, הקשיות יכולה להגיע ל -2 שעות, דרגת האוטומציה בייצור גבוהה ועלות הייצור ההמוני נמוך.

מרקם שאפשר לממש: עץ, במבוק, שיש, עור ומרקמים אחרים

ליקויים במוצר: שכבת התבנית המודפסת נמצאת על פני המוצר, והעובי הוא רק כמה מיקרון. לאחר השימוש במוצר למשך תקופה מסוימת, שכבת התבנית המודפסת נלבשת בקלות, והיא גם קלה דוהה, וכתוצאה מכך משטח מכוער. בנוסף, מחזור פיתוח המוצרים החדש הוא ארוך ועלות הפיתוח גבוהה.

יישום מוצר: IMR מיישם מגוון רחב של מוצרים מכיוון שהוא שייך לתהליך טיפול פני השטח של חלקי פלסטיק. כגון פגזים למחשבים ניידים, פגזים של מכשירי חשמל ביתיים, פגזי טלפון נייד, ABS וכו ‘.https://plasticmachiningservice.com/

 

5. תהליך הדפסת העברת מים:

טכנולוגיית העברת מים היא סוג של הדפסה המשתמשת בלחץ מים כדי ליידר את נייר ההעברה / סרט הפלסטיק עם דפוסי צבע. עם עליית הדרישות של אנשים לאריזת מוצרים ולקישוטם, נעשה שימוש נרחב יותר בהדפסת העברת מים. העיקרון של הדפסה עקיפה ואפקט הדפסה מושלם פתרו בעיות רבות של קישוט משטח המוצר.

ישנם שני סוגים של טכנולוגיית העברת מים, האחד הוא טכנולוגיית העברת סימני מים, והשני הוא טכנולוגיית העברת ציפוי מים. הראשון משלים בעיקר העברת טקסטים ודפוסים ציוריים, ואילו האחרון נוטה לבצע העברה מלאה על כל שטח המוצר.

העברה מעוקבת משתמשת בסרט על בסיס מים המסיס במים בקלות בכדי לשאת גרפיקה וטקסט. מכיוון שלסרט ציפוי המים יש מתח מצוין, קל לעטוף את פני המוצר כדי ליצור שכבה גרפית, ולמשטח המוצר מראה שונה לחלוטין כמו צבע ריסוס.

הוא מכוסה על עבודות עבודה בכל צורה שהיא כדי לפתור את בעיית הדפסת המוצר התלת מימדית עבור היצרנים. וילון מעוקל יכול להוסיף גם קווים שונים על פני המוצר, ובמקביל, הוא יכול גם למנוע את המיקום הפנוי המופיע לעיתים קרובות בהדפסת פריסה כללית. ובתהליך ההדפסה, מכיוון שמשטח המוצר אינו צריך להיות במגע עם סרט ההדפסה, ניתן להימנע מפגיעה במשטח המוצר ושלמותו.

יישום מוצר: חללי פנים לרכב כגון לוחות מחוונים ולוחות בקרה, מוצרים אלקטרוניים 3C, מכשירי חשמל ביתיים, חומרי בניין וכו ‘;

 

6. הטבעה חמה

הטבעה חמה מכונה בדרך כלל “הטבעה חמה”. מהות הטבעה חמה היא העברה, שהיא תהליך העברת התבנית על נייר הטבעה החמה אל המצע באמצעות פעולת חום ולחץ. לחץ התבנית מייצר שקעים, ולא קל לטשטש את המילים או הדפוסים המודפסים, כך שניתן להדביק את הדפוסים, הלוגואים, הטקסט או התמונות היטב על פני המוצר.

 

 

תבנית חותמת ונייר כסף הם שני מרכיבים עיקריים בתהליך ההטבעה החמה. תבנית ההחתמה מורכבת בדרך כלל ממגנזיום, פליז ופלדה, וחלקם משתמשים בגומי סיליקון על פני משטח ההחתמה המתכת למשטחים אחידים. נייר הטבילה החותמת כולל בעיקר מנשא, שכבת שחרור, שכבת מגן ושכבה דקורטיבית.

תהליך ההטבעה החמה מורכב מארבעה שלבים:

(1) רדיד ההטבעה החם נמצא במגע עם המצע;

(2) עם חום ולחץ, שכבת ההעברה מועברת אל פני המצע;

(3) להקל על הלחץ ולקלף את סרט הפוליאסטר;

(4) הזן את רדיד ההטבעה החם והחלף אותו במצע שיוטבע בחום.

יישום טכני: הטבעה חמה מתאימה לפולימרים, עץ, עור, נייר, ויניל, סרט פוליאסטר וטקסטיל אחר, כמו גם מתכות שאינן קלות לצביעה. הקישוט עמיד בפני שריטות, עמיד בפני שחיקה ועמיד בפני קליפות. משמש באריזה קמעונאית וקוסמטית, ספרים ומגזינים, קישוט רכב, פרסום, קישוט מוצרי צריכה, שלטי מידע וכו ‘.

 

 

7. חריטת לייזר (חריטת לייזר)

שימוש בטכנולוגיית בקרה מספרית כבסיס, לייזר כמדיום העיבוד. חומר המתכת נמס ומתאדה באופן פיזי תחת הקרנת הלייזר באופן מיידי, כדי להשיג את מטרת העיבוד. בעזרת מכונת חריטת לייזר באמצעות טכנולוגיית חריטת לייזר, ניתן “להדפיס” גרפיקה וקטורית בקלות על המצע המעובד. היתרונות של טכנולוגיה זו הם:

דיוק: רוחב הקו הדק ביותר של משטח החומר יכול להגיע ל -0.015 מ”מ, והוא עיבוד ללא מגע, שלא יגרום לעיוות המוצר;

Efficiencyיעילות גבוהה: ניתן להשיג את המוצרים הפיזיים של מוצרים חדשים בזמן הקצר ביותר, ועליך לשנות רק את קובץ הווקטור למספר זנים וקבוצות קטנות;

Processingעיבוד מיוחד: כדי לעמוד בדרישות עיבוד מיוחדות, ניתן לעבד משטח פנימי או משטח נוטה;

Protectionהגנה על הסביבה וחיסכון באנרגיה: ללא זיהום, ללא חומרים מזיקים, גבוהים יותר מהדרישות להגנת הסביבה.

 

 

8. תחריט מתכת

ידוע גם בשם תחריט פוטוכימי. לאחר חשיפה, ייצור ופיתוח צלחות, מסירים את הסרט המגן על אזור התבנית שייחרט, וליצור קשר עם התמיסה הכימית במהלך צריבה של מתכת כדי להשיג את האפקט של המסה והחלדה, ויוצר אפקט דפוס קעור-קמור או חלול. . עבור מוצרי צריכה כלליים, לוגו התבנית או הטקסט על גבי לוח האלומיניום מיוצר לעתים קרובות על ידי תחריט. בנוסף, תחריט משמש לעתים קרובות לייצור רשתות קרן מתכת שונות.

 

9. עיבוד שבבי CNChttps://cncoperating.com/

עיבוד שבבי CNC (עיבוד שבבי CNC) מתייחס לעיבוד בעזרת כלי עיבוד CNC. כלי מכונת הבקרה המספרי CNC מתוכנת על ידי שפת עיבוד הבקרה המספרית כדי לשלוט על מהירות ההזנה של כלי העיבוד ומהירות הציר, כמו גם על מחליף הכלים, נוזל הקירור וכו ‘, כדי לעבד פיזית את פני השטח של המצע . לעיבוד CNC יש יתרונות גדולים על פני עיבוד ידני. לדוגמא, החלקים המיוצרים על ידי עיבוד CNC הם מדויקים וחוזרים על עצמם; עיבוד CNC יכול לייצר חלקים בעלי צורות מורכבות שלא ניתן להשלים עיבוד ידני.

 

 

10. הטבעה חמה מתכתית

הכוונה לשימוש בפלטת הטבעה חמה מיוחדת ממתכת להעברת רדיד ההטבעה החם אל פני חומר ההדפסה על ידי חימום ולחיצה. עבור הטבעה חמה של מצע מתכת, נדרש סרט הטבעה חם מתכתי, או לאחר ריסוס על פני המצע, סרט ההטבעה החם מחובר. מכיוון שלרדיד ההחתמה החם יש מאפיינים מגוונים, ניתן גם לגוון במהירות את מצע המתכת, וניתן לבצע את טיפול ההטבעה החמה בצורה סביבתית יותר, כדי להשיג את כוונת העיצוב המקורית שלנו.