האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

תכונות תכנית של תהליך הפיכת CNC ואופטימיזציה 2021-05-08

תכונות תכנית של תהליך הפיכת CNC ואופטימיזציה 2021-05-08

תכונות תכנית של תהליך הפיכת CNC ואופטימיזציה


המאפיינים של טכנולוגיית עיבוד מפנה CNC נידונים בעיקר מהיבטים של קביעת נתון המיקום של עיבוד חלקים, הדרישות של עיבוד CNC על הריק, חווית חלוקת התהליכים, בחירת כלי החיתוך ופרמטרי החיתוך. להקלת ההבנה, ניתן דוגמאות בקשר לעיבוד בפועל בכל ההיבטים. בנוסף, היא מתמקדת בשיטות האופטימיזציה של תוכניות בקרה מספריות, כולל שימוש בתוכניות מחזור, והימנעות מריצה יבשה של שבילי כלים במסלול. תהליך עיבוד שבבי, ויישום תת-דרכים. ההבדלים בין אופטימיזציה לפני ואחרי מושווים באמצעות דוגמאות המציגות את עליונותן של תוכניות סבירות. בשילוב חוויית העיבוד בפועל באתר, היא מספקת שיטה לסילוק סימני הכלים והסרת חוט הברגה במהלך העיבוד, ומעניקה הליך עיבוד.

תכונות תכנית של תהליך הפיכת CNC ואופטימיזציה 						 							2021-05-08
תכונות תכנית של תהליך הפיכת CNC ואופטימיזציה

נכון לעכשיו, היישום של טכנולוגיית חיתוך CNC נכנס לתקופה של התפתחות מהירה חסרת תקדים והוא מתקדם לעבר מהירות גבוהה ויעילות. כיצד לשפר את יעילות העיבוד של כלי מכונת CNC הפך לנושא חדש לפנינו. להבין את המאפיינים של עיבוד שבבי CNC, לקבוע תהליך עיבוד שבבי CNC סביר ולבחור
בחירת כלים בעלי יעילות גבוהה והכנת תוכניות סבירות היא המפתח לשיפור יעילות העיבוד.

תכונות של תהליך עיבוד CNC

ישנם דמיון והבדלים בין החלקים המעובדים על ידי מכונות CNC לבין החלקים המעובדים על ידי מכונות רגילות. מכונות CNC עובדות עיבוד בהתאם לדרישות העיבוד 

  • עבודות העבודה המעובדות בדרך כלל מורכבות יותר מאלו שעובדו על ידי מכונות רגילות. לפני עיבוד מכונת CNC, יש לתכנת את התהליך של כלי המכונה, תהליך החלק, צורת הכלי, כמות החיתוך ונתיב הכלים, ולכן יש לקבוע נכון את תוכנית העיבוד לפני התכנות 
  • על פי ניסיון מעשי, תהליך העיבוד של CNC מכיל את המאפיינים הבאים.

1) יש נתון מיקום מדויק. 

במהלך עיבוד אצווה, על מנת לשפר את יעילות העיבוד, בדרך כלל לאחר גיבוש התוכנית והשלמת חיתוך הניסיון הראשון, נקודת האפס של התוכנית כבר לא משתנה. לכן, נדרש כי המיקום של כל חלק המהודק על הכלי חייב להיקבע על ידי הכלי. ברירת המחדל זהה למיקום המאמר הראשון. לכן, על כל חלק להיות בעל נתון מיקום זהה ומדויק על כלי המכונה [3]. לדוגמא: לסיבוב חלקי מוטות קצרים, נתון זה נמצא בדרך כלל על צלע הצ’אק או על מדרגות שלוש הלסתות; לסיבוב חלקים דקים (שחלקם צריך להיות מהודקים בחור הציר במהלך העיבוד), נתון זה בדרך כלל מובטח על ידי שרוול מדרגות (ראה איור 1); עבור חלקים מיוחדים, יש צורך למצוא דרך ספציפית להדק בהתאם לצורת החלק. בקיצור, יש לוודא שקואורדינטות ציר ה- Z של החלק בכלי המכונה קבועות במהלך הידוק.

2) ישנן דרישות מסוימות לריק.

על פי המאפיינים של עיבוד CNC ומיצובו, לעיבוד CNC יש גם דרישות מסוימות לגבי צורתו וריקו של הריק [4]. השוליים של כל חלק בריק צריכים להיות עקביים ככל האפשר, ועדיף לשמור על הסטייה בטווח של 2 מ”מ. באופן זה, בעיבוד CNC ניתן לצמצם לא רק את מספר המעברים הריקים המיותרים, ולשפר את יעילות העיבוד, אלא ניתן למנוע תאונות כמו מכה והתרסקות.

3) חלק את התהליך לפי הכלי.

בנוסף למעקב אחר עקרונות התהליך הכלליים, יש להתייחס לתהליך עיבוד CNC גם כדי לתת משחק מלא לפונקציות של מכונת ה- CNC המשמשת, ולרכז את התהליך ככל האפשר. יש להשלים את כל התהליכים ככל האפשר בהידוק אחד. מכיוון שכלי CNC ממלאים תפקיד מרכזי בעיבוד CNC והם המפתח ליעילות גבוהה של כלי מכונת CNC, התהליכים מחולקים לרוב בהתאם לכלים המשמשים. לעיבוד החלק המוצג נדרשים 5 כלים בסך הכל, כלומר חותך אופסט, חותך חריץ חיצוני, חותך חריץ פנים, חותך חוט חיצוני ומקדח. בעת עיבוד שבבי, השתמש תחילה בחותך הקיזוז כדי להגדיר את 111, הקוטר החיצוני של החוט ופנים הקצה הצעדים (גודל מובטח 100) עוברים עיבוד, ואז מחליפים את הכלי. זה יכול להפחית את מספר שינויי הכלים, לקצר את זמן הסרק, לשפר את יעילות העיבוד ולהפחית שגיאות מיקום מיותרות.

4) בחירת הכלים ופרמטרי החיתוך חשובים מאוד. 

היעילות הגבוהה של כלי מכונת CNC תלויה במידה רבה בכלי רק על ידי בחירת הכלי הנכון ניתן להשתמש במלואם בביצועים של מכונת CNC. כיום ישנם סוגים רבים של כלי CNC מקומיים ומיובאים. חברות כלי עבודה גדולות מציינות בדרך כלל את מותג הלהב, חומרים מתאימים ופרמטרי חיתוך בתיבת הלהב. ראשית כל, על פי החלקים המעובדים; בחר את סוג הלהב על בסיס החומר וחלקי העיבוד (כגון עיגול חיצוני, חריץ חוט ופנים וכו ‘), ואז בחר את הלהב הספציפי על פי עיבוד גס וגימור. לאחר קביעת התוספת ניתן לקבוע את פרמטרי החיתוך המתאימים. לדוגמא: עיבוד שבבי העיגול החיצוני של אלומיניום, ציון ההוספה שנבחר הוא CCGT120404FN -27, ופרמטרי החיתוך שלו a = 1.0 ~ 10.0 מ”מ, f = 0.1 ~ 0.75 מ”מ, v = 100 ~ 300 מ ‘לדקה, ואז מהירות המכונה ניתן להשיג n מהנוסחה n = 1 0000 v / d. פרמטרי החיתוך המסופקים על ידי ספק הכלים הם טווח שממנו אתה צריך לבחור פרמטר המתאים ביותר לשימוש, על פי תנאי העיבוד בפועל, ניתן להשיג את הפרמטרים הטובים ביותר רק מהפרקטיקה, ולכן הם חייבים להיקבע באמצעות מבחני חיתוך בפועל.

2. אופטימיזציה של תוכנית NC

בעת עיבוד חלקים בכלי מכונה רגילים, תהליך העיבוד בדרך כלל כתוב על כרטיס תהליך העיבוד. המפעיל מעבד את החלקים בהתאם ל”תוכנית “המצוינת בכרטיס התהליך. פרמטרי החיתוך ונתיבי הכלים נקבעים על ידי המפעיל על סמך הניסיון והתקנות. עם זאת, בעת עיבוד חלקים בכלי CNC, יש לתכנת את כל פרמטרי התהליך והתהליך של החלקים שעובדים במכונה בצורה של קודים והזנתם לכלי המכונה כדי לממש את העיבוד של החלקים. לכן, עבודת התכנות חשובה מאוד. אם התכנות סביר, לא ניתן לעבד חלקים איכותיים בלבד, אלא גם לשפר את יעילות העיבוד.

1) אמץ תוכנית מחזור

נעשה שימוש נרחב בתוכניות מחזור בתכנות של פרצופי קצה שטוח, סיבוב מעגלים חיצוניים, קידוחים ומשעממים וכו ‘, מה שמפשט מאוד את מבנה התוכנית, מפחית את עומס העבודה בתכנות ומשפר את יעילות העיבוד.

2) הימנע מריצה יבשה של נתיב הכלים במהלך עיבוד שבבי.

השימוש בתכנית מחזור בתכנות בהחלט יכול לפשט את התוכנית, אך לא תמיד טוב להשתמש בה. כאשר לצורת החלק יש מדרגות וקצבת העיבוד אינה אחידה, על מנת למנוע סרק, בדרך כלל לא משתמשים בתוכנית המחזור [8]. צורת הריק הפכה גסה, ולשני המדרגות שוליים ציריים גדולים. אם משתמשים בתוכנית המחזור, ייווצרו הרבה מעברים ריקים; אם לא משתמשים בתוכנית המחזור, ניתן להפנות תחילה את שני המדרגות עם שוליים גדולים על פי החומר הנכנס, ואז צורת המכונית תמנע מעברים ריקים ותשפר את יעילות העיבוד. .

3) תת-תחום יישום.

יישום תכניות משנה בתוכנית יכול לפשט את התוכנית הראשית [9], להפחית את עומס העבודה בתכנות ולשפר את יעילות העיבוד. חלקים מאותה סדרה של אורך וקוטר יכולים לחלוק תת-דרך. עבור המשטח התחתון של החור הפנימי של החלק, ניתן להשתמש בתת-הדרך הבאה. הסמל של קריאת תת-תוכנית בתוכנית הראשית הוא M98PX0YYY, X הוא מספר שיחות תת-הדרכה ו- 0YYY הוא מספר תת-הדרך.

  • G0W -2.
  • G1X0. F0.1
  • G0X114. W2.
  • G0W -2.
  • G〇M99

4) שיטת התכנות לחיסול סימני הכלים.

בעת הרכבת תוכנית CNC, ניתן להשתמש בשיטת התכנות של הכלי כדי לקחת קו נטוי ארוך כדי לחסל את סימן הכלים. בנוסף לשיטת תוכנית האופטימיזציה שלעיל, ישנם כמה כישורי תכנות אחרים, כגון יישום של תוכנית השהיה, לפני מספר כלי הוספת מספר התוכנית יכולה להתקשר לכלי הנדרש בכל עת מבלי להיות מושפע ממספר הכלי שב תכנית.

5) מלטר את החוט.

קץ החוט מוסר באמצעות ליטוש ידני עם נייר זכוכית על המחרטה הכללית, ובאמצעות סכין החריץ ניתן להסיר את הקבר באופן אוטומטי באמצעות תוכנית במחרטה CNC.

מסקנה

לסיכום, ישנם הבדלים רבים בין עיבוד שבבי CNC לבין עיבוד כלי מכונה רגיל. יש לו מאפיינים משלו של טכנולוגיית עיבוד, ויש תכונות וקיצורי דרך רבים בתכנות. רק על ידי שליטה מלאה ושימוש בהם, נוכל באמת לתת משחק מלא ליעילות הגבוהה של מכונות CNC ולגרום להם לשרת אותנו טוב יותר.


תכונות תכנית של תהליך הפיכת CNC ואופטימיזציה 						 							2021-05-08PTJ® מספק מגוון רחב של דיוק מותאם אישית עיבוד cnc סין services.ISO 9001: 2015 ו- AS-9100 מוסמכים. שירותי עיבוד שבבי CNC מדויקים מהירים 3, 4 ו -5 צירים כולל כרסום, פנייה למפרט הלקוח, מסוגלים לחלקי מתכת ופלסטיק במכונה עם סובלנות +/- 0.005 מ”מ. שירותים משניים כוללים השחזה, קידוח, CNC,למות הליהוק,מתכת ו הַטבָּעָה. מתן אבות טיפוס, הפקות ייצור מלאות, תמיכה טכנית ובדיקה מלאה רכבתעופה וחלל, עובש ומתקן, תאורת led,רפואי, אופניים, וצרכנים אלקטרוניקה תעשיות. אספקה ​​בזמן. ספר לנו קצת על תקציב הפרויקט שלך וזמן המסירה הצפוי. אנו אסטרטגיה איתך לספק את השירותים המשתלמים ביותר שיעזרו לך להגיע ליעד שלך, ברוך הבא לפנות אלינו ( [מוגן בדוא”ל] ) ישירות לפרויקט החדש שלך.