האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

שירותי עיבוד CNC בהתאמה אישית של סין מהיר שירותי אב טיפוס

שירותי עיבוד CNC בהתאמה אישית של סין מהיר שירותי אב טיפוס

PTJ סיפקה ללקוחותינו חלקי אב טיפוס אמיתיים עם משלוח מהיר. הצעות מחיר בשעות, אנו מייצרים חלקים ממובנים בתהליך אב טיפוס מהיר. מרכזי המחרטה והמחרטות שלנו מרובי CNC מאוישים על ידי מומחים מפונים מנוסים מאוד. מכונות CNC מודרניות שלנו יכולות להתמודד עם חיתוכי רדיוס קטנים ולשמור על רמת איכות גבוהה בין אם אתה רוצה חתיכה אחת או מאה, אנו מציעים לך מגוון שירותי עיבוד שבבי CNC כולל חלקי כרסום CNC, חלקי סיבוב CNC, EDM וחוט EDM, השחזה על פני השטח ו הרבה יותר. מועד האספקה ​​הרגיל שלנו הוא 8 עד 15 יום.

 

איך עובדת עיבוד שבבי מהיר – אצל Jevny, שירותי עיבוד CNC שלנו בסין מספקים חלקים ממגוון רחב של פלסטיק ומתכות. למעלה מ- 50 טחנות CNC, מחרטות, כיורים וחוטי EDM ומכונות השחזה על פני שטח עוזרות לנו לספק עיבוד CNC מותאם אישית עבור רבים.

היתרונות של עיבוד שבבי CNC מדויק

מהיר וחוזר על עצמו לייצור בנפח נמוך
אבות טיפוס CNC מספקים מפרט סובלנות מדויק וגבוה
מגוון רחב של ייצור וחומרי ייצור מהירים של אב-טיפוסhttps://cnc-machining.org/
עיבוד מהיר מציע גימור משטח נהדר

שירותי עיבוד CNC בהתאמה אישית של סין מהיר שירותי אב טיפוס

חלקי עיבוד שבבי CNC מדויקים ויצירת טיפוס מהיר, חלקי מתכת, פלסטיק ביצועים, וייצור עיבוד שבבי מהיר בנפח נמוך. כשמדובר בעיבוד CNC בסין או בעיבוד CNC בהתאמה אישית באופן כללי, הגישה שלנו היא: לספק פתרונות ייצור מהירים בנפח נמוך מהירים מאוד המספקים חלקים מעולים, מהירים.

 

עבור חלקי ייצור, זו תמיד בחירה טובה עבור יציקות למות, אולם אתה צריך לשלם עלות כלי יציקה למות לפני ההתחלה. אם החלקים הם כמויות ייצור בנפח נמוך ועם זמן עופרת מהיר, למשל נפח: 50-2,000 + חלקים אז אתה נמצא במקום הנכון. צרו איתנו קשר עוד היום בכדי להתחיל את פרויקטי הפרוטוטייפ המהירים שלכם ב- CNC.

 

כרסום CNC משמש ליישום גימור משטח במכונה על פלסטיק או מתכת או ליצירת צורות תלת מימד מורכבות. במראה כמו מכונת קידוח, מכונת כרסום משתמשת בכלי חיתוך הנע בכל שלושת הממדים, ומסיר חומר כדי להשיג את צורת החלק הרצויה, גוש חומר מונח על שולחן נע מתחת לחותך. בזמן שכלי החיתוך מסתובב, מחשב שולט בתנועה האנכית (ציר Z) של החותך ובתנועה האופקית (ציר X ו- Y) של גוש החומר. אנו גאים לספק שירותי עיבוד כרסום CNC וכספות מתקדמות לכספות בנק. קיוסקים, טנקים, מדפי רכיבים אלקטרוניים, מדפי אחסון בהתאמה אישית, ועוד.