האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

עיבוד מתכות

עיבוד מתכות
בחטיבת גיליון הדיוק של PTJ יש מכונות לעיבוד מתכות, כגון מכונות חיתוך לייזר, מכונות כיפוף CNC, מכבשים הידראוליים גדולים ומכונות ניט. החברה מתמחה בחיתוך לייזר, כיפוף CNC, הטבעה, התלקחות, מסמרות וריתוך. כל מיני חלקי הטבעה מתכת מדויקת, חלקי הטבעה מתכתית, פגזי שלדה, חלקי רכב, חלקים אלקטרוניים וחשמליים וכו ‘. חומרים הניתנים לעיבוד: פלדה מגולגלת קרה, גיליון מגולוון, נירוסטה, פח, סגסוגת אלומיניום, נחושת וכו’. . sales @ zxmade .com.

חיתוך בלייזר
מכונת חיתוך הלייזר שלנו הינה מותג מיצובישי יפני בהספק של 2000KW ויכול לחתוך חומרי מתכת בעובי 6 מ”מ במהירות חיתוך של 1600m / min; היא יכולה לחתוך את חומרי המתכת הדקים ביותר 0.1mm במהירות חיתוך של 6000mm / min. איכות החיתוך טובה מאוד, רוחב החיתוך הוא בדרך כלל 0.1-0.5 מ”מ, והדיוק הוא בדרך כלל 0.05-0.1 מ”מ; לכן, לחיתוך בלייזר יש יעילות גבוהה ופונקציות טובות, שמתאים מאוד לכל סוגי הפחים. אבות טיפוס וייצור אצווה קטן. עיבוד מתכות חוסך בעלויות עובש מסורתיות וזמן עיבוד.

עיבוד כיפוף CNC
כיפוף CNC הוא שימוש במכונת כיפוף CNC ותבניות פשוטות המתאימות, בשילוב עם טכנולוגיית CNC, כדי לקפל חלקים שטוחים דו-ממד לחלקים תלת-ממדיים. חומר הכיפוף העבה ביותר הוא T6.0mm.
לכיפוף CNC יש חותך פינתי סטנדרטי, שניתן להחיל על עיבוד כיפוף במגוון זוויות. ניתן לעבד אותו למוצרים ללא מתות ביול מסורתיות, מה שמשפר מאוד את זמן ההגהה וזמן עיבוד אצווה קטן של חלקי הטבעה של מתכת. צור קשר
עיבוד ביול:
בהחתמת גיליונות מתכת, ההטבעה משמשת בעיקר להטבעה, הטבעה, יצירה, ציור רדוד, יצירה והרכבת לחץ של חלקי מתכת. העיתונות ההידראולית שלנו כוללת טון של 200T, שמשמש בעיקר בחיתוך לייזר, כיפוף CNC ומכונות עיבוד אחרות של מתכת, כמו חלקים קמורים של החלק הכיפוף, מתיחה וצורות מורכבות אחרות. בהשוואה להחתמה מסורתית, ניתן ליצור את המכבש ההידראולי בקלות על ידי תבנית פשוטה, ובכך להפחית את עלות העובש וזמן העיבוד.

עיבוד ריתוך:
בעיבוד מתכות, אם לא ניתן ליצור אותו בצורה אינטגרלית או שהעלות הכוללת גבוהה, ניתן להשתמש בתהליך הריתוך וזה תלוי בגודל החלק, בעובי החומר ובגודל הריתוך. למשל , אתה יכול לבחור חומרי ריתוך בעוביים ומפרטים שונים ושיטת ריתוך. לאחר מכן יש ללטש, ללטש את עקבות הריתוך ולעשות טיפולי שטח כגון פינוי אבק וצביעה.
יתרונות עיבוד מתכת:
>> בהשוואה להחתמה מסורתית, אין צורך לייצר תבניות, חותמות למות וכו ‘. ניתן לעבד ישירות חיתוך + כיפוף למוצרים, עם מעט פרוצדורות ותקופת בנייה קצרה.
>> העיוות של החומר קטן.
>> ניתן להתאים את הטיפול במשטח, כגון: ריסוס כוח, צביעה, אנודייז, שתילה, אלקטרופורזה וכו ‘.
משאבים מומלצים (שירות גימור משני של מתכת גבוהה מדיוק)
דיוק PTJ מספק גם עיבוד עזר מורכב יותר. עבור חלק ממוצרי הפח עם דרישות סובלנות גבוהות יותר, נשתמש בטכנולוגיית כרסום CNC ובציוד עיבוד אחר לצורך גימור משני, כפי שמוצג באיור הבא: סובלנות קוטר החור היא +/- 0.02 מ”מ, ועיבוד מתכת רגיל אינו יכול להשיג סובלנות דיוק זו, אנו משאירים את הצמצם בקצה חיתוך הלייזר, ולאחר שמכונת הדפוס עוברת דרך מכונת הטחינה, אנו משלבים מגוון טכנולוגיות עיבוד בכדי לענות על דרישת הלקוח לדיוק.
ב- PTJ Precision, צוות המכירות הטכני שלנו יגיב לחלקי עיבוד שבבי CNC המותאמים אישית שלך באמצעות שירות מקוון אחד לאחד תוך 30 דקות. תקבל ייעוץ מקצועי ותחסוך את זמן המחקר והפיתוח שלך.

Categories:

 
מוצרים קשורים
 
יציקת אלומיניום
יציקת אלומיניום
חלקים טחונים מיוחדים
חלקים טחונים מיוחדים
חנות מכונות דיוק CNC בסין
חנות מכונות דיוק CNC בסין